<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

rouva pikkumyylle :hug: toivottavasti teillä kaikki hyvin.
Itse kävin eilen päivystyksessä ja ultrasivat...tyhjä oli kohtu.Antoivat lääkettä mukaan mikä tyhjentää loputkin rippeet...eli mut voi listoilta poistaa :'( vauvakuumeen puolelle taas siirryttävä..pelko suuri uudesta keskenmenosta varmasti tulee olemaan..hyviä jatkoja kaikille ja kiitos haleista!

Voi jonttu79 kun ikävää.. Mutta niinhän sitä sanotaan että heti vaan uusiyritys, pitäis olla hyvät mahdollisuudet nopeastikin.. Itse tulin km jälkeen suht nopeesti uudestaan raskaaksi!! sillon en miettinyt keskenmenoa, mutta nyt tämän pienen kanssa pelko oli kyllä läsnä, ja on vieläkin, vaikkei mitään ihmeellistä ole ollut!!

Tsemppiä vaan!!

Äiti lpr

neitiperho
Voi kuinka ikävää jonttu79. Olisin niin toivonut että teillä olisi tämän pikkuisen suhteen toivoa vielä ollut. Toivotaan että tärppää nopeasti. Tule ihmeessä vaikka käymään vierailuilla kuitenkin. Olisi se kuitenkin mukavaa joskus kuulla kuulumia muistakin vaikka pois ovat jääneet.

josko uskaltaisin liittyä joukkoonne =)
eli kolmas kovin toivottu ja odotettu pikkuinen olisi tulossa la 7.8 ja sairaala olis tays. np-ultrassa kävin viime keskiviikkona ja kaikki näytti olevan hyvin, turvotus oli 0,5 mm ja pituutta pienellä oli 6,1 cm :heart: oon ollu hyvin epävarma ja pelännyt pahinta kun oireita ei oo ollu juurikaan ja viime keväänä oli keskenmeno, mutta nyt lääkärikin sanoi että hyvältä näyttää =)

meillä siis 11/02 syntynyt tyttö ja 1/06 syntynyt poika, itse oon 27 ja mies 30 ja joukon jatkona loikkii 13 vuotias shelttirouva ja puolivuotias corgipoika (koiria siis ;) ) niin ja kotona olen lasten kanssa

oon kyllä alusta asti lukenu teiän juttuja eli te tunnutte jo tutuilta ja nyt yritän itekkin alkaa kirjotella miten nyt ehdinkin =)

jontulle suuret pahoittelut ja voimia kovasti tuleviin päiviin :hug: :hug:

rouva pikkumyy olen kovin pahoillani, toivotaan kuitenkin vielä parasta, olen sun juttuja seurannu ihan kuumeilupuolelta asti ja nyt tuli tosi paha mieli koko teidän perheen puolesta, kädet ristissä täällä toivon että tiuhti-viuhti olisi kovin sitkeä pikkuinen, voimia huomiselle :hug:

eliisa ja pikkuruinen 12+5

jonttu79, voimia sinulle ja perheellesi! :hug:

kaneliomena, onpa hyvä tietää tuosta särkylääkkeiden "vaarattomuudesta". Kiitos sinulle infosta :) Niin, ja pikaista paranemista sinullekin!:)

Oli pakko jotai syömistä keksiä niin lämmitin Lämmin kuppi suurustettu kanakeittoa.. Ihan jännän makuista. Saa nähä meneekö koko kupillinen alas.:D Ihanasti muuten viilentää ja auttaa esim. päänsärkyyn tuollainen kaurahoitotyyny, joka on ollut pakastimessa..:)

Ihan ekaksi pahoittelut jontulle ja hurjasti jaksamista rouva pikkumyylle näille päiville!! :hug: :hug:

Tatjana ehdottikin tuota rintatulehduksen mahdollisuutta.. Mietin sitä itsekin jo aiemmin. Esikon imetysaikana oli pari rintatulehdusta ja kipu oli jokseenkin samanlaista, nyt vain kuume puuttuu. Kävin eilen tosi pitkässä kuumassa suihkussa ja pahin kivistys helpottui sillä, yöllä ei jomottanut oikeastaan yhtään. Ehkäpä tuo on jotain rauhasten tukkeutumista yms vastaavaa, kun lämmin siihen kerta auttaa noin hyvin. Pitänee seurailla tilannetta ja ottaa puheeksi sitten seuraavalla kerralla neuvolassa.

