~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

Huomenta päivää.

Tein toivomuksesta uuden pinon meille. Just mietin sitä itekkin, kun tulin tänne sivuille. =)

Olipas yö täällä suunnalla: mä näin taas ihan hirveitä painajaisia yks toisesa jälkee. Luulin jo päässeeni siitä, ku oli pari viikkoa tos väliä, mut ne taas sit alko. :headwall: Inhottava herätä kesken unien ihan kauhuissaan. :'(

Esitietolomakkeesta: tässä raskaudessa en vielä ainakaan oo sitä saanut. Esikosta muistan, että sen sain ennen ekaa ultraa ja sinne se piti viedä mukana. Ekaa ultraa siis.
Nyt kävin miettimää, et olis kyl ihan kiva tosiaan saada se lomake tai joku muu, mihin vois ilmottaa nuo hätäkaste nimet. Vaikka eihän sitä todellakaan toivo, että niitä joutuu koskaan käyttämään, mutta ikinää kun ei voi tietää. :'(

Vatsakivusta aamuisin. Mulla on ollu jo pitemmän aikaa alavatsa tosi kipee aamusin. Veikkaan, et se johtuu siitä, ku rakko täynnä ja sit ku on käyny veskissä, niin helpottaa se kipu. Tiedä sit, oma diagnoosi. :D

Mua himottais ihan kauheesti tilata kanssa se kotidoppler. Olis jotenki helpottavaa, ku vois kotona kuunnella, onko pikkusella kaikki hyvin. Esikoisestakin muistan, kuinka sitä kävi varsinkin loppuajasta miettimään kaikkea, kuristuu napanuoraan yms. Tolla vehkeellä vois sit tsekkailla onko ok. Ja me ollaan muuttamassa tän viikon aikana, sieltä synnärille n. parin kolmen minsan matka. Eli jos hätä iskee, niin eikun täysillä sinne päin tarkistuttamaan. :whistle:

Pitäs alkaa pakkailee...ei jassa... :/

Mä tuun myöhemmin kurkkii taas.

Heipat!! :wave:


 
Miulla painaa jalkaa tai lonkkaa tosta mihin jalka loppuu ja kääntyy istuma asentoon :LOL: hyvin tiedän oikeet nimet kaikille..!! Siis oikeesti istuminen ei oo kivaa, ja miun työ on pelkkää istumista pöydän ääressä.. vähän välii saa pomppii ylös ja kävellä rundia ettei alkais ärsyttää..

että sellasta tänne, muuten ihan jees, hillitön nälkä, miun mummi 85v. kävi tuomassa omia synttäri jämiä miulle töihin ja siinä oli neljä pasteijaa, pieni pala täytskäriä, 5 keksiä.. arvatkaa paljon on jälellä?? Ei mitään!!! ja orastava närästys vaivaa.. tuntuuniiku että alkaa just närästää, mut ei tuu kunnolla..ihme juttuja.. esikolta ei oolu tälläsiä.

Nyt takas töihi!!

Äiti lpr 14
 
Kiitos HooÄs uudesta pinosta! :)

Mulla on niin saamaton olo! Pitäisi autokouluun soitella pimeän ajon kurssista ja viime hetkellä ilmoittautua sinne. Mutta kun ei voisi vähempää kiinnostaa mikään autokoulu |O Siihen vielä sitten suorittamaan lisäksi se kakkososa kaikkine liukkaan kelin ratoineen, yäk yäk yäk! Mä inhoan autokoulua!
Sitten veroasioita pitäisi hoidella, no eipä sekään kiinnosta...

