Naiset, jotka eivät ymmärrä sanaa varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sokerihelmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sokerihelmi

Jäsen
26.08.2007
49
0
6
Otetaans tällainen arka puheenaihe, jota olen itsekkin joutunut meittimään. Kun nainen kiinnostuu miehestä, ja mies kertoo olevansa naimisissa/ylipäänsä varattu, niin eikö kaiken peruslogiikan mukaan naisen pitäisi silloin perääntyä? Mutta jotkut naiset...*ärrinmurrin* eivät vain osaa lopettaa, vaan pyytävät käymään, häiriköivät perheellistä miestä tekstarein ja puhelinsoitoin keskellä yöltä...juuri nyt ei ole tällaista tapausta riesana *onneksi* mutta ihmettelen suuresti missä sellaisten naisten moraali on? Kun ei vinkistä ymmärrä eikä suoraa puhettakaan, luulevat epätoivoisesti että mies lähtee heidän mukaansa kun tarpeeksi sinnikkäästi yrittävät. Ja siis kaikkihan olisi ok, jos sitten "tuttavuus"jatkuisi normaalina, sillointällöin soittaa (siis jos kyseessä ei ole mikään satunnainen vieras, vaan joku tuttu) mitä kuuluu jne...mutta jos homma menee siihen, että kun mies laittaa lapsille ruokaa, niin toisessa päässä kysytään tyhmänä: Ai pitääks SUN laittaa niille ruokaa, onko ihan pakko?...anteeksi mutta minä en ainakaan arvosta sellaisia naisia, niitä kylläkin olen jopa omiksi kavereiksini kelpuuttanut, jotka ymmärtävät sinkun ja varatun eron. Oletteko muut kohdanneet kyseisiä naisia ja miten heihin suhtaudutte? :D

niinpä. ja en ymmärrä naisia jotka piirittää miestä piirittämisen jälkeen vaikka tietää että vauva tulossa miehelle ja hänen tyttöystävälleen. näin meillä käynyt aiemmin ja niille teille mies meni. :headwall:

Olen tavannut enkä tykkää, ettisivät vapaita miehiä eikä varattuja mutta kun on kiva tehdä kiusaa vaimolle että ähäskutti sainpas miehesi lankaan tms. Jos vielä tapaisin tuollaisia naisia antaisin kuulla heidän kunniansa, sanoisin että painukaa suolle tai minne tahansa kunhan jätätte mieheni rauhaan.

ite oon siis törmänny tollasiin naisiin ja miehiin.

kerran yks ämmä kyttäs mun miestä vuoden verran, soitteli ja tekstaili jne. paskaa. tapailivatkin muka työn merkeissä. ja paskan marjat. mies jälkeenpäin kertoi että nainen kyseli joka välissä miks mieheni on minut valinnut, joko meille on tullut ero jne...
kyllä se mies siinä mulle teki temput kun ei peliä lopettanut tiukasti.

ja sit vastaavasti oon tavannu miehiä, jotka ei välitä oonko varattu vai en, ei mitään kunnioitusta.

on meitä niin moneen junaan

Ikävä kylä monellekaan naiselle perhe ei oo rasite kun ovat kiinnostuneet jostain miehestä. Pois alta männynkävyt ja risut on motto vai miten se meni...ja useesti vielä itselläkin lapsia ja kariutunut liitto takana...

Kröhöm... Minä kerran nuoruudessani aloin seurustelemaan varatun miehen kanssa. Olin jotain 16v. Mies jätti tyttöystävänsä ja seurusteltiin joku vuosi.
Se oli sellaista teinimeininkiä... :whistle:
Eipä tuo omatunto kyllä kolkutellut.
Mut nyt jos kuvittelisin itseni sinkuksi ja tapaisin jonkun varatun, niin kyllä ottaisin tosi nopeasti takapakkia. Sen verta on moraali kasvanu, onneks... :ashamed:

Pahoillani olen niiden puolesta joiden puolisot on tällaisen ihmisen mukaan lähtenyt :flower: Oli sitten mies ja nainen, viimeksi kun olen täällä pyörinyt niin puhuttiin pitkälti "toisista naisista" tai "pettävistä miehistä", en tiennyt että nykyään on tärkeätä puhua neutraalisti, ilmeisesti ollaan saatu miehiä mukaan joukkoomme. :D Omani kiusaantuu ihan yhtä paljon, ja joutuu ikävään tilanteeseen, kun joku kaveri paljastaakin olevansa kiinnostunut ja ei voi vain tyytyä siihen että kavereina on jatkettava. :/ Onneksi on sitten niitäkin jotka on perääntynyt. :) Ikävää jos ystävyys menee persiilleen vain siksi ettei nainen/mies ymmärrä perääntyä.

