Ennustusketju -LUE OHJEET!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rosa A

Vieras
Kerro ulkonäköäsi ja ikää sekä kysymystä vähän laajemmin kuin yhdellä sanalla.

En vastaile kaikille, enkä ole tässä kauaa. Joten jokainen EI saa vastausta.

Olen hoikka, pienikokoinen, vaaleahiuksinen nainen. Haluaisin kovasti tietää, onko minulla ikinä mahdollisuutta saada biologista lasta. Näetkö minulla lasta ja perhettä? Milloin?

Punertavat (tummat) puolipitkät hiukset, hieman pyöreähkö, 24v. Haluaisin tietää tulevaisuudestani: onko seuraavana elämässä vuorossa työ vai lapsi? Kaksi lasta on jo ennestään. Ja löydänkö paikkani täällä?

Olen 35v pullukka pitkähiuksinen (kiharat) tumma naimisissa oleva naisimmeinen, jolla on tummat silmät ja luomi nenän pielessä.

Kysymykseni kuuluu että miltä näyttää tulevaisuus työrintamalla?

Olen KAAPPIHOMO 7v poju ja mul on suklaasilmät ja tuhkamuna! olen ylipainoinen tai enemmänkin läski(124cm,36kg)
Löydänkö suurinpiirtein ikäistäni homoseuraa mistään?

Alkuperäinen kirjoittaja viuviu:
Olen tummahiuksinen, muutama kilo ylipainoa, 31-v. kysymys; kuinka meillä käy miehen kanssa, kannattaako yrittää?

Lopputulos on täysin teistä riippuvainen, mutta enemmänkin näen tässä luovuttamisen halua, väsymystä tilanteeseen, voimattomuutta. Pitkäjänteisellä yrittämisellä näen, että pääsisitte tästä ylitse. Mutta se vaatii molempia osallistumaan. Vaikka miehesi vaikuttaisi alkuun olevan haluton osallistumaan parisuhteenne korjaukseen, saat hänet siihen kyllä mukaan ajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumma nainen:
Olen tumma ja 30v, löytyykö miestä? Valmistunko milloinka?

Valmistuminen menee kyllä aika tiukille, mutta aikahaarukkana näytetään että maks. puoli vuotta menee ylitse suunnitellusta ajankohdasta, ei välttämättä sitäkään. Valmistut kyllä.
Mieskin löytyy yllättäen, tulee kaksi kosijaa, vaalea ja ruskeaverinen. En näe, kumpi vie voiton, mutta pitkäaikainen parisuhde on luvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Olen hoikka, pienikokoinen, vaaleahiuksinen nainen. Haluaisin kovasti tietää, onko minulla ikinä mahdollisuutta saada biologista lasta. Näetkö minulla lasta ja perhettä? Milloin?

Näen, sinua vanhemman tumman miehen. Rauhallinen luonne, työssään menestynyt, ahkera ja hyväsydäminen. Kaksi pientä lasta on tässä kuvassa, joko kaksoset tai hyvin pienellä ikäerolla. Aikaa en osaa sanoa, mutta selkeä kuva tuli joten nämä on sinun tulevaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Punertavat (tummat) puolipitkät hiukset, hieman pyöreähkö, 24v. Haluaisin tietää tulevaisuudestani: onko seuraavana elämässä vuorossa työ vai lapsi? Kaksi lasta on jo ennestään. Ja löydänkö paikkani täällä?

Työssä olethetken, mutta kolmaskin lapsi on teille tulossa. Asiat menevät hyvin, älä murehdi.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeillaan sit:
Olen 35v pullukka pitkähiuksinen (kiharat) tumma naimisissa oleva naisimmeinen, jolla on tummat silmät ja luomi nenän pielessä.

Kysymykseni kuuluu että miltä näyttää tulevaisuus työrintamalla?

Jollain tapaa työasiat on katkolla tai mietinnässä tässä, mutta ne kääntyvät lopulta suosiolliseksi sinulle. Töitä riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen 37 v. kahden lapsen äiti, naimisissa, parisuhde kukoistaa. Saanko vielä kolmatta lasta vai ovatko nämä nyt tässä? Mies ei edes halua kolmatta.

Ulkonäkö jäi: lyhyet, maantienväriset hiukset, normaalivartaloinen olen. Perusäiti.

Yhteistyössä