Eipä minullakaan muuta valitettavaa tällä erää :D

Lilli ja Tiitti 13+6
 
Kävn tänään neuvolalääkärissä. Ihana pompottava sydän kuulu aina välillä kun pampula meni karkuun minkä ehti. Tasanén 155 :heart: Olikos se tytöstä vai pojasta se matalampi syke? Ja painoakin oli tullut vaan 400g! :D kaikki tuolla alhaalla hyvin ja oli aivan ihana nuori naislääkäri, viimeks oli oma lääkäri, mies joka ei ollut niin ihana.. :( Että vähän pelkäsin et mikäs sielä tällä kertaa. Mut todella mukava oli :flower:

fosfori ja pampula 14+2
 
Tulin nyt vielä tähän uuteenkin pinoon tervehtimään teitä! :hug: :flower:

TYKS:n epikriisi tuli tänään ja vei maton jalkojen alta pois! :headwall: :/

Sikiön/vauvan turvotus pahimmassa kohdin niskan alueella 8mm, sydämen mallisesti. Omfaloseele pieni vain 13mm, se olisi korjattavissa, mutta jos ihmettä ei tapahdu, meille tämän odotuksen suhteen käy huonosti! :/ Eli siihen jo varaudun!

Huomenna vain toivon, että näyte saataisiin otettua! :heart: Päänsärkyä ja 3:tta pvää, ei kauhean kiva! :headwall: Panadol helpottaa hetkeksi!

Kaikille muille elokuun vauvojen odottajille toivon hirmu paljon parempaa onnea kuin meille! :hug: :heart:

Huomiseen siis! :wave:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 13+1 :heart:


 
Heips! Kiva, uusi pino. eipä kummempia kuulu tännekään, masu pömpöttää kivasti jo =)

Esitietolomaketta en ole saanut, nimet on kyllä jo päätetty... tälle esikoisellekin annettiin sama nimi mikä lomakkeeseenkin pistettiin, kun sopi hänelle hyvin.

 
Rouva Pikkumyy :hug: , voimia. Toivotaan ,että kaikki kääntyy vielä parhain päin.

Täällä on myös erilaisia vihlaisuja masussa. Varsinkin äkkinäisten liikeiden johdosta. Myös aamulla ennen kun on päässyt pisulle ja pisun jälkeen. Eipä nyt järki juokse ,kun niin armoton väsy eli päikyille menen. Näkemiin iltaan saakka.
-Poni ja Manteli 11+6
 
Rouva Pikkumyy :hug:

Täältähän teidät löysin uudesta pinosta.

Kävin tänään niskaturvotusultrassa, ja lukemaksi lääkäri sai 0,6. Sen suhteen siis kaikki ok. Normaalilta tapaukselta näytti kuulemma muutenkin.

Aika järkytys kyllä oli, kun sanoi, että pää-perämitta vastaa viikkoja 12+5. Olen elänyt siinä uskossa, että menossa olisi nyt 11+6. Noin iso muutos tietänee jo lasketunajan muuttamista. Mutta odottelen nyt, mitä neuvolassa asiasta sanovat. Ultrassa kävin yksityisellä.
 
Täältä myös Rouva pikkumyylle Halaukset!

Minä oon ollut oksennustaudissa :/ . Onneksi tänään ei ole enää oksettanut ja ruoka on pysynyt sisässä, alkaa olla jo ihan hyvä olokin. Ei tarvia maata kokoaikaa. Paino tippui tuon taudin takia alaspäin ja alkoi vähän huolettamaan saako pieni tarpeeksi ravintoa mutta toivottavasti masussa voidaan hyvin. Muuten tänne ei kuulu ihmeempiä :).

Ja kiitos uudesta ketjusta!

miija 14+0
 
neitiperho
Oi voi...ei todellakaan kivaa kun jatkuvasti ikuista epävarmuutta teillä rouva pikkumyy. Toivotaan että saisitte huomenna sen näytteen otatettua.

Tänne tosiaan ei mitään erikoista. Johan sitä taas tänään on moneen otteeseen kirjoiteltukin :D
 
rouva pikkumyy paljon jaksamista :hug: .

Maha alkaa jo aika hyvin pöhöttyä, ei tätä paljoon enää peitellä :LOL: jos vanhoja tuttuja tulee vastaan, tosi takki peittää. Mutta yleensä pidän takkia auki kaupassa kun tulee niin kauhean kuuma.

