Naiset, jotka eivät ymmärrä sanaa varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sokerihelmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minä olen kyllä montakin panoa kokenut "varatun" miehen kanssa, mutta ketään en ole pommittanut viesteillä tai puheluilla. ennemmin on ollut niin päin, että mies pommitellee mua...

minä taas olen sitä mieltä, että jos minä olen vapaa nainen, saan naida kenen kanssa haluan. jos mies on suhteessa, on se hänen asiansa. hän tekee päätöksen naiko minua vai ei, parisuhteestaan huolimatta. minä en ota vastuuta siitä.

Olen tässä samaa mieltä!

Vastuu on täysin sillä varatulla miehellä.
MUTTA asia on aivan eri, jos tämä "toinen nainen" jatkuvasti "häiriköi" miestä, niin silloin vastuu on myös toisella naisella.

Jos miehen teke emieli panna, niin mikäs siinä. Eikö sen kuitenkin pitäis pitää huoli siitä, että panee sitä omaa naistansa?

Itse olen ottanut tähän pettämiseen sellaisen kannan, että lähinnä kiitän sitä toista naista, jonka kanssa mieheni minua pettää, että avasi silmäni siitä, minkälaisen paskiaisen kanssa elämääni jaan.
Pääseepähän eroon tollaisesta mulkvistista.

en tietenkään ymmärrä varattuja miehiä piirittäviä naisia, mutta tuosta olen samaa mieltä että jos varattu ja vapaa ihminen panevat, niin vastuussa ovat molemmat osapuolet VAIN OMISTA tekosistaan.

eli ei ole väärin mennä sänkyyn varatun kanssa. (mun mielestä)

Lähtökohta on ehkä tässä keskustelussa toinen, mutta mulle kävi niin, että varattu mies otti selville puhelinnumeroni ja nimeni (!!!) ja alkoi soitella. Pommitus oli sitä luokkaa, että nolo tunnustaa, kiinnostuin... Suhde siitä alkoi, mutta löysin sitten kuitenkin vapaan, mukavan, ihanan miehen, ja nyt naimisissa. Aina vaan silloin tällöin tää ukkomies soittelee tai tekstailee ja käyttäytyy kuin olisi sinkku. Olen tehnyt selväksi, että minähän en petä. Tavallaan siitä on tullut "ystävä", jota vähän säälin, yritän tukea ja kannustaa, mutta en rohkaise. Kohteliaasti juttelen, jos se soittaa, mutta aina teen tiettäväksi, että en ole kiinnostunut. Ei ymmärrä tämmöistä touhua! Ilmeisesti vielä murrosikäiset lapset sitä pitää kiinni avioliitossa, vaikka ei se käsittääkseni reissutyön takia pahemmin edes kotona ole :0. Niin, että ei syytettäisi yksin naisia.

Ainakin exäni oli tahdoton. Siksi se onkin exä. Mutta enpä syytä tästä niitä naikkosia. Exäni iski jopa työterveyshuollosta hoitajan, suoraan vastaanotolta. Ehkäpä naikkonenkaan ei vastustellut, tosin.

:D Siis sitähän tällä keskustelulla hain että jos ihminen on varattu, tekee sen selväksi ja pysyy uskollisena niin silti tämä riesa-osapuoli vain jatkaa ja jatkaa. Tietenkin aina myös parisuhteessa elävällä osapuolella on vastuunsa, jos menee pettämään. Nyt hainkin keskustelua enemmänkin siitä, että kun ihminen ei vain tajua, vaikka kuinka suoraan sanoisi (minäkin olen kuullut näitä tilanteita ihan itse, kun mies on puhelmieen tiuskaissut että eikö se jo mene perille...) ja mitä tekisi. Kaikkein hankalin tilanne on silloin jos ovat olleet ennen kavereita, ja sitten toinen osapuoli paukauttaa että on ihastunut, eikä ymmärrä ettei se, jos toinen sanoo: ollaan vain kavereita, tarkoita että olisi toivoa, silloin ollaan kavereita ja piste. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sokerihelmi:
:D Siis sitähän tällä keskustelulla hain että jos ihminen on varattu, tekee sen selväksi ja pysyy uskollisena niin silti tämä riesa-osapuoli vain jatkaa ja jatkaa. Tietenkin aina myös parisuhteessa elävällä osapuolella on vastuunsa, jos menee pettämään. Nyt hainkin keskustelua enemmänkin siitä, että kun ihminen ei vain tajua, vaikka kuinka suoraan sanoisi (minäkin olen kuullut näitä tilanteita ihan itse, kun mies on puhelmieen tiuskaissut että eikö se jo mene perille...) ja mitä tekisi. Kaikkein hankalin tilanne on silloin jos ovat olleet ennen kavereita, ja sitten toinen osapuoli paukauttaa että on ihastunut, eikä ymmärrä ettei se, jos toinen sanoo: ollaan vain kavereita, tarkoita että olisi toivoa, silloin ollaan kavereita ja piste. :)

Tollasille on olemassa nimikin: vainoajana ja sellasille voidaan hankkia vaikka lähestymiskielto jos ei lähentymiskiellot mene perille.

Hyvät keskustelut rönsyilee yleensä suuntaan jos toiseenkin. Tuo on aika hankala kysymys, koska voi olla vaikea todistaa, kuka on roikkunut ja kuka ei. Ainakin mun exäni oli aina valmis väittämään, että se-ja-se-vosu roikkui hänessä. En vaan loppupeleissä oikein uskonut noita selityksiä hänelle soittelevista naikkosista, josta ei pääse eroon :(. Kyllä näissä jutuissa usein on mukana se puoli, että mieskin on jollain lailla rohkaissut naikkosia. Mutta omalle vaimolle annetaan mielellään täysin päinvastainen kuva asiasta. Eli ei ne asiat aina ole niin mustavalkoisia.

Mutta en tällä väitä, etteikö joskus olisi! On varmaan aivan mahdollista, että on naisia, jotka ei tajua... Nykyinen miehenikin sai ex-työkaveriltaan kaffittelukutsuja, jotka ei vaikuttaneet ihan viattomilta, mutta kyllä ne loppuivat, kun mies ei niihin reagoinut. Vaik tää ei nyt ollutkaan mikään esimerkki mistään superroikkujasta...