A
Aamukahvi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja minä:minä olen kyllä montakin panoa kokenut "varatun" miehen kanssa, mutta ketään en ole pommittanut viesteillä tai puheluilla. ennemmin on ollut niin päin, että mies pommitellee mua...
minä taas olen sitä mieltä, että jos minä olen vapaa nainen, saan naida kenen kanssa haluan. jos mies on suhteessa, on se hänen asiansa. hän tekee päätöksen naiko minua vai ei, parisuhteestaan huolimatta. minä en ota vastuuta siitä.
Olen tässä samaa mieltä!
Vastuu on täysin sillä varatulla miehellä.
MUTTA asia on aivan eri, jos tämä "toinen nainen" jatkuvasti "häiriköi" miestä, niin silloin vastuu on myös toisella naisella.
Jos miehen teke emieli panna, niin mikäs siinä. Eikö sen kuitenkin pitäis pitää huoli siitä, että panee sitä omaa naistansa?
Itse olen ottanut tähän pettämiseen sellaisen kannan, että lähinnä kiitän sitä toista naista, jonka kanssa mieheni minua pettää, että avasi silmäni siitä, minkälaisen paskiaisen kanssa elämääni jaan.
Pääseepähän eroon tollaisesta mulkvistista.
en tietenkään ymmärrä varattuja miehiä piirittäviä naisia, mutta tuosta olen samaa mieltä että jos varattu ja vapaa ihminen panevat, niin vastuussa ovat molemmat osapuolet VAIN OMISTA tekosistaan.
eli ei ole väärin mennä sänkyyn varatun kanssa. (mun mielestä)