+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Onnea äizikkä ! Testaile tosiaan nereida vielä, ootko netistä tilaillu halpoja testejä? Eivät taida tuohon testaukseen enää ehtiä, ne ainakin on herkkyydeltään 10:jä.

Ja täällä UUSI ovisplussa, limailua ja rinnat hieman kipeytyneet. Saman kierron ovulaatioyritys 2 ilmeisesti :D Noh, toivotaan että nyt se todella tapahtuis. Pitää taas illalla ryhtyä harjotuksiin =)
 
Palailen tänne teidän joukkoon, tosin aluksi taustaillen ja mahdollisesti syys/lokakuussa alkaa jälleen yritys. Pikkuinen hyppäsi tänään pois kyydistä. :'(

Aamulla herätessä kaikki tuntui olevan vielä ok, mutta aamupäivällä töissä alkoi mahaa vihloa kovasti. Tuttuun tapaan kun porukkaa on liian vähän töissä, en ehtinyt ollenkaan huilimaan välillä. Ennen puoltapäivää alkoi sitten pikkuinen tulla pois...

Aluksi oli vaikea uskoa siihen että on raskaana... ja nyt sitä, että ei enää olekaan. :'(


An-nie ja Enkeli (5+2)
 
äizikkä alkoholittomat vaan mukaan..ei sitä kukaan tajua :D

an-nie voimia! :hug:

Ja omaa napaa... Nyt oikeesti varmaan kuvittelen joka ikisen oireen.. pissalla ravaaminen senkun jatkuu mutta nyt tulivat sit taas etovaolo ja repäsykivut.. Olispa ne niitä oikeita.. kyllä tämä taitaa olla luulosairas :LOL: :LOL:
 
Onnea plussanneet! Omaan napaan kuuluu sellaista, etteivät menkat ole alkaneet. Ne tosin ovat päivän myöhässä. Tänään on rintoja nipistänyt ahkerasti ja alavatsaa, ja pikkuhousun suojassa (jonka laitoin koska pelkäsin että menkat alkavat koulupäivän aikana) oli ihan hennon väristä vaaleanpunaista tuhrua.. :eek: Luultavasti tämä on menkkojen alkua. En suostu testaamaan vielä. Vasta viikonloppuna. Viime kiertokin venyi.
 
Mä rupean oikeasti elättelemään jo toiveita!! Jossain tuolla alavatsassa kramppaa ihan pirusti..tai tuntuu vähän siltä kun suonta vetäis.. Ja esikoisesta kun oli samanmoisia..

Toivottavasti en nyt putoa sitten kauhean korkealta..
 
Hyi ja yök! :x Kävin polttamassa iltatupakan ja tuli huono olo. :/ Toivottavasti tämä tarkoittaa sitä mitä toivon. :D Olisi helppo päästä eroon tästä huonosta tavasta, josta tuntuu olevan lähes mahdoton luopua ilman plussaa testissä. Piinapäiviä on vielä jäljellä, joten voisiko jo tässä vaiheessa olla oikeasti oireita?

Yaden > Toivottavasti EMME tipu korkealta! :D

nereida > Toivottavasti on vain harmitonta tihkua ja testiin ilmestyy ensi viikolla kaksi viivaa. bd
 
Tervetuloa uusille! Kiva kun tulee uusia.

An-nie, tosi harmillista :( Paljon voimia :heart:

MG, alkaa kuulostaa lupaavalta sullakin. Toivottavasti onnistais!

Mä en jotenkin jaksa liikaa toivoa, se on vaan niin harmillista joutua taas sitten pettymään. Mutta tokkiisa toivon että hääpäivän kunniaksi ku ovisteli niin tärppi ois käynyt. Mutta sitten myöskin huomasin että jos nyt tärppi käy, niin laskettu aika ois päivän erolla siihen raskauteen joka meni kesken ensimmäisen kerran. Tämä siis sai alkunsa hääyöstä :'(
Jospa kohtalo sois nyt uuden tilaisuuden..

