<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

Rouva Pikkumyy, todella suuret pahoitteluni, en voi kuvitellakaan miten paljon sinua sattuu! Hirveästi voimia tuleviin koitoksiin, toivon todella että pieni toivonpilkahdus vielä annettaisiin ja saisitte tämän vauvan elokuussa syliinne....

neitiperho
Jonttu79 ja Rouva pikkumyy, osanotot molemmille. Ikäviä uutisia. Toivon molemmille parempia uutisia todellakin paljon..toivotaan että kaikki vielä kääntyy, ikävää :'( :'( :'( Ilmoittakaa heti kun saatte tietää asioista enemmän, täällä monta myötä eläjää..

Vielä aiempaan foorumi asiaan..voisin alkaa tutustumaan asiaan. Koneella kun tulee aika usein jopa "asuttua" niin voisin vaikka yrittää alkaa ylläpitämään tai jotain..katsellaan.

neitiperho
Sanoista tekoihin...

perustinkin sitten heti kerhon, Eloisat mammat =)
Salasana: vaavi

Tervetuloa sinne vaihtamaan kuulumisia ja ajatuksia. Yritän saada sinne kehitettyä juttuja kunhan ensin pääsen paremmin hommaan sisään =)

Tänä aamuna taas omat pienet kolotukset ja häntäluun painamiset ei tunnu missään, kun miettii mitä toiset joutuvat käymään läpi..

Mutta silti niistä sen verran, että teen täysin istumatyötä.. ja nyt jo olen huomannut miten alkaa oikeaa jalkaa painaa tosta lonkan kohdalta.. ja selkä väsyy ja häntäluuta painaa, sitten kun nousee seisomaan, niin ei voi ihan heti suoristaa itteensä, ku joku paikka on ihan jumissa.. ja rappusia kun kävelee ylös, varsinkin kauppakassin kanssa, niin issias (kai) alkaa ilmoitella että kipeytyy.. esikolta oli kuukauden verran niin kipee, että oli tuskaa olla missään asennossa..

miulla on vielä silleen hassu tilanne, kun olen perheyrityksessä töissä, niin saikkua en hae, koska tietty saan olla pois jos tarvii, ilman saikku lappuakin, mutta kynnys lähteä kotiin on varmaan korkeemmalla, kun ulkopuolisen töissä.. esikolta en ollut yhtään päivää saikulla, mutta ei kyllä näin aikasessa vaiheessa ollut mitään vaivoja.. saa nähädä kuinka käy!!

Mutta edelleen voimia kaikille ketkä on saanut huonoja uutisia ja niille jotka ovat menossa ultriin, niin toivotaan että kaikki olisi niinkuin pitääkin!!

Äiti lpr rv 13 !!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja neitiperho:
Sanoista tekoihin...

perustinkin sitten heti kerhon, Eloisat mammat =)
Salasana: vaavi

Tervetuloa sinne vaihtamaan kuulumisia ja ajatuksia. Yritän saada sinne kehitettyä juttuja kunhan ensin pääsen paremmin hommaan sisään =)

Laitoin kerho hakemuksen vetämään!!

Hei
Kiitos kaikille myötäelämistä! Huomenna pääsemme TYKS:iin klo 9:00. Juuri soitin pomolle, hän kyllä tuki ja ymmärsi, vaikkei hänellä ole lapsia. Neuvolan terveydenhoitajalle soitin myös, hän pyysi soittamaan kun jaksan kuulumisiani huomiselta.
TYKS:ssä hoitaja kyseli paljon taustoja ja sanoi tai kysyi, että tiedänkö että omfaloseele ei ole aina vaarallinen ja se korjaantuu välillä itsestään välillä leikkauksella, sanoin eilen lukeneeni netistä siitä. Turvotuksesta hän sanoi, että joskus saattaa turvotusta olla tietyssä vaiheessa kuvakulmista riippuen ja silti sikiö voi olla terve. Kysyin nimittäin häneltä pääseekö keskeytykseen heti jos aihetta on? Sitten hän mainitsi, että ottavat istukkabiopsian huomenna samalla, jos istukka silleen, että pystyy ottamaan, minulla istukka todettiin eilen olevan takaseinämässä, onko se yleistä vai harvinaista? Hän ei missään vaiheessa sanonut, että suoraan vaan keskeytykseen, kuten eilen meille annettiin ymmärtää, mutta siihen nyt olemme valmistautuneet kuitenkin. On jotenkin helpompi ajatella pahimman kautta näitä asioita tällä hetkellä. Huomenna siis useampi lääkäri ilmeisesti tutkii asioita.

