En ymmärrä pariskuntia, jotka eivät saa matkustaa ilman puolisoa minnekään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
Jos vaikka nainen haluaisi lähteä Pariisin ystävänsä kanssa niin mies ei anna lupaa. Ylipäänsä en ymmärrä tuota, että täytyy kysyä matkaan lupa toiselta. Aina täytyisi matkustaa yhdessä, en tajua tällaista.

Usein sellaisilla pariskunnilla on niin, etteivät matkusta ylipäätään minnekään, ei niinkään siksi, ettei olisi varaa, vaan siksi, että toinen ei halua mennä minnekään eikä niinollen toinenkaan saa haluta.

Ap sanoi, ettei ymmärrä sitä, että toinen KIELTÄÄ toista matkustamasta johonkin vaikka kaverin kanssa, ei sitä, ettei pariskunta omasta halustaan halua matkustaa ilman toista:headwall:

Ja ei, minäkään en ymmärrä tuota luvan kysymis ja kieltämis hommaa...

[QUOTE="Helmi";22981310]Ei sun tarvitsekaan tajuta. Onneksi. :) Me ei matlustella ilman toista minnekään, mutta se kun sopii meille. Tee sä niin kuin sulle sopii :)[/QUOTE]

Jos sisaresi (jos ei ole niin kuvittele, että sinulla olisi sisko) pyytäisi sinua kanssaan jonnekin lomalle niin et lähtisi, koska mies ei pääse?

Voivoi. Useimmilla se menee niin, että tämä matkalle kysytty sanoo, ettei mies anna lupaa vaikka syy on oikeasti se ettei tätä edes huvita lähteä.. Vieritetään syy toiselle, ettei tarvi olla rehellinen ;)

en ymmärrä minäkään. minä en lakannut olemasta minä kun rupesin elämään mieheni kanssa, tai saimme lapsia. olemme yksilöitä omine tarpeinemme, pariskunta yhteisine tarpeinemme ja perhe siihen liittyvine asioineen.kaikki sulassa sovussa

Ap sanoi, ettei ymmärrä sitä, että toinen KIELTÄÄ toista matkustamasta johonkin vaikka kaverin kanssa, ei sitä, ettei pariskunta omasta halustaan halua matkustaa ilman toista:headwall:

Ja ei, minäkään en ymmärrä tuota luvan kysymis ja kieltämis hommaa...

Kyllä mä olen kieltänyt miestä matkustamasta ilman minua. Koska minusta olisi vähän kohtuutonta että hän saisi kaverinsa kanssa matkustaa espanjaan bailaamaan ja mä en kumminkaan voisi mihinkään matkustaa, koska meidän yhteinen talous ei kestä molempien matkustelua.

[QUOTE="vieras";22981343]Kyllä mä olen kieltänyt miestä matkustamasta ilman minua. Koska minusta olisi vähän kohtuutonta että hän saisi kaverinsa kanssa matkustaa espanjaan bailaamaan ja mä en kumminkaan voisi mihinkään matkustaa, koska meidän yhteinen talous ei kestä molempien matkustelua.[/QUOTE]

Seuraavaks on sitten sun vuoros lähteä reissuun.

[QUOTE="Helmi";22981355]En sanonut niin. Sanoin, että yhdessä matkustelu sopii meille. Ei munkaan tarvitse tajuta kaikkea mitä sinä mahdollisesti teet.[/QUOTE]

Se on ihan eri asia jos se sopii, mutta jos kyse on siitä, että on ehdoton kielto, ettei saa matkustaa ilman puolisoa minnekään, niin siitä oli kyse. Myönnän, että olisi pitänyt kirjoittaa tarkemmin aloitukseen.

Ja on se kumma että tässäkin ketjussa asiat pitää väkisin vääntää ja kääntää vääriksi.
Tosi kiva että jotkut haluaa matkustella yhdessä ja plaaplaaplaa mutta kyse olikin niistä jotka haluaisivat matkustaa jonkun muun kuin miehensä kanssa mutta mies ei anna lupaa.
Kyllä mäkin parisuhteessa ollessani tykkäsin matkustaa puolisoni kanssa mutta esim shoppailureissut Tukholmaan tehtiin likkaporukalla. Ei olisi tullut mieleenkään ottaa miehiä mukaan tai että mies olisi kieltänyt menemästä. Olen kuitenkin aikuinen.

[QUOTE="vieras";22981376]Niin tai sitten säästetään ja mennään joskus yhdessä kun siihen oikeasti on varaa. Meillä matkustaminen on todella harvinaista herkkua, joten onhan se ihan kiva että on se oma kulta siellä pariisissa mukana.[/QUOTE]

Eli mies vaihtaa biletysreissun Espanjassa kaverin kanssa Pariisin reissuun vaimon kanssa, koska vaimo näin haluaa ja päättää ja kieltää miestä lähtemästä Espanjaan :D

Useimmat näistä pariskunnista ei halua matkustaa yksinään.

Mutta esim yksi tuttava pariskunta jossa mies kieltää naista ettet sä saa vaikka lähteä ulkomaille ilman häntä,mutta kyllä nainen juuri kävi kavereidensa kanssa ulkomailla.
tavallaan toinen ilmaisee mielipiteensä kieltona.ei se niinkään ole kielto.

tarvii sanoa etten ulkomaille ilman miestä haluisi läteä, eikä hän ilman mua. Muttta olen kyllä pienemmille reissuille esim laivamatkoille mennyt tyttöporukalla.

En ymmärrä minäkään. Reissataan me paljon yhdessäkin, mutta hän käy kerran vuodessa golffaamassa viikon kavereidensa kanssa, ja tänä vuonna saan vihdoinkin oman reissun - lähdetään tyttöjen kanssa NYCiin. Ihanaa! On tosiaan harmittanut että niin harvoin saa jonkun kaverin "uhraamaan" lomansa ollakseen kavereiden kanssa reissussa.
Siinä miehet ajattelevat ihan eri lailla.