Ninzku 12+4
 
Täältäkin PikkuMyylle jaksamista ja voimia. Ikäviä uutisia :'(

Itsellä huono-olo helpottanut, eikä ihan niin paljon/usein (lue: jatkuvasti) tarvitse enää syödä, kuin vielä vähän aikaa sitten. Nyt on tullut uusia "oireita": päänsärkyä ja ristiselkä alkaa olla kipeä, vaikea kumartua tms.
Työkaverit naureskelevat jo mun mahalle :LOL:
Vaan ei haittaa...ihanaa olla raskaana!

Mikkka + pikku-Raksu 13+6
 
Jos nyt uskaltautuisin joukkoon tummaan. Muutamia kertoja olen käynyt lukemassa muiden tekstejä, mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään.

Elikkä esikkoa odotetaan ja laskettu aika on 11.8.

shih tzu rv 13+1
 
POIKA TYTTÖ

1. Kannat vatsaasi matalalla 1. Kannat vatsaasi korkealla

2. Sinulla ei ollut aamupahoinvointia 2. Sinulla oli (on) aamupahoinvointia

3. Mielesi tekee suolaista 3. Himoitset makeaa

4. Mielesi tekee juustoa tai lihaa 4. Mielesi tekee hedelmiä

5. Jalkasi ovat kylmemmät 5. Jalkojen lämpötilassa ei ole muutosta

6. Ulkonäkösi ei ole juuri muuttunut 6. Et näytä yhtä hyvältä - tytöt vievät äitinsä kauneuden

7. Isä lihoo mukanasi 7. Isän paino ei muutu sinun painosi mukana

8. Äitisi hiukset ovat harmaat 8. Äitisi hiukset eivät ole harmaat

9. Ylimääräinen painosi keräytyy eteen 9. Ylimääräinen painosi keräytyy vyötäröllesi ja takapuoleesi

10. Rintasi eivät ole kasvaneet huomattavasti 10. Rintasi kasvoivat heti huomattavasti

11. Oikea rintasi on suurempi kuin vasen 11. Vasen rintasi on suurempi kuin oikea

12. Säärikarvasi kasvavat nopeammin 12. Karvankasvu säärissäsi ei ole kiihtynyt

13. Et ole kiukkuisempi 13. Olet kiukkuisempi =tupla naishormonit

14. Virtsasi on samean keltaista 14. Virtsasi on kirkkaan, neon keltaista

15. Vauvan syke on alle 140 15. Vauvan syke on yli 140

16. Käsiesi iho on aiempaa kuivempi 16. Kätesi ovat pehmeämmät.

 
neitiperho
Hahhahah, toi oli hyvä. Täällä taitaa olla tulossa myös poikatyttö. Täytyy alkaa vissii miettimään nimien yhdistämistä :LOL: Kattoa vaikka sitten kummalta enemmän näyttää, pojalta vai tytöltä :D
 
Tyttöoireita oli enemmän :) Hauskoja juttuja!

Rouva Pikkumyy, toivottavasti näyte saadaan huomenna otettua, ja jospa kuitenkin olisi masukilla kaikki hyvin. Pidän huomenna taas peukkuja pystyssä!

Iltapalan aika...
 
Rouva PikkuMyy: voimia ja haleja :hug:

Te kotidoppleria harkitsevat: voi p****, älkää vaan tilatko tuolta kuuntelevauvaa-sivulta. Uskomatonta meininkiä, mikään luvattu ei pidä ja tänään päättivät sitten lähettää mulle pelkän laitteen ilman geeliä, jonka piti tulla kylkiäisenä!! Siitä mitään hyötyä ole! Lapussa luki vain "jälkitoimitus", ei mitään aikoja, lisäksi doppler tuli törkeästi myöhässä kun sivulla luki toimituksen olevan maksupäivänä. Ajattelin, että tuolla saa kivasti muistoja nauhalle ym.vauvasta, mutta nyt kaduttaa koko roska.. Ajattelin laittaa varoitustopicin muille, kunhan kerkeän. Vihoviimeinen pulju |O
 

Yhteistyössä