20+0 POKS! :heart: Hurjaa vauhtia viikot menee..! :O Ja ehkä mun pitäis nyt vähäsen aktivoitua kirjottelemaan tähänkin pinoon. Mä oon vaan jotenkin edelleen niin epäuskoinen tän kaiken suhteen etten osaa/uskalla avautua. Luen kyllä teidän juttunne joka päivä, ja joskus monta kertaa!
liikkeistä Mulla tuntuu kyllä liikkeitä päivittäin, mutta alkaa epäilyttää heti jos ei niitä tunnu kun on jo tovin istunut paikoillaan. Hölmö minä...varsinkin töissä se aiheuttaa aina pientä paniikkia ku ei siellä viitti kauheena ruveta tökkimään mahaa.
Mulla on kyllä sen verran kiireinen ja fyysinen työ, että taitaa vauveli vaan nukkua työvuoron ajan, koittaa pysyä vauhdissa mukana.
hankinnoista Me ei olla ostettu vielä mitään muuta kuin rattaat, vaunukoppa ja turvakaukalo. Kaikki ostettiin käytettyinä, todella hyvässä kunnossa. Merkkinä rattaissa Britax B-smart 4, tosi näppäräntuntuiset rattaat on kyllä. Rattaissa on integroidut adapterit, joiden avulla vaunukopan, ratasosan tai turvakaukalon kiinnitys on helppoa kuin mikäkin. Turvakaukalo on mallia Britax Baby Safe SHR plus eli se ns. yhden käden malli, jossa myös adapterit valmiina rattaisiin kiinnitystä varten. Värinä kaikissa osissa on musta, mutta sopiipahan kummalle sukupuolelle tahansa.
Äitiyspakkaustahan me ei ajateltu ottaa vaan otetaan rahana, jolla sitten ostetaan vielä se telakka turvakaukalolle autoon sekä muuta pientä tarpeellista. Pinnasänky meillä löytyykin varastosta esikoisen jäljiltä. Niin ja vaatteita oon säästänyt monen monta laatikollista..ainoa mutta on vaan se et jos tämä vauva on poika (kuten kovasti uskomme) niin sitten täytyy lähteä vaatekaupoille! Sen verran tuppaa olemaan vaaleanpunaisia nuo esikoisen vaatteet.
Mutta siis katsellaan kumpiko sieltä nyt ois tuloillaan sitten..
Siitä päästäänkin
rakenneultraan, johon on vielä pitkät kaksi viikkoa. Ollaan ens viikko lomalla ja reissaamassa niin sen takia meni aika niin pitkälle. Äitipolin lääkäri kun ois nimenomaan halunnu sen olevan ens viikolla eikä vielä tällä viikolla. Noh, kävin siis äitipolilla 12.3. ja silloin myös ultrattiin. Lääkäri pystyi jo tuolloin tekemään lähes täydellisen ru:n, joten siinä mielessä pitäisi olla vähemmän jännitettävää tuohon varsinaiseen. Kaikki siis oli kaikin puolin kunnossa!
Kun kysyin silloin sukupuolesta, lääkäri yritti kovasti katsoa ja tiirailla, mutta sai kuvaan jalkojenvälin vain sellaisesta kuvakulmasta ettei siitä voinut mitään varmaksi sanoa. No toivottavasti selviäisi sitten parin viikon päästä. Me niin haluttaisiin tietää, että onko tämä nyt se poika ku niin kova poikaolo kummiski on ollut. Yllätyn kyllä kovasti jos tyttölupaus tulee!
painonnoususta täytyy mainita et mullahan tuli se ensimmäiset 4 kiloa melko nopeaan tahtiin heti ekojen viikkojen aikana. Johtui varmaan siitä jatkuvasta syömisestä, jota piti pahoinvoinnin takia harrastaa. Mutta nyt paino ei ole noussut kuin noin 300-400g viikossa. Tosi tyytyväinen oon tänhetkiseen painonnousuun.
Lopuksi vielä..Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Ja onnittelut myös tyttö- ja poikalupauksista! :heart: Aikas monta poikaa tosiaan jo tuloillaan tähän pinoon..
MiNalo ja natiainen 20+0 :heart:
Ai niin, täytyypä laittaa tänään masukuvaa tonne masuketjuun..viimeinen kuva ensimmäisen puoliskon pinoon!