Voisin harjoitella muutamalle korteilla - LUE OHJEET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvikseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huvikseen:
Kiitos!! Pitää paikkansa!!Olen naimisissa, jotain parisuhdevaivaa on joskus.
En osaa sanoa tuota äitiasiaa, pitää pohtia.
Miten käy menossa olevassa prosessissa?

Kiitoksia sullekin tästä palautteesta :) Äiti-asia sitten tais mennä hupelikkoon, jotain omia höpötyksiäni vain.
Liittyykö tuo prosessi jollain tavalla kotiasioihin, muuttoon tai vastaavaan?

Ei se äityiasia pöpelikköön mennyt, taidankin tietää mikä sen merkitys on.
Liittyy!!!!!Sulla on ihana lahja tuo herkkyys näihin asioihin,kiitos!

:)
Prosessissa käy hyvin.
Kaikkea hyvää sullekin elämääsi toivon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
Vaaleat hiukset ruskeilla raidoilla, vihreät silmät, ikää 24-vuotta

kokeile vielä minulle! :)

onko sulla tavallisia pelikortteja siinä lähellä jossain? jos on, niin sekoita pakka, ja nosta siitä itsellesi kolme korttia ja kerro ne mulle.. ;)

risti kasi, hertta kolmonen ja risti vitonen :)

Jos haluat mullakin vielä testata, niin mulla on oikea väri sellanen tyypillinen suomalainen, eli maantienharmaa, tai no vaaleanruskea se varmaan sit on oikeelta nimeltään :D Nyt siis mustat. Silmät harmaan siniset, ikä 34v. Ja vesi on lähellä sydäntäni.

onko sulla tavallisia pelikortteja siinä lähellä jossain? jos on, niin sekoita pakka, ja nosta siitä itsellesi kolme korttia ja kerro ne mulle.. ;)

Sulla jokin ihana toive tai odotus rakkauteen/perheeseen liittyen. Ehkä raskausasia? Jokatapauksessa vähän pettymyksiä asiaan liittyen, asia ei toteudu niin nopeassa aikataulussa kuin tahtoisit. Menee myöhempään..

Kiitos!! Pitää paikkansa!!Olen naimisissa, jotain parisuhdevaivaa on joskus.
En osaa sanoa tuota äitiasiaa, pitää pohtia.
Miten käy menossa olevassa prosessissa?

Kiitoksia sullekin tästä palautteesta :) Äiti-asia sitten tais mennä hupelikkoon, jotain omia höpötyksiäni vain.
Liittyykö tuo prosessi jollain tavalla kotiasioihin, muuttoon tai vastaavaan?

Ei se äityiasia pöpelikköön mennyt, taidankin tietää mikä sen merkitys on.
Liittyy!!!!!Sulla on ihana lahja tuo herkkyys näihin asioihin,kiitos!

:)
Prosessissa käy hyvin.
Kaikkea hyvää sullekin elämääsi toivon :)

Kiitos, toivon näin! Luotan lahjaasi! Sydänlämpöisiä
ajatuksia sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Miauzulle luonneanalyysia kanssa?:
Olen nimittäin enemmän kuin 'hukassa' itseni kanssa. Se 39.v luontoa väreillä auttanut vaalea ;)

Kerrotko vielä lempivärin ja valitse elementeistä mieluisin (maa/vesi/ilma/tuli)

Sulla jokin ihana toive tai odotus rakkauteen/perheeseen liittyen. Ehkä raskausasia? Jokatapauksessa vähän pettymyksiä asiaan liittyen, asia ei toteudu niin nopeassa aikataulussa kuin tahtoisit. Menee myöhempään..

Pitää paikkaansa! :) toinen lapsi olisi haveissa, mutta mies ei oikein lempene ajatukselle. Pystytkö sanomaan että tulenko saamaan vielä jossain vaiheessa lapsia tämän miehen kanssa?

Jos haluat mullakin vielä testata, niin mulla on oikea väri sellanen tyypillinen suomalainen, eli maantienharmaa, tai no vaaleanruskea se varmaan sit on oikeelta nimeltään :D Nyt siis mustat. Silmät harmaan siniset, ikä 34v. Ja vesi on lähellä sydäntäni.

Katotaans..
Onko sulla taipumusta melankoliaan tai jopa vähän masennuksenkin puolelle? Tummia vesiä näytetään, tähän nousee jotain pelkoakin jota kannat sisälläsi? Ihan kuin jotain ihan fyysiseen, oikeaan asiaan liittyvää pelkoa? Ei siis mitään yksinolemisen tai kuolemanpelkoa tms. Vaan ihan konkreettinen asia tämä.
Tykkäätkö tumman punaisesta väristä? Sellaista tähän ikäänkuin nousee, yhdistän sen sydämeen ja sitä kautta hyvin lämpimään ja tunteilla elävään persoonallisuuteesi. Olet hyvin suurisydäminen ihminen, rakkautta sinussa riittää, mutta kunnioitat silti jokaisen ihmisen henkilökohtaisia rajoja etkä tuputa itseäsi jos näet että toinen ei tunne oloaan mukavaksi..

