emätinpierut ja saamarinmoinen nolotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Piristääkö tämä?
Me oltiin miehen kanssa sillai. Asento oli sellainen, että emätin hörppäsi oikein aimo satsin ilmaa sisuksiini.
Mies työntyi sisään ja yhtäkkiä kuului tosi tiukka 'piuuuu'. Lisänolostusta aiheutti mies kommentillaan. 'Oho, mulla on pilli mulkunnokassa' Meni koko loppusessio pelkäksi hihittelyksi. :ashamed:

no ensinnäkin ne pillupierut on MIEHEN VIKA, on vetäny liian nopeesti liian ulos ja ilmaa menny sisälle. Jostain käsittämättömästä syystä miehet ei vaan tajua sitä, ellei sitä erikseen kerrota... edes insinöörit, joitten ny luulis tajuavan jotain pneumatiikasta muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ensinnäkin ne pillupierut on MIEHEN VIKA, on vetäny liian nopeesti liian ulos ja ilmaa menny sisälle. Jostain käsittämättömästä syystä miehet ei vaan tajua sitä, ellei sitä erikseen kerrota... edes insinöörit, joitten ny luulis tajuavan jotain pneumatiikasta muutenkin.

:laugh: täysi peesi! näinhän se on!

Alkuperäinen kirjoittaja er:
Alkuperäinen kirjoittaja piristys:
Alkuperäinen kirjoittaja diagnoosi on:
löysä pillu.

v*tut ole! :p
Se ei liity siihen millään tavalla.

no ei mulla oo tollasia ollu ennen lapsen syntymää ja nyt kokoajan pillu pieree....

Mulla taas päinvastoin, ennen tuli koko ajan nyt kahden synnytyksen jälkeen ei ikinä (eikä yhdenkään). Mistä tää sit johtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ensinnäkin ne pillupierut on MIEHEN VIKA,.

Entäs mulla kun sinne menee ilman kun makaan. Ei siis seksin yhteydessä.. Ja jos pyllistän.. Todella noloa!!! Ihme hörppijä-värkki. :ashamed:
Ennen synnytystä näin ei ollut!

Järkyttävin pierujuttu minkä tiedän tapahtui eräässä porkkileffassa :/ Äijä pisti naista persiiseen ja ruiski myös mällinsä sinne. sitten akka alkaa pieremään mällejä anaalistaan ulos ja äijä on aivan tohkeissaan! Yök :(

Yhteistyössä