P
plm
Vieras
Voi kuulostaa pelottavalle :O No jaahas, taas kärjistetään.
Siis mä en vain ymmärrä niitä ihmisiä jotka hädin tuskin sitä siippaansa näkevät. Tämä koskee niin sitä arkea että niitä lomia.
Mä en ole sanonut ettei olisi hyvä perhe tai parisuhde, sanoin vain että onneksi mulla on sellainen mies, jonka kanssa mulla kohtaa asiat niin hyvin, että voin hänen kanssaan tehdä aika paljon asioita.
Mustavalkoista sä et saa musta tekemälläkäänSen lupaan.
Mutta on kyllä asioita joissa olen mustavalkoinen, mutta niitä on vain muutama. niistä tässä ei ollut kyse.
Sanoin vain mielipiteeni siitä, että en ymmärrä niitä joilla on AINA kauhea hinku päästä rilluttelemaan kaikkien muiden paitsi sen oman perheen/puolison kanssa.
Ei kai kaverien kanssa matkustaminen ja miehen/perheen kanssa matkustaminen eivät sulje toisiaan pois?
Enkä mä mielestäni mistään ole lukenut että joka sanoisi matkustavansa AINA ilman perhettä tai puolisoa.
Enkö nyt valitettavasti muista kuka kammoksui tyttöjen reissuja, sinä vai joku muu mutta mun kaveripiirissä ei mollata miehiä eikä flirttailla vieraille tai tehdä muutenkaan mitään älytöntä. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan, matkustetaan esim laivalla Tukholmaan, syödään ja jutustellaan keskenämme kuten kaverit tekee, käydään shoppailemassa ja tullaan takaisin.