Heippa pitkästä aikaa!
Kaikille sukupuolesta lupauksia saaneille ja rakenneultrassa hyviä uutisia saaneille valtavasti onnitteluja!
Ja iso kiitos kaikille, jotka ovat minulle tsemppausviestejä laittaneet!
Täällä on tilanne se, että kyytiläinen on onneksi edelleen mukana lapsivesipunktiosta huolimatta!:heart: Saatiin myös jo alustavat tulokset ja niiden mukaan kromosomien osalta kaikki näyttää hyvältä!
Tutkimuksessa määritetään myös sukupuolikromosomit ja ne saa halutessaan tietää ja me haluttiin, tulos oli
xy, eli poika!:heart: Ja sehän ei tuosta enää muuksi muutu, kun kromosomit on ja pysyy. Uskomatonta ajatella, että pian olen kahden pienen pojan äiti!!!:heart:
Kaisa-Tuulikki meillä on näköjään samanlaiset takit kevääksi/kesäksi.
Tykkään kyllä tuosta mamaliciouksen takista, kun on sopivan ohut myös kesäksi viileämmille päiville. Vielä se ei ole ollut itselläni käytössä, kun normitakitkin mahtuvat.
Vaunuista, meillä emmaljungan city crossit esikoiselta, ja olen ollut niihin tosi tyytyväinen, joten ei tarvetta vaunujen ostolle. Seisomalaudan (vai mikä se on) ajattelin ostaa niihin esikoiselle, jos ei jaksa kävellä esim. puistoon/kauppaan koko matkaa. Tuplarattaita en ainakaan vielä hanki, mutta katsotaan sitten uudestaan jos tuo pelkkä lauta ei riitä.
Pinsuli täällä kanssa tulee verta niistäessä nyt raskaana. Muuten ei ikinä tule. Olit muuten päivittänyt minulle poikaolon, vaikka en muista, että olisin sellaista kirjoittanut, mutta en pyytänyt korjaamaan, kun vähän enemmän kuitenkin oli se poikaolo ja poikahan sieltä tulee
Hankinnoista, ensimmäinen vaate hankittu! Ihana harmaa neuloshaalari oli pakko eilen ostaa! Yhtään vaatetta ei kyllä tarvittais, kun esikoisen vauvavaatteista on suurin osa loistavassa kunnossa. Ei vaan voinut vastustaa, kun oli niin söpö :heart: Kaikilta suurilta hankinnoilta vältytäänkin, kun kaikkea jo on. Sitterin aion ehkä ostaa uuden. Joku kysyi tarpeellisia hankitoja, niin sanoisin että meillä ainakin ehdoton oli kantoreppu! Käytin sitä esikoisen kanssa tosi paljon liikkuessa, paljon enemmän kuin vaunuja! Mutta se on niin vauva- ja tilannekohtaista, mitä kukakin tarvitsee.
Liikeistä, täällä tunsin ekat varmat liikkeet keskiviikkona (18+0) ja sitten oli pari päivää taukoa. Nyt taas eilen ja tänään tuntunut ihania pikku sipaisuja!:heart: Mutta tuntuivat tosiaan pari viikkoa myöhemmin kuin esikoisesta ja esikoisesta ne tuntui jo päällepäin viikolla 19, mutta nämä tuskin tuntuu uloispäin vielä hetkeen, niin hentoja ovat. Vaikka äkkiähän ne siitä alkaa vahvistua
Rakenneultraan on vielä vajaa pari viikkoa ja se jännittää, mutta toivottavasti kaikki on hyvin!
vekarasakara, minulla on myös istukka kohdunsuun päällä ja minulta on kaikki liikunta kielletty.
Eikö sinulla ole mitään rajoituksia? Minulla tietysti kerran ollut jo kunnon vuoto, joten voi johtua siitä nuo kiellot. Toivotaan että meillä molemmilla istukat siirtyisi kohdun kasvun myötä!
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja onnea rakenneultriin!
Mabirris ja Kirppu 18+4