Mutta ihanaista päivää kaikille, minä otan vielä kupposen kaffetta ja alan suunnistaan töihin :)
 
Huomenta vaan kaikki :) Tuli taas nukuttua melkein kymmeneen. Tosin kovin montaa päivää ei enää saa nukkua niin pitkään ku haluaa, pääsin ilmeisesti töihin ja työt alkais sitten ens viikon lopulla.
Nyt olenkin sitten miettinyt pitäisikö tämän kuun raskausyritys siirtää enskuulle ku kattelin raskauslaskurilla ni jos nyt tärppäis alkais äippäloma 31.3 ja työsopimus tehtäis ilmeisesti huhtikuun loppuun. Olen tuossa pähkäillyt ,että mitähän ne sanoisi jos sitä heti työn alettua tulis raskaaksi?? Toisaalta jos yk2 siirtäis ens kuulle ja sillo tärppi kävis ni se äippäloma alkais huhtikuun lopussa ja työsopimus loppuis jo sillo.
Ja eihän se kyllä varmaa ole että ees tärppi kävis ens viikon oviksen aikaan, haluttais kyllä yrittää mutta mietityttää tuo työhomma.

An-nie :hug: tiedän miltä sinusta tuntuu, olen itse kokenut keskenmenon myös.

äizikkäonnittelut plussasta :flower:

dyynija muut uudet tulokkaat tervetuloa joukkoon :flower: =)

Ja nyt takaisin kotihommien pariin.
Kaikille paljon plussapuhureita :heart:
 
Voi eiii An-nie! :hug:

Ja tervetuloa uusille! :wave:

ärsyttävä mies mulla! meni ostaa raskaustestin jo nyt ja aamulla sitte heilutteli sitä siinä et hän on lukenut että 2 päivää kiinnittymisesta vois näkyä jo.. no minä pissaan purkkiin ja mies tekee first signal testin.. tuohan sitten kuvitteli siihen jos jonkinmoista viiva ja minä pidin sitä maan pinnalla että höpö höpö mitään ei näy.. ja sitte sanoin sille että olen lukenu et nuo testit antaa herkästi roskishaamuja jne. Silti nyt sitten ku tuossa meijän testissä nököttää tuo punaista väriä selvästi sisältävä roskishaamu niin toivon niin kovasti et josko kuitenkin plussaksi muuttuis.. :ashamed:
 
Kiitos päivityksistä! Tehtäisiinkö kuitenkin niin, että pidettäisiin vain yksi päivittäjä kerrallaan? Ihan sen takia, ettei käy niin kuin nyt ja tule useampaa listaa samana päivänä. :) Ei kai niillä tietojen lisäyksillä sentään niin kiire ole, ettei seuraavaan listaan malta odottaa. Pyrin kyllä korjaamaan päivänkin aikana, jos koneella käyn, mutta aina en ehdi tai muista. Jos en enää päivittäjäksi kelpaa, niin kertokaa toki. Voidaan kyllä vaihtaa, mutta yleensä on vaihdettu vasta päivittäjän raskautuessa tai jäädessä taustalle.
 
An-nie: :hug: :'( Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen!

Hei vaan kaikki uudet :wave: ja plussiakin on tullut! Onnea plussanneille! :flower: Saas nähä kuin monta plussaa viel tulee, kun on niin monta piinailijaa. =)

Mariel85: Eikös se oo toisaalta ihan kiva, et mies on noinkin kiivaasti projektissa mukana? ;) Voihan se olla vähän turhaa toiveiden herättelyä toisessa, mut hyvä asenne pitää ollakin. Peukut pidän pystyssä teille! bd

).( Ovis taitaa olla ihan lähipäivinä tuloillaan. Huomenna teen vasta ekan liuskatestin, kun niitä löyty pari kaapista. Muuten mennään ihan tuntojen mukaan. Kyllä tää on jo nyt ollu piinaavin kierto tähän astisista, vaik ollaan vasta puolessa kiertoo. Odotukset on nyt jotenkin niin kovat.
 
mg, dyyni, yaden, mariel85, nereida: Jännät paikat teillä kaikilla..(uusia) testejä vaan tekemään parin päivän sisään :D

Tosi aktiivisesti mukana oleva mies tosiaan sulla Mariel85! Loistavaa =)

).( Tänään tehty vielä ovistesti ja näytti edelleen plussaa. Tiedän ettei niitä pitäis enää plussan saannin jälkeen tehdä mutta jotenkin halusin vaan nähdä kauanko lh-piikki kestää. Neuvolastakin otettiin yhteyttä, pääsen ensi kierrossa verikokeisiin. Olin tosi tyytyväinen että ottivat mun pitkät kierrot heti syyniin eikä tarvinnut vuoden yritystä odotella. Onko teillä kokemuksia noista ekoista verikokeista? Mitä on testailtu / missä vaiheessa kiertoa?