Kiitos tuestanne!

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 12+1

Heippa pitkästä aikaa!

Rouva Pikkumyy ja Jonttu :hug:

Ite nyt tulin vain kertomaan, että pidän palstailusta pientä paussia, masennus on sen verran paha, että saan juuri ja juuri päiväni etenemään. Tänään taas lääkäri sen asian tiimoilta ja toivon pidempää saikkua...

Hyviäkin uutisia kuitenkin, eilen oli ultra ja siellä kaikki oli ok :heart:

Mutta nyt, jaksamisia kaikille ja hyviä vointeja!

Emeelia

Rouva Pikkumyylle ja hänen perheelleen paljon jaksamista ja :hug: Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin.

Eilen oli niskapoimu-ultra ja kaikki oli kunnossa. Niskaturvotus oli 1,9 mm, kuulemma ihan hyvä. Sitten veriseerumin tulokset oli normaalit, hyvä homma :heart: Kovasti vauva liikuskeli, heilutteli käsiään ja jalkojaan. Yhden kerran se suoristi hetkeksi molemmat jalat venyttääkseen itseään, ai että oli ihanan näköistä!!!

PÄIVITTÄJÄLLE: Laskettu aika on sitten päivää ennemmin, eli 7.8.2008 ja tänään on rv 12+4. Kiitos jos viitsit korjata listaan :wave:

haaveilija-08: Voisko oireiden perusteella sulla olla rintatulehdus?? Sehän nimittäin voi tulla vaikka ei imetäkään (yleensä tulee imetyksen yhteydessä, mulla kaikkien kolmen lapsen aikana oli).

Raskausoireita mulla ei oikeestaan sen kummemmin enää ole, onneksi!! Ehkä aamuisin ja iltaisin on vielä sellaista pientä huonoa oloa ja iltapainotteista väsymystä (lievää), mutta muuten pahoinvointi on taakse jäänyttä elämää!!! Mahanippailuja edelleen tulee jos nousen sängystä/tuolilta liian äkkiä tai rakko on täynnä.

Tuosta kerhosta: Koskaan en ole ollut missään kerhossa, joten itsekseni mietiskelen vain, että miten se käytännössä niinkuin toimii??

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille :wave: Ja uusille, tervetuloa mukaan.

Tatjana80 ja rv 12+4

Minäkin pistin hakemuksen vetämään.

Hyvä että pääsette jo huomenna TYKS:iin, Rouva Pikkumyy! Olette mielessäni ja toivottavasti saisitte parempia uutisia! Vaikka tottahan se on että parempi varautua pahimpaan, se on itselle helpompaa. Peukut pystyssä kuitenkin täällä ollaan huomenna!

Pitää varmaan lähteä ulos pojan kanssa, alkaa meno olla sen verran hurjaa :)

Lilli ja Titti 12+6

Moikka!

Päivittäjä: Voisitko korjata nuo minun tietoni? Rv on 9+5 ja laskettu on 28.8. Päivän heitto, mutta kuitenkin :)

Muuten täällä voidaan hyvin. Ruokia olen katsonut, mitä suuhuni pistän kun tuota ylipainoa on ja edellisessä raskaudessa oli gestaatiodiapetes. Vaihtelevalla menestyksellä.

Voima :hug: ikäville uutisille.