Yksi asia tässä pistää pahasti silmään. Ikäänkuin mies olisi aivoton ja tahdoton sätkynukke, joka ei itse pysty vieraalle valloittajalle rajoja laittamaan, vaan vaimon pitää mustasukkaisesti vahtia ja puolustaa omaansa-sikälimikäli tässä nyt ketään voi omistaa.

Mun miehen kimpussa on kaksikin tälläistä naista ollut. Toinen on nyt 10 vuoden aikana tajunnut lopettaa, mutta tämä toinen joka kerta kun törmäävät mieheni kanssa baarissa jaksaa roikkua ja ahistella. Ja kertoilee ympäriinsä kuinka mun miestä vituttaa kun hän meni naimisiin jne. Eipä tuo mua kauheesti ärsytä, oon 100% varma ettei mun mies koskis pitkällä tikullakaan siihen naiseen. Ja jos koskee, niin siinähän ovat toisensa ansainneet.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Yksi asia tässä pistää pahasti silmään. Ikäänkuin mies olisi aivoton ja tahdoton sätkynukke, joka ei itse pysty vieraalle valloittajalle rajoja laittamaan, vaan vaimon pitää mustasukkaisesti vahtia ja puolustaa omaansa-sikälimikäli tässä nyt ketään voi omistaa.

No ei ollut ainakaan mun tarkoitus..kyllä mies on yhtä syyllinen! En minä ainakaan ala kyttäämään tuollaista, luotan että mies tykkää musta ja silloin ei tuu mieleen muut jutut...jos tulee niin eipä sitä rakkauttakaan oo sitten ollut olemassa enää sillä hetkellä vaan jonnekin kadonnut..

Miehellä pitää olla munaa sanoa, että nyt olen rakastunut ja ihastunut vaimooni tms. ja siksi en kanssasi lätise pätkääkään. Minä en munattomien miesten kanssa seukkaa.

Kyllä naiset sen varmaan ymmärtää ihan hyvin, mutta se on se mies joka ei "ymmärrä" olevansa naimisissa.
Aina se sama renkutus"vaimo ei ymmärrä, lasten takia ollaan enää yhdessä, ero on vain ajan kysymys, meidän välillä ei ole enää mitään jne..."

Mielestäni mies on se suurin syyllinen, ei asioista todennäköisesti tietämätön nainen. Onhan toki poikkeuksiakin, mutta veikkaan että 95% tapauksista on ihan miesten syytä. Näitä tällaisia miehiä on tullut vastaan niin paljon elämän varrella, että tuskin on mitään sattumaa.

Jos mun mies vehtailisi jonkun naisen kanssa, niin syy olisi hänen, ei sen toisen naisen. Jostain kumman syystä naiset vaan aina jaksavat puolustaa miestään tyylin" no kun se nainen iski mieheni". Joopa joo....

Ei niitä varattuja miehiä ole väkisin vasten tahtoaan viety vaan ihan vapaaehtoisesti ne on peliin mukaan lähteneet :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
niinpä. ja en ymmärrä naisia jotka piirittää miestä piirittämisen jälkeen vaikka tietää että vauva tulossa miehelle ja hänen tyttöystävälleen. näin meillä käynyt aiemmin ja niille teille mies meni. :headwall:

siis onko kyse nyt sun äijästäs, tai siis ex äijästä? :o

Niin. Mistä ne vapaat naiset niitä varattujen miesten puhelinnumeroita saavat muuta kuin mieheltä itseltään? Rafloissa harvemmin esittäydytään sukunimellä, jolloin toki voisi soittaa numerotiedusteluun? On miehessäkin vikaa, jos varattuna juttuseuraa muista hakee ja numeroitaan jakelee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin. Mistä ne vapaat naiset niitä varattujen miesten puhelinnumeroita saavat muuta kuin mieheltä itseltään? Rafloissa harvemmin esittäydytään sukunimellä, jolloin toki voisi soittaa numerotiedusteluun? On miehessäkin vikaa, jos varattuna juttuseuraa muista hakee ja numeroitaan jakelee.

