+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä:
ei oo totta... kävin ostaa pari niit markettien halpiksia.. ja koska utelias olen, kokeilin tässä päivällä yhden......... testiajalla pinkki, kaikessa valossa, kulmassa näkyvä viiva!!!!!!! |O
Mitä tarkoittaa kulmassa näkyvä viiva? En ole kyseisiä testejä nähnyt, joten en tiedä miltä ne näyttävät. Toivottavasti päästään onnittelemaan. bd
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä:
ei oo totta... kävin ostaa pari niit markettien halpiksia.. ja koska utelias olen, kokeilin tässä päivällä yhden......... testiajalla pinkki, kaikessa valossa, kulmassa näkyvä viiva!!!!!!! |O
Mitä tarkoittaa kulmassa näkyvä viiva? En ole kyseisiä testejä nähnyt, joten en tiedä miltä ne näyttävät. Toivottavasti päästään onnittelemaan. bd
siis tuli vähän epäselkeesti.. siis meinasin että joka kulmassa näkyvä.. (ei siis sellanen et pitäs kierrellä ja kaarrella..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä:
siis pinkki vauvaviiva, huomen aamulla luulis olevan tummempi.. :D
No nyt viimein ymmärsin. :D Minäkö muka väsyneenä aivoton? :whistle: Isot onnittelut ja paljon vauvaliimaa! :flower: Lisään sinut haamuilijoihin ja sieltä viivan vahvistuessa (tai heti, jos haluat) plussanneisiin. Mahtavaa, elokuun eka plussa! =)
 
me muutetaan enskussa :D se oli 62neliö iiiiso kaksio ja keittiökin vielä :heart: en uskonut, että saamme ikinä isompaa. Kolmio tai neliö oli tarkotus saada, mutta tämä oli kyllä meidän tarpeisiin vuosiksi hyvä ? oon onsku, enää ku sais plussan loppukuusta niin :heart:
 
Testi tehty ja nega tuli, fiilikset on ihan ok koska edelleen tuntuu et olis tärpänny.. Kai meitsillä on joku oksu/mahatauti rintoja edelleen nippaa niinku ennnen menkkojakin.. viimeviikko oli niin helvetillinen kun selkä oli superkipee ihan ku menkat alkais mut tosiaan ei merkannu mitään.. ristiriitasta mut elämä on :D tsempit muille :attn:
 
Yritin kyllä, mutta en jaksa kaikkea lukea mitä oli kerennyt tulla. Oltiin reissun päällä ja tietysti tuo oviskin kerkes mennä siinä rytäkässä. Joka toinen päivä on pupuiltu, mutta niin hirveellä kiirellä kun paikasta toiseen hosuttu mennä, että enpä usko tärppiin kun ei oo kerenny pyllyä taivasta kohen hommien jälkeen nostaa :LOL: suoraan pesuille vaan. Ens kierto on sitten jo toivottavasti lääkärin avustama. Olettaisin oviksen olleen sunnuntaina jos on normaali kierto, varmuutta ei oo ja yritinkin testiä äsken tehdä josko antais viitteitä suuntaan tai toiseen, mutta ei ilmestynyt edes sitä ylintä viivaa. Piinallista kyllä odotella kun ensimmäistä kertaa venähti tuo kieto viimeksi. Johtui toivottavasti siitä, että oli ensimmäinen kierto km jälkeen koska ei minun hermot kestä pitkää kiertoa.
 
miimii10 > Jospa se plussa sieltä vielä tulisi. bd

Yaden > Kiinnittyminenkin kuulemma saattaa aiheuttaa menkkakipuja muistuttavia nippailuja. Itselläni on alkanut olla tuntemuksia myös rinnoissa, mutta taitaa olla turhaa hätäillä testaamisen kanssa. Testejä mulla on kaapissa. Toivottavasti pääsen niitä käyttämään. :D Kivaa, että meitä on kolme samalla dpo:lla jännäilevää. :) Plussatuulia!

Mariel85 > Onko sulla jotain oireita? Oviksen jälkeen monesti ainakin mulla on nippailuja muutaman päivän ja sitten ne loppuu. Pieni tauko oireilussa ei siis välttämättä ole huono merkki. :) Toivottavasti sullakin on jännät paikat ja pääset testailemaan iloisia uutisia.
 
