Meillä oli ulkoa puukasa rojahtanut, kun oli tuullut niin paljon. Noh jos tulis nyt siirrettyä ne puuvajaan sisään, kun tilaa siellä vihdoin on
Meinasin jo itse mennä niitä nostelemaan, mutta sitten tuli mieleen ettei se ehkä ole hyvä idea...ja kyykistelykin alkaa oleen jo vähän tuskaista.
Meillä on vihdoin olkkarin remppa edistynyt. Ihanaa! Nyt sai mieskin oikeen remppainnoistuksen, kun eteni silmissä. Ensimmäinen levy seinässä jo
Voi olla, että sittenkin on olkkari valmis siihen mennessä, kun tuun synnäriltä. Parempi sinäänsä, kun aluksi se toimii makkarina. Yläkerrassa ei meinaa ole vielä ainakaan vessaa ja en halua yöllä ruveta ramppaamaan rappusia puoliunessa.
Huomenna pääsee vihdoin hammashygienistille (enhän ole varannut sen ajan kuin muutama kuukausi sitten), jos sais apua näihin ikeniin. Raskaudenaikana on ien pahasti tulehtunut ja tuntuu ettei oikeen mikään auta siihen.
Sitten ylihuomenna olisi pelätty äitiyspoli...saa nähdä tulenko taas itku kurkussa kotiin...toivotaan et ois kivempi täti tällä kertaa.
Lahjoista...mä aina yritän ostaa jotain mitä ei lahjansaajan tule itse ostettua. Mulle esim. vallan mainioita on noi lahjakortit kosmetologille, kun sen suhteen olen niin saamaton. Sitten kaiken lisäksi siellä missä mä käyn on tosi vaikee saada aikoja. Ripari-ikäselle viel raha menee...sillon vielä 20 eurookin tuntuu jossain sentään.
Me meinataan olla uhkarohkeita ja lähtee mun vanhempia kattoon Raisioon viikonloppuna...ei siinä mitään uhkarohkeeta ole, mutta IKEA aukeaa torstaina sinne
Meinattiin uskaltautuu sinne vilinään lauantaina. Saa nähdä kuin kauhee hel...tti se on. Sieltä vois ostaa pikkuselle patjan pinnasänkyyn jos se vaan on hyvä. Kissaa ollaan jo treenattu ettei mene sinne sänkyyn sumutepullon avustuksella.
Jaha kait sitä pitää lähtee postilaatikolla käymään tonne tuuleen...onneks ei sentään tuiskuun