En jaksa tätä enää... meidän pieni poika sairas vakavasti

• Viestiketjun aloittaja Harmaaksi muuttunut
  • Ensimmäinen viesti
samettiruusu
Pienen enkelin lahjaksi ja lainaksi olette saaneet.
Pienen ihmeen, oman lapsukaisen.

...Te olette varmasti hyvä perhe, teillä on rakkaus tärkeintä, luulisinpa niin...sillä aina jonnekkinpäin annetaan erilaisia lapsia, sairaita jne.
Ja näitä sairaita annetaan vain hyviin rakastavaisiin perheisiin.Nämä lapset ovat esikuvallaan muistuttamassa ympäristöään elämän hauraudesta.
Voimia ja kaikkea hyvää teille.

:hug: :hug: :hug: :hug: Voimia tiedän tunteet, usko pois.
Ja niin kauan on toivoa kun ette tiedä diagnoosia. Meidän pojalla epäiltiin vahvasti (epäillään vieläkin) aineenvaihdunta/kertymä sairautta ja ensimmäisinä tutkittiin ne pahimmat. AGUakin tutkittiin useaan otteeseen. Mitään ei ole löytynyt (on kyllä kehitysvamma diagnoosi ym. mutta mistä kehitysvammaisuus johtuu sitä ei tiedetä. Välillä oltiin niin varmoja että tullaan menettämään poika että suunnittelin jo hänen hautajaisensa ja olin varma että itse kuolen myös suruun, etten jaksaisi elää sen jälkeen. Käskin miehen pysyä järissään ja hoitaa lapset kunnialla. Aika helvetillisiä aikoja on eletty. Nyt en enää jaksa ajatella pojan sairautta ja hänen kohtaloaan. Olen onnellinen että olemme saaneet pitää hänet, vaikkakin kun ikää tulee on hänen hoitaminen aina vaan raskaampaa.
Mutta voimia arkeen ja toivoa sekä onnea! :hug: :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
:'( :hug:
INCL

:hug: :'( Oon aikoinani tehny tuosta päättötyön ja sillon nuorena lapsettomana mietin, että ei koskaan kellekkään sois tällasta sairautta. Mun mielestä liian raastavaa. Vaikka onhan niitä monia muitakin sairauksia, missä vain kuihtuu pois, mutta silti.
Jaksamista teille, ei teille anneta suurempaa taakkaa, mitä jaksatte kantaa, usko mua :flower:
Te ootte vahvoja ihmisiä, muulla mää en voi selittää sitä, että annetaan sairas lapsi. :hug:

:hug: erkan haudalta tulleena..saat laittaa yytä jos haluut.tosin meilä tilanne oli tiiossa jo syntymästä siinä mielessä ett kaikk ol pielessä ja jos jottain oli eristi nii hyvä :hug: ja :flower: iloset hetket jää mieleen loppuviimeeks

Yhteistyössä