// Jennip & pikkuruu 9+5

öö, mä taidan olla "vähän" yksinkertainen, ainakin tän koneen käytössä mut tosta kerhosta niin mistä siihen voi jäsenyyttä hakea..? :ashamed:

Rva Pikkumyy Turvotuksesta sen verrran mistä aikasemminki kirjotin joskus, että mun tätillä esim, sanottiin että on niskaturvotusta, kaikki verikokeet näytti että olisi tullut down lapsi ja loppujen lopuksi pienokaisessa ei ollut mitään vikaa. Mut kaikki pidetään peukkuja että huominen menisi hyvin, ja :hug: paljon..

terv. Hosso ja iisakki tasan 13

Ensiksi jaksamisia Rouva Pikkumyylle! :hug:

Laitoin hakemuksen vetämään.:) En edelleenkää päässyt kouluun, flunssa senkun jatkuu. Ihmetyttää vaan tämä "kytevä" lämpö, heitellyt lauantaista asti 36.1-37.3 välillä. Ja oon aina ollut heikko pienenki lämmön alla, heti päätä särkee jos lähenee 37 astetta ja pyörryttää ja väsyttää. Ennen ei oo kuitenkaa ollu tällaista ettei ois noussu ihan kuumekuume! Aina oon käyny jossai 38-39 lämmöissä ja sit tauti on menny ohi. Nyt kuitenki vaan lämpöä, onkohan kaikki okei... Ja sitten kun pitää ottaa särkylääkettä pari päivässä, niin onkohan se haitallista vauvalle näinki "pitkäaikaiseen" käyttöön?!

Huomenna ois varmaan pakko olla jo koulukunnossa, ei passais ottaa enempiä poissaoloja kursseilta. Onneksi enää tämä ja ens viikko koulua!

Upp3 ja Montti 12+0

Rouva Pikkumyy ensinnäikin voima :hug: . Tulin tuolta helmikuisista kurkistaan teidän kuulumisia.. tuolla helmikuisissa on äiti, jonka lapsella on tuo "vatsanpullistuma", joka leikattiin heti syntymän jälkeen. Kun asia selkeämpi ja olet valmis niin ei varmasti pane pahakseen, jos otat yhteyttä ja kysäset esim. häneltä takemmin. Voimia ISOON päätökseen ja eritoten huomiselle päivälle!! Halusin tällä sanoa että ette ole yksin...
zuku ja "iso" pieni 35+5

neitiperho
Jäseniksi hakijat on nyt kaikki hyväksytty mukaan. Kiva homma!

Kerho on oma ns. paikkamme jossa voimme vaihtaa normaaliin tapaan kuulumisia ja ajatuksiamme. Sinne voi jokainen halutessaan hakea. Kaksplus, etusivulta löytyy vasemmalta valikko, jossa lukee Kerho. Klikkaa tämä ja laita oikealle hakusanaksi esim. eloisat. Antaa vaihtoehdoksi Eloisat mammat =). Klikkaa tämä, täytä tiedot, tätä kautta sitten pystyn hyväksymään sinut jäseneksi ja jatkossa pääset kurkkimaan sivuille. Muutoin homma helppo, mutta itsekkään oikein ole vielä siihen sen kummemmin sisään päässyt =)

Muuta kuin jatketaan ja halukkaat mukaan. Jännityksellä itse odottelen huomista np-ultraa. Alkaa toisinaan vaan pelottamaan, vaikka monilla se hyvin mennytkin, mutta ei ikävä kyllä kaikilla :'(

Rouva Pikkumyy:hug: :hug: :hug: :hug: Paljon voimia sinulle ja miehellesi sekä monta pientä suojelusenkeliä pikkuiselle. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi. Olette mielessäni :heart:

upp3: Mulla kanssa ollut tasaiseen lämpöä lauantai-illasta saakka. Oon ottanut Panadolia pari päivässä. Kysyin aikanaan lääkäriltä asiasta, niin sitä voi raskausaikana syödä turvallisin mielin. Luulen, että kun paketeissa lukee pitkäaikaisemmasta käytöstä, niin sillä tarkoitetaan useampia viikkoja. Pikaista paranemista sinne :)

Paljon kiitoksia porkkanavastauksista =) Hyvä tietää, että voin "herkutella" tästä eteenpäinkin ilman pelkoa liiasta a-vitamiinista.
Nyt taidan suunnistaa tutustumaan tohon kerhotoimintaan... Jos vaikka osaisi jäsenyyttä hakea :D

kaneliomena ja Elmeri 13+0

Yhteistyössä