Onnea plussanneille :flower: :heart:

Minulla Clear bluen digitaalinen viikkonäytöllä varustettu testi näytti eilen ei raskaana. Joten tätiä odotellessa, joka ei ole vielä ainakaan alkanut ja tänään pitäis alkaa. Kuinka herkkä ja luotettava tuo clear bluen digi viikkotesti on? Kuulin että joku oli saanu tavallisella testillä selkeän haamun, ja tehnyt tolla digi viikkotestillä negan... ja tosiaan oli raskaana... Onko kokemuksia? Toivoa elättelen toki. Varmaan turhaan tosin :ashamed:
 
Ja nereida mä olen lukenu et ei oo tosiaan mikään herkkä tuo digi testi.. et ens 10 ja sit esim apteekin oma 25 ja sitte joskus 40 digi.. Et edelleen elelisin toivossa! =)

macy gray kyllähän näitä nippailuja täälläkin on taas ollut ja lämmöt korkeella.. Ihan ku ois tissejäki vähän vihlonu. :whistle: Mut kyl nä mun oireet taitaa olla vähän hakemalla haettuja. :ashamed: Ja nyt on ollu lämpö pari aamua täälläkin vähän korkeemmalla. Heti oviksen jälk oli 36,8 ja eilen oli 37,0 ja tänään 37,1. Ja päivän aikana heittelee paljon.. Päivällä oli 37,4 ja äsken 37,0.. Kuljen koko ajan mittari kainalossa ja kuulostelen joka vihlasun.. :LOL:
 
Hubaa!! Plussia tulla päristää kovaa tahtia, onnea vain kaikille :heart:

miimii, tervetuloa takaisin. Mietinkin tuossa yks päivä että minnekä ole kadonnut :) Ja tokkisa onnea tuoreelle rouvalle!

tatskattu ,onnea uudesta kodista!

ja isot tsempit kaikille piinailijoille, usealla kyllä hyvälle kuulostavat tuntemukset yms, lisää plussa vain!!

Täällä puolestaa alko se pitkällinen 2vko piina! Eilen ihan selkee ovis, jomotuksineen yms. ja laskujen mukaan juuri nyt sitten se 14pvä tähän lisää niin on kp31.. odotellaan ja kahtellaan. Nyt on vähähiilarinen ruokavalio opettelussa ja tavoite pudottaa painoa. Kivasti saa ajatukset muuallekin hiukan.
 
Mariel85 > Mulla myös lämpö vaihtelee, mutta laittaisin sen mittauspaikan piikkiin. Kainalo kun ei ole paras mahdollinen paikka mittailla tarkkaa ja luotettavaa tulosta. Itse olen tottunut kainalosta mittaamaan, joten pysyttelen siinä. Antaahan se kuitenkin suuntaa. Uuden mittarin hankkiessani koitin mittailla kielen alta, mutta ei se oikein tuntunut hyvälle. Palasin sitten totuttuun tapaan.

nereida > Itselläni on yksi digitaalinen raskaustesti kaapissa liuskojen lisäksi ja yritin selvittää sen herkkyyttä. En löytänyt enkä huomannut olevan mainittu myöskään Clear bluen sivuilla. Mikään herkkä testi se ei ole, sen muistan jostain lukeneeni. Apteekin omakin on herkempi eli toivoa on vielä. :)
 
hupaisaa.. Kyllä nyt saa juosta oikein urakalla pissalla.. Viime yönä jouduin kaks kertaa nousemaan vessaan.. Ruppee tulee mieleen jo edellinen raskaus :D
Kumpa nyt vaan olisi tärpännyt! Kyllä se olisi varmaan maailman 8 ihme jos näin kävisi ekasta yrityksestä. :(

dyyni tervetuloa :)

on tää vaan aikas piinaavaa hommaa!!

