Taas mennään maanantaissa, niin nää viikot vaan vierii.. Tervetuloa kirjoittelemaan vaan kaikki uudet!! :flower:
Mun napaan ei ihmeitä. Tonne tein ihan erillisen aloituksenkin mua eniten kiusaavatsa vaivasta, siis RINNOISTA. Monikin on valitellut arkoja rintojaan, mutta onko kellään tässä tai aiemmassa raskaudessa ollut toispuoleista rintakipua? Mulla siis vain vasen rinta hurjan kipeä. Oikeeta rintaa myös juilii silloin tällöin, silleen normaalisti. Mutta tää vasen, se on ihan hurjan kipeä ja kuumottava. Kainaloon saakka säteilee kipu, tuntuu erittäin inhottavalta. Liian pienistä liiveistäkään ei voi johtua, koska olen käyttnyt isompaa kokoa jo monta viikkoa ja vielä kaarituettomia urheiluliivejä. Vasen rinta tuntuu aralta ja muhkuraiselta, kättä liikuttaessa tuntuu myös välillä pistävää kipua. Onkohan tää ihan normaalia?
Muita vaivoja ei pahemmin nyt ole. Väsyttää edelleen jonkin verran, ei pahasti kuitenkaan. Se nälkä nyt on tietty jatkuvan vieraana mulla, sais jatkuvasti olla jotain syömässä.. :ashamed:
NP-ultraan menen viikon päästä torstaina, hirveesti ei se vielä jännitä, mutta eiköhän se ala jännittämään mitä lähemmäs tulee. Tsemppiä tän viikon NP-ultralaisille!!
Meillä muuten edelleen raskaus on pidetty omana tietona, ainoastaan paras ystäväni tietää. Luultavasti NP-ultraan saakka ollaan ihan hissukseen asiasta.
Nyt mentävä lepäämään kun tyttökin päikkäreillä!
Voikaa hyvin kaikki!
:heart: haaveilija ja kyytiläinen 11+0