Moikkamoi kaikille!
Enpä ole kirjoitellut tänne moneen moneen viikkoon.. ei oikein tämä koneella istuminen ole joka päiväistä mulle..
Kun töissä on niin ei ehdi eikä jaksa, ja vapaalla on aina muuta menoa ja tekemistä. Mutta nyt, flunssaa potiessa, tätä aikaa riittää! :headwall:
Viikon verran on ollu tässä kurkku kipee ja toissapäivänä oli kuumettakin.. nyt räkätauti ei ota loppuakseen! :snotty:
Muuten ollaan jakseltu ihan mainiosti, ei ole kummempia vaivoja ollut. Pahoinvointi loppui lähes kokonaan viikolle 12, mitä nyt yksi ainoa päivä tämän jälkeen on ollut pahaa oloa, viime viikolla. Epäilinkin jo, että onko mahatauti kyseessä, mutta kyllä se vaan tätä samaa pahaa oloa oli. Ihmettelin, että voi tulla monen "ei-pahanolonviikon" jälkeen yksittäinen päivä yökötystä ja huonoa oloa.. :$
Yksi uusi "vaiva", mikä on ollut nyt eilisestä asti, on sellainen jännä nipistävä tunne alavatsassa?!? Se ei koske juurikaan, tuntuu vaan todella alhaalla sellaiselta oudolta. Lähinnä voisin verrata sitä siihen, kun gyne ottaa esim papa-kokeen.. sillai nipistävä tunne aivan alavatsalla!?!
Eilen oikein säikähdin, mikä tunne se oli.. nytkin vähäsen tuntuu, jatkuvasti pieniä tuntemuksia..
osaisiko joku sanoa, mistä voisi olla kyse??? :/
Luin, että joillain on ollut jo supistuksia... tuli heti mieleen, että liekö nuo minun tuntemukset supistuksia..? Odotan siis ensimmäistä lasta, enkä tosiaan tiedä, miltä supistukset tuntuvat..?? Vai voiko olla, että tuntemukseni ovat jotain kasvukipuja tms..??
Onneksi perjantaina on neuvola, jotta voin siellä kysellä myös tuntemuksistani. Minulla tosiaan nyt on nyt tämä flunssa päällä, jatkuvasti aivastelen ja niistän nenääni voimakkaasti, voisiko johtua tästäkin nuo tuntemukset..? kun tavallaan ponnistelen koko ajan..?
Noh, toivon vain, ettei mitään vakavaa ole nuo oudot tuntemukset.. Muuten kun ollaan jakseltu hyvin, eikä mitään ihmeitä ole ollut.
Rakenneultra meillä on ensi kuun puolessa välissä, ei malttaisi odottaa sinne saakka.
oda-sofia & pikkunen 16+1