Ja kiitos noista pää-perämitoistanne! :flower: :heart:
Kiva siis huomata, että Tiuhti-Viuhti siis ihan oikeasti on kasvanut hyvin! :heart:
Aurinkoenergiaa kyseli, miten olemme jaksaneet fyysisesti ja henkisesti?
Minulla slomaa tämä viikko ja ilmeisesti myös ensi viikko. mies meni eilen töihin, vaikka ei saanut hänkään maanantain tulosten jälkeen nukuttua! Oli aika pökerryksissä, minä nyt olin aivan sekaisin eilen itkin vaan edelleen paljon. Viime yönä molemmat nukuimme paremmin ja miehellä vapaata tänään töistä, jotta yhdessä kuulimme kaikki kuultavat asiat TYKS:ssä! :heart: Tyks:n jälkeen molemmilla ollut parempi mieli, että kuitenkin on toivoa, ja se yllätti, että Vauveli kasvaa hurjaa vauhtia, että on hänelläkin voimia ja taistelutahtoa! :heart:
Fyysisesti minulla: ilmeisesti on todella välillä pieniä supistuksia, hoitaja huomasi kun minun piti käydä vessassa kun ultraa otettiin tyyhjän, puolityhjän ja kokonaan täyden rakon kanssa
Kun menin tutkimussängylle makaamaan, ja ultraa alettiin ottamaan hoitaja sanoi vaan, ahaa pieni supistus. Siis lääkäri , 1 lääkäriopiskelija tyttö luvallamme ja 2 hoitajaa paikalla!
Täällä sataa lunta joten en tiedä, pääsenkö tänään kävelemään!
Ja kun olimme menossa sinne tutkimuksiin mies vielä ennen sanoi, että jos nyt käy huonosti, sitten yritämme uudestaan, kuten maanantaina lääkäri sanoikin, että on hyvin epätodennäköistä jos tämä vauva menetetään, että sama uusiutuisi seuraavassa raskaudessa!
Mutta jos saamme pitää Tiuhti-Viuhtimme, hänestä tulee meidän viimeinen pieni rakas vauvamme, ei uudestaan enää tälläistä jännitysnäytelmää! :headwall: :heart:
Mies ottaa hyvin huomioon minut, varsinkin nyt kun painoa pudonnut ihmettelee jos en koko ajan syö, ei nyt ihan kauheasti maistu! Pidän kyllä huolen, että energiaa tulee tarpeeksi!
Ehkä raskausajan jatkuva "kestokrapula" olo on vähentynyt ja kaikki muutoin hyvin, vauvamasua on vähän ulospäinkin, todella vähän kyllä, kun kohtu lääkärin tutkimankin mukaan niin syvällä! :heart:
Heippa t Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart: