Moi vaan kaikille,pitkästä aikaan! :wave:
En oo ehtinyt kirjoitteleen enkä lukemaan juttuja kuukauteen. On muka ollut niin kiirettä... :ashamed: mutta nyt jos taas alkais kertoon kuulumisia kun loppu alkaa häämöttään.
Täällä kaikki hyvin. Painoa ei ole tullut lähtöpainoon verrattuna kuin puoli kiloa lisää, MUTTA itse olenkin laihtunut sitten samaan aikaan kun vauva on kasvanut. Hoitaja ja lääkäri sanoi että ei mitään hätää. Mulla kun oli sitä lähtöpainoa liikaa, eikä saa noustakaan kuin kuusi kiloa lisää...no hyvältä näyttää siis siltä osin.
Maha kasvanut rutkasti, ei ole sellanen pallomaha vaan aika laajalta alueelta kasvanut...oletan että jos on lihava niin raskauden aikana se ei kasvakaan silleen pallona vaan laajemmalta alueelta....ehkä.
sokerirasitustesti tehtiin pari viikkoa sitten ja se oli kunnossa, onneksi! Hemoglobiini heiluu edestakaisin, mutta nyt olen syönyt ihan rautatabletteja(Maltofer kun obsidan ei käynyt).
Virtsakokeita olen sitten joutunut antaan tiheästi kun kerran oli jotain kasvua, mutta sitä ei heti älytty niin sen jälkeen otetaan kerran kuussa. Mutta kun testit näyttää aina sekaflooraa eli ei mitään tiettyä bakteerikannan kasvua niin sitten täytyy viedä kontrolli ja sekin on aina epäpuhdas. No nyt olen sitten syönyt kuurin, kun lääkäri sanoi ettei oteta mitään riskejä asiasta jos tulehdus jääkin huomaamatta...ja TAAs pitäisi tiistaina viedä näyte. huh huh...on tää ollut sellasta rumpaa etten toivo kellekään muulle.
Kesäloma alkais kahden viikon kuluttua, JESS
ja sen perään heti äitiysloma...eli ei enään pitkään tarttis reissata töissä. Olin yhden viikon kesälomalla toukokuussa ja sen jälkeen on ollutkin pieniä ongelmia motivaation kanssa.
Se sf-mitta oli 27 (viikon 28+0 kohdalla) ja tarjonta näköjään viisto-rt, ja painoarvio normaali. Mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan?! Vauvan syke 130,mitä se on suunnilleen ollut aina...
Että tässä tilanteen päivitystä meikäläisen osalta.
Niin ja salamatkustajalle hirveesti onnea :flower: :flower:
T.Hansu27 (29+3)