Pikkuihmiset pörrää taas tässä ympärilläni, en oikein pysty keskittymään joten tää saattoi mennä nyt oikeasti ihan väärin.. koita kestää ;)

Pitää paikkaansa! :) toinen lapsi olisi haveissa, mutta mies ei oikein lempene ajatukselle. Pystytkö sanomaan että tulenko saamaan vielä jossain vaiheessa lapsia tämän miehen kanssa?

En osaa tuohon vastata, valitettavasti. Ja kiitokset sullekin palautteesta :)

En osaa tuohon vastata, valitettavasti. Ja kiitokset sullekin palautteesta :)

Kiitos itsellesi :)

Katotaans..
Onko sulla taipumusta melankoliaan tai jopa vähän masennuksenkin puolelle? Tummia vesiä näytetään, tähän nousee jotain pelkoakin jota kannat sisälläsi? Ihan kuin jotain ihan fyysiseen, oikeaan asiaan liittyvää pelkoa? Ei siis mitään yksinolemisen tai kuolemanpelkoa tms. Vaan ihan konkreettinen asia tämä.
Tykkäätkö tumman punaisesta väristä? Sellaista tähän ikäänkuin nousee, yhdistän sen sydämeen ja sitä kautta hyvin lämpimään ja tunteilla elävään persoonallisuuteesi. Olet hyvin suurisydäminen ihminen, rakkautta sinussa riittää, mutta kunnioitat silti jokaisen ihmisen henkilökohtaisia rajoja etkä tuputa itseäsi jos näet että toinen ei tunne oloaan mukavaksi..

Pikkuihmiset pörrää taas tässä ympärilläni, en oikein pysty keskittymään joten tää saattoi mennä nyt oikeasti ihan väärin.. koita kestää ;)

Kiitoksia :) Ja kyllä tämä mun kohdalla taisi suhteellisen oikeaan mennä. Mulla on nyt suht vaikea ajanjakso menossa henkilökohtaisessa elämässäni, joka osaltaan vaikuttaa parisuhteeseeni myöskin, joten se saattoi tuoda tuon melankoliankin vastaukseksi. Tummanpunainen on kaunis väri sisustuksessa kyllä, esim. makuuhuoneen verhot ovat sen väriset kuin myös olohuoneen matto, vaatetuksessani en sitä käytä, tummia värejä kyllä muuten käytän vaatteissani. Ja kyllä juu minulla riittää rakkautta muillekkin jaettavaksi, enkä tosiaankaan itseäni tuputa jos toinen ei siitä pidä. Kyllä sulla siis mun kohdallani oli ainakin kykyjä nähdä luonnettani :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miazu:
Lempivärini on vaaleanpunainen ja elementti maa

Kiitos :)

Olet sellainen "jalat maassa" -tyyppi, loppupeleissä tukeudut aina järkeesi vaikkakin tunteesi ovat myös hyvin voimakkaina päätöksiä tehdessäsi. Mutta niin, kyllä sinä enemmän sellainen järki-ihminen olet. Olet myös hyvin.. miten sen nyt sanoisi, et ole mikään taivaanrannanmaalari tai haihattelija. Et siis haaveile päivät pitkät, vaan konkreettisesti elät ja toimit sen mukaan mitä elämässäsi haluat saavuttaa. Pidätkö käsillä tekemisestä? Jostain käsitöistä tai leivonnasta tai jostain, jossa konkreettisesti saat työskennellä käsiesi kanssa, luoda jotain. Sinulle elämän perusarvot, koti, perhe, terveys jne, ovat tärkeitä etkä juurikaan haaveile suurista rikkauksista ja kullan kimalluksesta.
Sinussa on myös vähän epävarmuutta, et ole niin kauhean itsevarma, päätöksiäkin pohdit aina tarkkaan ja harkiten. "Entä jos"- ajatukset häiritsevät sinua, ja tahdot tehdä ratkaisuja, joissa nuo "entä jos"- tyypiset lopputulokset ovat minimissä. Haluat siis maksimoida tasapainon, turvallisuuden, sen, että yllättäviä riskejä tai ikäviä yllätyksiä ei tule.

Sinulla mielessä jokin murhe, ahdistus, liittyen perheeseesi tai lapsiisi jopa. Tämä asia on kovasti mielessäsi, se saa otsasi rypistymään ja lihaksesi jännittymään -oletko viime aikoina kärsinyt päänsärystä ja lihaskrampeista hartioissa/niskassa? Huomaatko itse, miten jännittynyt kehosi on? Se liittyy suoraan tuohon ahdistavaan asiaan mielessäsi.