Kaikille flunssan kourissa taisteleville pikaista paranemista!!

ON: ei ihmeitä.. Soitin aamupäivällä lääkärille reilu viikko sitten otetun papan tuloksista. Papa oli ok, mutta hiivaa löytyi. :/ Onkin tässä muutaman päivän tuntunut siltä että hiivatulehdus taitaa olla päällä. No pitänee suunnistaa illalla apteekkiin ostamaan lääkettä, niin saa senkin asian hoidettua. Esikoista odottaessani mulla oli myös pari hiivatulehdusta, inhottava vaiva!

Jaahas taidan lähteä tästä marjapuuron keittoon, kun tuo tyttönen nukahti vaunuihinsa äsken. Oikein mukavaa tiistaita ja voikaa hyvin!

:heart: haaveilija ja kyytiläinen 11+1

Moikka elokuiset, mahtuuko vielä yksi odottaja mukaan? =)

Ensinnäkin, voimia jonttu79 ja rouva pikkumyylle!!

Odotan esikoistani ja olen 23v. LA on 14.8. Ultra oli viime viikolla, kaikki ihan hyvin. Niskaturvotus oli 1mm ja toukan pituus 44mm :heart: .

Raskausoireistani, tuntuu, että kaikkea mahdollista on paitsi oksentelua. Eilen kyllä tuli oksennus, mutta pistäisin sen taudin piikkiin, kun vatsaakin sattui "oksennustautimaisesti".

Ei kai tässä muuta, oli tällainen pikaesittäytyminen =) .

Voi miten paljo oli tullu huonoja uutisia. :'(

Jonttu79: Pahoittelut km:sta, paljon voimia :hug: :hug:

Rouva Pikkumyy:
:hug: :hug: Toivotaan että kaikki muuttuisi vielä hyväksi. Voimia teille!

Emeelia: Onpa Ikävää toi sun masennus. koita jaksaa! :hug:

Haavelija08: Mulla tuli kans ekana rintatulehdus mieleen noista sun oireista, Itellä oli nimittäin imetyksen aikaan sama. tosi inhottava ja kipeä, toivottavasti pian paranee.

Eliisa80: Tervetuloa mukaan! ja Onnea :flower:

Täällä minä voin jo paremmin, mut tytölle nousi kuume, ei vielä kovin korkeeksi onnneksi. Laitoin myös kerhohakemuksen =)
Nyt pitää mennä....

Jontulle kovasti jaksamisia!

Luin helistimestä vastaavanlaisesta ultra-kokemuksesta, mitä rouva Pikkumyyllä oli ollut. Heille oli kuitenkin sanottu, että maha voi parantua itsestään, tai sitten synnytyksen jälkeen leikataan vauva.

Mä ite oon aika varuillani kaikkien "ylimääräisten" testien vuoksi, kun ne hälyttää ihan liian usein turhasta ja sitten taas kaikkia sairauksia ei näy kuitenkaan. Nyt on kyllä kun näitä ikäviä uutisia on tullut sen verran paljon, ehtinyt pieni pelko hiipiä mieleen, että mitäs jos meillä ei ultrassa kaikki olekaan ok, ultra kun on vasta viikolla 18? No, aborttia en kyllä tekisi muutenkaan, ellei sit vauvalta tyyliin puuttuisi aivot tai jotain muuta yhtä tärkeää, mutta...

