N
nolo
Vieras
tuli kolmeen kertaan peräkkäin ja erittäin kovalla äänellä,ja tietenkin kyseessä yhdenillan juttu..luoja että hävettää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja diagnoosi on:löysä pillu.
Alkuperäinen kirjoittaja diagnoosi on:löysä pillu.
Alkuperäinen kirjoittaja piristys:Alkuperäinen kirjoittaja diagnoosi on:löysä pillu.
v*tut ole!![]()
Se ei liity siihen millään tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja piristys:Alkuperäinen kirjoittaja diagnoosi on:löysä pillu.
v*tut ole!![]()
no ei mulla oo tollasia ollu ennen lapsen syntymää ja nyt kokoajan pillu pieree....
Alkuperäinen kirjoittaja vc:Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja piristys:Alkuperäinen kirjoittaja diagnoosi on:löysä pillu.
v*tut ole!![]()
no ei mulla oo tollasia ollu ennen lapsen syntymää ja nyt kokoajan pillu pieree....
Ei ole löysiä pilluja, vain liian pieniä kyrpiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ensinnäkin ne pillupierut on MIEHEN VIKA, on vetäny liian nopeesti liian ulos ja ilmaa menny sisälle. Jostain käsittämättömästä syystä miehet ei vaan tajua sitä, ellei sitä erikseen kerrota... edes insinöörit, joitten ny luulis tajuavan jotain pneumatiikasta muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja piristys:Alkuperäinen kirjoittaja diagnoosi on:löysä pillu.
v*tut ole!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ensinnäkin ne pillupierut on MIEHEN VIKA,.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Joogatessa mulla tulee usein emätinpierujaVähän noloa jos on tunnilla, ei voi selitellä että se oli "vain" emätinpieru!