Nyt ei siis tarvittais muuta kun uusi kierto että päästään tsekkailemaan hormonien toimintaa. Kunpa kroppa sais nyt sen oviksen aikaan että päästäis uuteen kiertoon - tai enpä panis pahakseni vaikkei uutta tulis ollenkaan vaan saataisiin muita suunnitelmia ;)
 
Kiitos kaikille, nyt alkaa olo jo helpottaa vaikka samalla ottaakin päähän aivan vietävästi. :|

Ajateltiin kuitenkin aloittaa yritys samantien uudelleen, sillä toivo uudesta mahdollisuudesta on varmaan ainoa mikä nyt saa jaksamaan... Ainakin muiden kokemuksia lukiessani huomasin monen varhaisessa vaiheessa keskenmenon kokeneen saaneen luvan aloittaa yrityksen heti uudelleen. Kaavinnan jälkeen lienee sitten tuo ekojen menkkojen odottelu tarpeen? Pelottaa vaan että sama tapahtuu uudelleen, ja uudelleen, ja uudelleen...
 
kp 18 kesälomalta palannut takaisin töiden ja koneen luo..
Viime kierrossa oli käytössä ovistestit ja sainkin oviksen näkyviin ja mielestäni parasta siinä on että tietää koska menkat alkaa tai pitäisi alkaa. Näköjään aika myöhäinen ovis mulla. viime kierrossa oli kp21 . nyt on taas pian ovis lähellä...
 
Ihanaa, plussatuulia taitaa olla liikenteessä! Onnea kaikille :)

Ja omaa napaa.. ei mitään uutta. Ei niinkuin yhtikäs mitään. Kp75 ja en tiedä kuinka pitkälle mä tän kierron kanssa pötkin.. Muutama ilta sitten aloin mittaamaan huvin vuoksi lämpöjä vähän satunnaisella otannalla, tai siis että ennen nukkumaan menoa ja herätessä, sekä ottamaan painoni ylös. Ihan mielenkiinnosta, mutta osittain auttamaan ymmärtämään kroppaa sitten oviksenkin aikaan. Muuten ei auta kuin odotella..
 
Elikkäs olisiko minullekkin tilaa tässä ketjussa? Olen lörpötellyt tuolla pikkukakkosta toivovissa kuukauden verran ja tämäki pino olisi oikein kiva =)

Elikkäs listaan voisi laittaa nämä tiedot: Diipeli 2.lapsi kp19 (dpo4) ja yk1 kiitti =)

Tässä kierrossa nyt ekaa kertaa elämässäni tikuttelin oviksen ja kp15 sain mojovan ovisplussan jota on kyllä hyödynnetty ennen ja jälkeen :D Vieläkun jaksaisi odotella että pääsee testailemaan :p

 
an-nie minä sain myös alkuraskaudessa sen keskenmenon ku toista yritettiin. Ei tehty kaavintaa ku vuoti itekseen pois ja sai heti yrittää uudestaan ja muistaakseni taisi heti seuraavasta kierrosta tärpätäkki, siitä todisteena nyt 9 vuotias tyttö :)
Siskoni sai keskenmenon ensimmäistä odottaessa, joutu kaavintaan ja sai alkaa yrittää heti uudestaan ku vuodot loppuivat.

ON: menkat sitte loppuivat eli nyt menossa kp 6/24-27 illalla tuossa vielä mietin että hyödynnetäänkö ens viikon ovis ja kyllä se kallistuu siihen suuntaan että kylläpä se taidetaan hyödyntää =) Jos sattuu tärppi käymään ni työsopimus loppuu sitten äitiyslomaan, ei viitti alkaa hirveesti miettii jokaisen asian kohdalla miten ois järkevin ku siitäki jo stressin saa :)
Pitäis alkaa pakkailee tuota liikuteltavaa matalaa majaa :D lähdetään viikonlopuksi katselee josko jostain marjoja löytyisi pakkaseen.

Hyvää viikonloppua vaan kaikille :flower: Ja kovasti plussatuulia myös :heart:
 
:headwall: Huonoin mahdollinen aloitus päivälleni. Kp1 yk10 eli nyt sitten luteaalivaihe jäi lyhyeksi. Kivut ovat jo aika kovat ja vuoto alusta asti ihan sitä itseään, joten sinne meni kaikki toivo. Mieli on paha, pettymys suuri ja usko tulevaan kiikun kaakun. Kehoni taitaa ola sitä mieltä, että meille ei toista lasta tarvita. :'(

Tässä vaiheessa en pysty kommentoimaan, mutta päivitän seuraavaksi listan. Ehkä sen jälkeen jo vähän pääsisin kommentoinninkin makuun.

Tervetuloa uusille! :flower:
 

Yhteistyössä