Niin, ja uusille kovasti tervetuloa mukaan! Mä taidan tästä lähteä ihmettelee sitä kerhohakemusta :)

Hemuli 10+3

Suuret pahoittelut heille joilla niskaturvotusultrassa on löytynyt jotain tai on mennyt kesken :hug: Hengessä ollaan mukana :heart:

aurinkoenergiaa: Kiva, että löytyy muillakin joilla on sama laskettu aika! Sitten saadaan jännitellä kuka kerkeää saamaan vauvansa ensimmäisenä turvallisesti maailmaan :heart: Mulla oli siis eilen np-ultra ja sen mukaan mulla olis eilen ollu 12+3 ja tänään 12+4 ja laskettu aika on tosiaan tuo 7.8.08. En tiedä miten sitten neuvola ja ultrahoitaja viikot laskee.... Noh, joka tapauksessa noilla laskelmilla perjantaina tulee rv 13 täyteen, kiva juttu.

Oon lähdössä kahden vanhimman lapsen (poika pian 6 v ja tyttö reilu 4 v) kanssa Kuortaneelle tätini luokse ja palaillaan kotiin varmaan vasta 6.2. illalla. Kaipaan jo muutakin kuin kotona olemista ja saan jättää lasten "kurittamisen" tädilleni ja hengähdän silläkin saralla itse :LOL: Nuorin lapseni (tyttö 2 v) menee siksi aikaa anoppini luo ja ukko jää yksin kotiin :LOL:

Jontulle :hug: :hug: :hug: Voimia hipmusti! Ja rouva Pikkumyy, toivottavasti kaikki vielä kääntyy hyväksi :hug: :heart:
Jätin kerhohakemuksen(osasin, hyvä minä) ja mut olikin hyväksytty sinne :D Taidan tästä lähteä kanssa sinne ihmettelemään ennen kun on pakko lähteä ruuan laittoon. Kurkku edelleen turpeessa, panadol Hot rules ;)

Rouva Pikkumyy ja Jonttu79 :hug:

Tervetuloa uusille :wave:

Tänään sain ihme vimman ruuanlaittoon. Leivoin aamulla sämpylöitä, tein itselle ja nuoremmalle lounaaksi kalaruokaa (meillä ei muut tahdo kalaa) ja päivällisen uuniinlaitto valmiiksi. Tuolla tavoin kun jaksaisi joka päivä puuhailla niin ois mukavaa. Väsymys tuntuu välillä vaan niin mahottomalta että ei jaksa ja sitten jos jaksaisikin niin vaivaa laiskuus :ashamed: . Tänä aamuna huomasin että masu tuntuukin jo ihan selvästi tuossa navan alla, ihanaa :heart:. Pitää minunkin käydä liittymässä kerhoon seuraavaksi.

miija 13+0

Voi, ikävä lukea suru-uutisia :( Jontulle ja Rouva Pikkumyylle paljon voimia.

Mullakin huomenna se kauan odotettu np-ultra. Katsotaanpa ehditäänkö ajoissa, täytyy mennä kahdella bussilla, enkä yleensä mene bussilla vaunujen kanssa.... täytyy vaan lähteä oikein tosi aikaisin.

Heippa!
Täältä vähän neuvola kuulumisia. Pienet sydän äänet kuuluivat hyvin neuvolan laskurin mukaan LA olisi 23.8. Muuten käytiin kasa papereita läpi, verikoetta neuvola täti ei onnistunut saamaan käsi varresta ja sanoi että koikeillaan ensi kerrella uudelleen.

Moro!

Kovasti voimia Jontulle ja Rouva Pikkumyylle! :hug:

Kerhohakemus tehty, mielenkiinnolla odottelen tätä kerhohommaa.

Omassa navassa ei ihmeitä, masu tuntuu kasvavan nyt hurjaa vauhtia ihanaa! NP-ultraan vielä pari viikkoa jäljellä, ei malttaisi millään odottaa. Kaameaa väsymystä edelleen, ilman päikkäreitä ei selviä, ainakaan ilman hervotonta päänsärkyä.

Bonus 11+2

fosfori saako panadol hottia juoda raskaana ollessa voi olla että muistan väärin että siinä ois suositus että ei raskaana oleville

täällä flunssasta selvitty koko perhe ja masu vain kasvaa pikku hiljaa nyt laittaan ruokaa

Yhteistyössä