Noloimmat tätikömmähdykset pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolojuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä vasta Arkadian Ullan viestistä että puhutaan menkoista eikä sukulaisista7vanhoista naisista

samoten. En tiennykään että jotkut sanoo kuukautisia tädeiks...
:o

Täti punainen...

Joo-o, on myös täti sininen ja täti keltainen, varmaan myös täti vihreä, mitäs ne sitten on?

No jos täti vihreä on esim. räkää, keltainen virtsaa ja täti sininen...hmm. Mikäs se olisi? Nooo..Mutta jos on täti ruskea, niin arvannette mitä se on...

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
mä vasta Arkadian Ullan viestistä että puhutaan menkoista eikä sukulaisista7vanhoista naisista

samoten. En tiennykään että jotkut sanoo kuukautisia tädeiks...
:o

Täti punainen...

Joo-o, on myös täti sininen ja täti keltainen, varmaan myös täti vihreä, mitäs ne sitten on?

No jos täti vihreä on esim. räkää, keltainen virtsaa ja täti sininen...hmm. Mikäs se olisi? Nooo..Mutta jos on täti ruskea, niin arvannette mitä se on...

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
...Pitää mennä, meidän Onnilla on täti-ruskea housussa... :wave:

Mitähän vanhemmat ajattelisivat kun sanoin illalla että kyllä teidän Liinalla oli tänään täti ruskea vaipassa. Ja kaarlon isälle: Kaarlon vaipassa oli tänään täti ruskea hyvin vetisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
...Pitää mennä, meidän Onnilla on täti-ruskea housussa... :wave:

Mitähän vanhemmat ajattelisivat kun sanoin illalla että kyllä teidän Liinalla oli tänään täti ruskea vaipassa. Ja kaarlon isälle: Kaarlon vaipassa oli tänään täti ruskea hyvin vetisenä.

:) No voisivat olla vähän :o

Klassinen virhe laittaa menkkojen aikana valkoiset housut. Jossain vaiheessa huomasin "japaninlipun" haaruksissa ja kuvittelin, että KAIKKI näkivät sen. Hitto kun yhteen aikaan oli niin in käyttää valkoisia farkkuja... |O

Mä en tajua, mitä mun päässä liikkui silloin. Ei luultavasti mitään. Oltiin miehen kanssa tavattu vasta kuukausi pari sitten, ja suhde oli kuuma ja kiihkeä. Yhteistä yötä ei tietenkään käytetty nukkumiseen, joten väsymys varmaan selittää ainakin osan mun älyttömästä käytöksestä.

Olimme anoppilassa ensivierailulla. Minulla oli kuukautiset, ja heidän vessassaan ei roskista. Minulla ei ollut vessassa käsilaukkua, vaatteissa ei ollut taskuja, olin tuonut siteen hihassani vessaan. Kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes minulla oli käsissäni käytetty, tahmea side, eikä mitään paikkaa sille. Käärin sen vessapaperiin, ja pudotin pyykkikoneen taakse, kun en muutakaan keksinyt. Sitten jostakin tuli mieleeni, että anoppi on kyllä kova siivoamaan, ja kun ei heidän perheessään muita hedelmällisessä iässä olevia naisia ole, eikä juuri vierailekaan, hän varmasti päättelisi, että tuleva miniä on levitellyt dna-kirjastoaan ja bakteerikantaansa. En kuitenkaan ylettynyt ottamaan sidettä pois pyykkikoneen takaa. Enkä jaksanut siirtää pyykkikonetta. Sinne se jäi, kunnes seuraavalla vierailulla tarkistin tilanteen, eikä se enää ollut siellä....

Minusta tuo "täti" on peräisin vauvan -vauvakuumepalstalta. Siellä puhuttiin muutama vuosi sitten mooniksista ja näin tuli sitten täti-moonika ja siitä tuo täti.

Siitä moonikasta en tiedä, mutta kyllä tämä täti punainen on ihan eri juttu.

Mikä hemmetin täti? Ja ei tulis mieleenkään hautoa mitään siteitä käsilaukussa. Kaikille naisista on kuukautiset tuttu normaali asia, ja miehet niistä tietävät myös. Onpa outoa että joku vielä aikuisenakin häpeää heittää sidettä roskiin... :O

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Mikä hemmetin täti? Ja ei tulis mieleenkään hautoa mitään siteitä käsilaukussa. Kaikille naisista on kuukautiset tuttu normaali asia, ja miehet niistä tietävät myös. Onpa outoa että joku vielä aikuisenakin häpeää heittää sidettä roskiin... :O

Niin no näin se vain monilla menee, ei mielellään tällaisia asioita muille tiedoksi anna...

Yhteistyössä