Peeppi ja Lilli: Täällä kans yks tyytymätön tyksiläinen Musta tuntus synnärillä ihan hylätyltä, toki mies oli mukana, mutta henkilökuntaa ei kyllä näkynyt. Osastollakaan ei apua helpolla saanut, ite olin vielä selkäni kanssa ihan rampa ja liikkuminen vaikeaa ja tuskallista. Viereinen äiti pyysi synnytyksen jälkeen illalla, jotta olisivat ottaneet vauvan vauvalaan että äiti olisi saanut levättyä kun ei ollut nukkunut 2 vrk:een. Mutta eivät ottaneet, kun eivät ehdi. Toinen sitten siinä vieressä väsyneenä puoliksi itkua tuhertaa. Siis lepäämään siellä osastolla ei kyllä pysty, toivottavasti pääsen kotiin ja pian. Viimeksi jouduimme olemaan 10 vrk...
Olen kyllä kuullut ihan hyviäkin kokemuksia paikasta, mutta omat kokemukset eivät olleet hyvät. Pitäisi varmaan vaatia apua, mutta kun sitä kokemattomuuttaan ja arkuuttaan ei halua vaivata muita kovin helpolla. Nyt en kanssa suostu nielemään kaikkea ihan samalla lailla. Saas nähdä miten nyt elokuussa kun on kesä ja sijaisten aikakausi
Suhoska ja tuutikki 14+4
Olen kyllä kuullut ihan hyviäkin kokemuksia paikasta, mutta omat kokemukset eivät olleet hyvät. Pitäisi varmaan vaatia apua, mutta kun sitä kokemattomuuttaan ja arkuuttaan ei halua vaivata muita kovin helpolla. Nyt en kanssa suostu nielemään kaikkea ihan samalla lailla. Saas nähdä miten nyt elokuussa kun on kesä ja sijaisten aikakausi
Suhoska ja tuutikki 14+4