Lisättäköön vielä, toki on naisia, jotka tunkevat esim. pariskunnan ollessa ravintolassa pariskunnan väliin, kirjaimellisesti. Mutta miehen pitäisi silloin pyytää tätä naista poistumaan.

Kyllä ne äijät sitten hässii niitä soittelija-naisia, eihän ne edes soittelisi ellei ukkeli olis niille lörpötellyt kaikkea siirappista sontaa, lykkiessään melaa mekkoon.
Eli jos miehillenne naiset soittelee, etsikää vika siitä miehestänne.

minä olen kyllä montakin panoa kokenut "varatun" miehen kanssa, mutta ketään en ole pommittanut viesteillä tai puheluilla. ennemmin on ollut niin päin, että mies pommitellee mua...

minä taas olen sitä mieltä, että jos minä olen vapaa nainen, saan naida kenen kanssa haluan. jos mies on suhteessa, on se hänen asiansa. hän tekee päätöksen naiko minua vai ei, parisuhteestaan huolimatta. minä en ota vastuuta siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä ne äijät sitten hässii niitä soittelija-naisia, eihän ne edes soittelisi ellei ukkeli olis niille lörpötellyt kaikkea siirappista sontaa, lykkiessään melaa mekkoon.
Eli jos miehillenne naiset soittelee, etsikää vika siitä miehestänne.

No ei se noin aina mene. Kyllä niitä on sellaisia säälittäviä vonkaaja-roikkuja naisia jotka mokaa ittensä soittelemalla varatuille miehille. Eihän sitä tarvitse laittaa kuin yks tekstari findiin niin saa tietää toisen puhelinnumeron ja osoitteen, jos eivät ole salaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minä olen kyllä montakin panoa kokenut "varatun" miehen kanssa, mutta ketään en ole pommittanut viesteillä tai puheluilla. ennemmin on ollut niin päin, että mies pommitellee mua...

minä taas olen sitä mieltä, että jos minä olen vapaa nainen, saan naida kenen kanssa haluan. jos mies on suhteessa, on se hänen asiansa. hän tekee päätöksen naiko minua vai ei, parisuhteestaan huolimatta. minä en ota vastuuta siitä.

Olen tässä samaa mieltä!

Vastuu on täysin sillä varatulla miehellä.
MUTTA asia on aivan eri, jos tämä "toinen nainen" jatkuvasti "häiriköi" miestä, niin silloin vastuu on myös toisella naisella.

Jos miehen teke emieli panna, niin mikäs siinä. Eikö sen kuitenkin pitäis pitää huoli siitä, että panee sitä omaa naistansa?

Itse olen ottanut tähän pettämiseen sellaisen kannan, että lähinnä kiitän sitä toista naista, jonka kanssa mieheni minua pettää, että avasi silmäni siitä, minkälaisen paskiaisen kanssa elämääni jaan.
Pääseepähän eroon tollaisesta mulkvistista.

Lisättäköön vielä, toki on naisia, jotka tunkevat esim. pariskunnan ollessa ravintolassa pariskunnan väliin, kirjaimellisesti. Mutta miehen pitäisi silloin pyytää tätä naista poistumaan.

Baareissa on aina naisia, jotka suorastaan metsästää varattuja miehiä. Vaikka mies olisi seuralaisensa kanssa, niin siinäkin tilanteessa isketään miestä heti kun vaimon silmä välttää. Ihan törkeää toimintaa, missä ei enää miehelläkään ole muuta kuin metsästettävän rooli. Mun miehenkin mielestä toi toiminta on suorastaan alentavaa miehelle.