Ennustusketju -LUE OHJEET!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen sini/harmaa silmäinen. puolipitkä kastanjanväriset hiukset. kaksi lasta ja mies. olen 29 vuotias. 9 vuotta naimisissa ollut.
väljähtääkö meidän rakkaus ja tulenko pettämään miestäni toisen kanssa?

kuvan näet profiilista, silmät lähinnä ruskeat ja vihreät, tummanruskea tukka ja ylipainoa on...ikää 46, 3 lasta, etäsuhteessa korviaan myöten rakastunut ja kiinnostunut kuulemaan onko suhteella mahdollisuuksia muuttua vakiintuneemmaksi

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Olen vaaleahiuksinen ja silmäni on taivaansiniset (vaaleat). Ikää on 23 vuotta. Saadaanko vielä lapsia, sukupuoli? Millä aikahaarukalla se tulee tapahtumaan, jos tulee?

Oi, saatte vielä lapsia. Tässä kuvassa teillä on kolme pientä lasta, ei pitkillä ikäeroilla ollenkaan. Ehkä maksimissaan noin kahden, kolmen vuoden ikäerot. Sekä tyttöjä että poikia, tarkemmin en saa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Olen pitkä normaalivartaloinen,oikeasti tumma tukkainen ja 34vuotias isohkonperheen äiti. Saadaanko ostettua oma omakotitalo? Ja jos saadaan niin milloin??

Saatte, mutta en nyt ole ihan varma onko ostettu vai rakennettu. Jonkinlaista remonttia tai rakentamista tulee joka tapauksessa olemaan. Tarkkaa aikaa en näe, mutta vuoden, kahden sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosa A:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Olen vaaleahiuksinen ja silmäni on taivaansiniset (vaaleat). Ikää on 23 vuotta. Saadaanko vielä lapsia, sukupuoli? Millä aikahaarukalla se tulee tapahtumaan, jos tulee?

Oi, saatte vielä lapsia. Tässä kuvassa teillä on kolme pientä lasta, ei pitkillä ikäeroilla ollenkaan. Ehkä maksimissaan noin kahden, kolmen vuoden ikäerot. Sekä tyttöjä että poikia, tarkemmin en saa.

Kiitos. Tällä hetkellä on 2 lasta pienillä ikäeroilla, suunnitelmissa olisi kyllä pitää pidempi väli lastensaannissa... Tuli mieleeni vielä yksi kysymys, pääsenkö unelma-ammattiini, opiskelemaan ja valmistunko? Jos ehdit vielä vastata :)

Alkuperäinen kirjoittaja kokeillaan nyt :
olen 27v. noin 175cm, sopivan painonen, naimisissa ja lapsi entuudestaan. teen sosiaali työtä.

koska perheemme kasvaa? entä saanko vakinaisen paikan??

Näen lastenne ikäeroksi noin neljä, viisi vuotta. Kolmas olisi tulossa melkein heti kakkoslapsen perään. Hän on yllätysvauva. Vakituista paikkaa en heti sinulle näe, mutta työsi jatkuvat muuten kyllä.

Miehen kanssa olemme olleet yhdessä lähes 20v. Olemme etääntyneet toisistamme fyysisesti ja psyykkisesti jo aikoja sitten aviorikosten sekä miehen työsotkujen takia.
Niin, ja olen siis vaaleahiuksinen, 39v ja meillä on 3 alle 13v lasta.
Koska mies mahtaa saada töitä? Muuttuuko suhteemme enää läheisemmäksi?

Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuuttani kyselen:
Kolmekymppinen ristiverinen nainen, naimisissa, kaksi lasta, tällä hetkellä työttömänä. Kasvaako perheemme, jos niin milloin?

Tämän vuoden puolella tulet raskaaksi. On jo lämmintä ja kesäaikaa, kun hän syntyy. Tyttönä näen.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
32-vuotias, lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Vihreät silmät ja ilman värjäyksiä maantien värinen tukka. Naimisissa, yksi lapsi.

Tulenko koskaan onnistumaan laihduttamisessa?

Tulet kyllä, mutta "mallinmitoissa" en sinua näe, olet kyllä tyytyväinen lopputulokseen mutta halutaan korostaa että et tavoittele 40-luvulla olevaa painoa sillä se ei tuo onnea.

Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuuttani kyselen:
Kolmekymppinen ristiverinen nainen, naimisissa, kaksi lasta, tällä hetkellä työttömänä. Kasvaako perheemme, jos niin milloin?

Tämän vuoden puolella tulet raskaaksi. On jo lämmintä ja kesäaikaa, kun hän syntyy. Tyttönä näen.

Kiitos ennustuksesta. Vauvakuume on kova meillä molemmilla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kokeillaan nyt :
olen 27v. noin 175cm, sopivan painonen, naimisissa ja lapsi entuudestaan. teen sosiaali työtä.

koska perheemme kasvaa? entä saanko vakinaisen paikan??

