Otetaans tällainen arka puheenaihe, jota olen itsekkin joutunut meittimään. Kun nainen kiinnostuu miehestä, ja mies kertoo olevansa naimisissa/ylipäänsä varattu, niin eikö kaiken peruslogiikan mukaan naisen pitäisi silloin perääntyä? Mutta jotkut naiset...*ärrinmurrin* eivät vain osaa lopettaa, vaan pyytävät käymään, häiriköivät perheellistä miestä tekstarein ja puhelinsoitoin keskellä yöltä...juuri nyt ei ole tällaista tapausta riesana *onneksi* mutta ihmettelen suuresti missä sellaisten naisten moraali on? Kun ei vinkistä ymmärrä eikä suoraa puhettakaan, luulevat epätoivoisesti että mies lähtee heidän mukaansa kun tarpeeksi sinnikkäästi yrittävät. Ja siis kaikkihan olisi ok, jos sitten "tuttavuus"jatkuisi normaalina, sillointällöin soittaa (siis jos kyseessä ei ole mikään satunnainen vieras, vaan joku tuttu) mitä kuuluu jne...mutta jos homma menee siihen, että kun mies laittaa lapsille ruokaa, niin toisessa päässä kysytään tyhmänä: Ai pitääks SUN laittaa niille ruokaa, onko ihan pakko?...anteeksi mutta minä en ainakaan arvosta sellaisia naisia, niitä kylläkin olen jopa omiksi kavereiksini kelpuuttanut, jotka ymmärtävät sinkun ja varatun eron. Oletteko muut kohdanneet kyseisiä naisia ja miten heihin suhtaudutte?