Näen lastenne ikäeroksi noin neljä, viisi vuotta. Kolmas olisi tulossa melkein heti kakkoslapsen perään. Hän on yllätysvauva. Vakituista paikkaa en heti sinulle näe, mutta työsi jatkuvat muuten kyllä.

tarkoitaisko tää sitä että tää turvotus vois olla sitä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
32-vuotias, lyhyt ja reilusti ylipainoinen. Vihreät silmät ja ilman värjäyksiä maantien värinen tukka. Naimisissa, yksi lapsi.

Tulenko koskaan onnistumaan laihduttamisessa?

Tulet kyllä, mutta "mallinmitoissa" en sinua näe, olet kyllä tyytyväinen lopputulokseen mutta halutaan korostaa että et tavoittele 40-luvulla olevaa painoa sillä se ei tuo onnea.

Kiitos! En mä tosiaan haluakaan mallinmittoihin, vaan sellaisiin, että on hyvä olla ja saa vaatteet normaalikaupoista =).

29 vuotta, ruskean punertavat puolipitkät taipuisat hiukset. naimisissa, kaksi lasta.
onko eräs vanha tuttavani kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä? viestittelee silloin tällöin, itse en saa hänestä selvyyttä. Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti vastaat:
olen sini/harmaa silmäinen. puolipitkä kastanjanväriset hiukset. kaksi lasta ja mies. olen 29 vuotias. 9 vuotta naimisissa ollut.
väljähtääkö meidän rakkaus ja tulenko pettämään miestäni toisen kanssa?

En halua vastata tuohon tuletko pettämään vai et. Se on täysin sinun omassa päätösvallassasi. Rakkaus voisi vielä kukoistaa, jos olisit(te) valmiit siihen panostamaan. Tällä hetkellä tuollaista halua ei tunnu löytyvän.

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
kuvan näet profiilista, silmät lähinnä ruskeat ja vihreät, tummanruskea tukka ja ylipainoa on...ikää 46, 3 lasta, etäsuhteessa korviaan myöten rakastunut ja kiinnostunut kuulemaan onko suhteella mahdollisuuksia muuttua vakiintuneemmaksi

Etäsuhteenne kyllä kestää, mutta säilyy etäsuhteena melko pitkään. Etenette hitaasti, mikä on ihan hyväksi teille molemmille. Hyvä tästä tulee :)

Olen 25-vuotias 2 pojan yh. Minulla on tummat hiukset ja sinivihreät silmät. Olen 158cm pitkä ja lievästi ylipainoinen.

Onnistunko sovittamaan työn ja perheen vai tuleeko alanvaihto eteen? Löydänkö koskaan itselleni elämänkumppania?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
olen 27 v. ruskeatukkainen, pitkä tukka ja vähän ylipainoinen.
haluaisin tietää saanko vielä lapsia?

Saat, myöhemmässä tulevassa kaksi lasta. Tähän menee kuitenkin vielä aikaa.

Onko saman miehen kanssa?

Valitettavasti en pysty "palaamaan" aiempaan näkyyni, joten en osaa tarkentaa. Olen tässä välissä jo vastannut niin monelle, etten enää pysty totuudenmukaisesti sinulle jatkokysymyksiin vastaamaan. Olen tavallaan jo päästänyt energioistasi ja aiemmasta näystäni jo irti, enkä saa sitä enää takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

Etäsuhteenne kyllä kestää, mutta säilyy etäsuhteena melko pitkään. Etenette hitaasti, mikä on ihan hyväksi teille molemmille. Hyvä tästä tulee :)

no tuo kyllä tismalleen totta tuo hitaasti eteneminen

:) ja kiitoksia :flower:

olen 27 v. ruskeatukkainen, pitkä tukka ja vähän ylipainoinen.
haluaisin tietää saanko vielä lapsia?

Saat, myöhemmässä tulevassa kaksi lasta. Tähän menee kuitenkin vielä aikaa.

Onko saman miehen kanssa?

Valitettavasti en pysty "palaamaan" aiempaan näkyyni, joten en osaa tarkentaa. Olen tässä välissä jo vastannut niin monelle, etten enää pysty totuudenmukaisesti sinulle jatkokysymyksiin vastaamaan. Olen tavallaan jo päästänyt energioistasi ja aiemmasta näystäni jo irti, enkä saa sitä enää takaisin.

Ok. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja mom 4 three:
Miehen kanssa olemme olleet yhdessä lähes 20v. Olemme etääntyneet toisistamme fyysisesti ja psyykkisesti jo aikoja sitten aviorikosten sekä miehen työsotkujen takia.
Niin, ja olen siis vaaleahiuksinen, 39v ja meillä on 3 alle 13v lasta.
Koska mies mahtaa saada töitä? Muuttuuko suhteemme enää läheisemmäksi?

Suhteenne ei enää lähene, mutta en näe sen katkeavankaan. Elätte tavallaan molemmat omaa elämäänne, yhdessä mutta erillään. Miehesi näen kotona pidemmän ajanjakson, jonkinlaista sairautta (masennusta tai jotain muuta "ei fyysistä" ongelmaa)

Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Blondi ja sinivihreät kukertavat silmät. Oma hiusten väri ruskea. Paino normaali.
Pääsenkö opiskelemaan haaveammattiani?
muoks. Ikää 36 =)

Pääset, tuo on jo ihan lähellä tuo opiskelujen aloittaminen?

Yhteistyössä