Plussatuulia meille kaikille :heart:
 
huomenta *äimistyny*... tulipa herätys.. liuskaan haaleen pinkki viiva... ja clearbluhun plussa alle minuutissa....... :D mut en suostu uskoo ennen ku teen digitestin... ;) oon ihan täpinöissäni, mietin vaan et miten ukolle kertois?? ku en viittis puhelimessa tällästä kertoo, lähti töihin... toisaalta meijän vuos päivä tulee, pitäsköhän sillon lohkasta?? :D

muillekkin puhaltelen plussia.. :whistle:
 
äizikkä onnea hirmuisesti plussasta!! Onko pitkäkin aika vuosipäivään?? Ajattelin vaan et jos kauheen pitkä ni en pystyis olee kertomatta.. tosin mä en pystyis edes minuuttia pitää salassa :D ja minä päätin nyt etten kerro vanhemmille tai kavereille ennenko sit on np-ultra takana..kih.. mahtaakohan onnistua.. Mutta ensin ko sais se plussan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yaden:
äizikkä onnea hirmuisesti plussasta!! Onko pitkäkin aika vuosipäivään?? Ajattelin vaan et jos kauheen pitkä ni en pystyis olee kertomatta.. tosin mä en pystyis edes minuuttia pitää salassa :D ja minä päätin nyt etten kerro vanhemmille tai kavereille ennenko sit on np-ultra takana..kih.. mahtaakohan onnistua.. Mutta ensin ko sais se plussan.
se siinä just onkin, et siihen päivään on reilu viikko, ja en pysty olla hiljaa niin kauan.. ja viikonloppuna mökkireissu kavereiden kanssa; ja siis mitä huijata etten ees sauna kaljaa ota??? siis kaikki kyl tietää et otan vaan korkeintaa yhen joskus, mut kyl se herättää uteliaisuutta etten mitään ota.. ja sit viel jos joku sanoo:- oot sä paksuna tai jotain ku et yhtä ota?? arvaa paljastaako mun hymyily heti asian?? :D
:kieh:
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

keskiviikko 4.8.2010



KUUMEILEVAT
wilkat.....................kp51/35...................................3. lapsi.....yk8
marika 83...............kp41/35-45.............................1. lapsi......yk6
miimi10..................kp33/33....................................1. lapsi.....yk2
macy gray..............kp33/19-47(32-34).........30v....2. lapsi.....yk9
Liina87...................kp32/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
Mariel85.................kp31/?......................................2. lapsi....yk3
nereida..................kp30/29-30..............................2.lapsi......yk2
BloodyEnd..............kp27/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
Yaden....................kp22/30....................................2.lapsi......yk1
Minnäi....................kp19/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp19/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
Manzu....................kp17/34-37...............................3.lapsi......yk8
NoBlood.................kp17/25-28...............................1. lapsi
valtsukka...............kp16/38~
Vuokko84...............kp14/30....................................2.lapsi......yk1
TUUtikiks................kp13/28.........................29v.....2. lapsi......yk3
NeliApina................kp11/27.........................32v......4. lapsi....yk4
Hiipu1.....................kp10/27-29.................................................yk2
Viulu.......................kp9/28-30................................4.lapsi........yk2
Auneli....................kp9/28-30.....................27v.....2. lapsi.......yk1
tatskattu................kp8/29-31.....................24v.....2.lapsi.......yk2
MyDream................kp6/28.....................................1.lapsi.......yk8
äiti x4.....................kp4/?...........................32v.......5.lapsi......yk2
dyyni.......................................................................3.lapsi......yk1
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi
inspire....................................................................1. lapsi
HelinäKeiju10



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny
Nallekarkki
iloksi



PIINAILIJAT
nereida............dpo15
macy gray........dpo8?
Mariel85...........dpo8
Yaden..............dpo8
Minnäi..............dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07. ....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07. ....kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
tombatar...............12.07. ....kp25/25.................................yk10
Jinda.....................12.07. .....kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07. ....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1
Allie81...................30.7. ......kp38/35-38.............3.lapsi.......yk3
An-nie...................30.07. .....kp39/30-35............1. lapsi......yk3

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. ........kp23/28..................3.lapsi......yk4



HAAMUILIJAT

 
äizikkä > Onnittelut vahvistuneesta plussasta! :flower: Näköjään laitoin jo eilen sinut plussanneisiin enkä haamuilijoihin eli taisi aika selvä tapaus olla. :)

Yaden > Kuulostaa lupaavalta. :) Toivottavasti piinailijoista plussaa moni ja alkukiertolaisia sitten perässä. Viime kuu oli tämän porukan ennätyksellisin, kun peräti 8 kuumeilijaa plussasi. :) Edellinen (moninkertainen) ennätys näkyy olevan 7 plussaa. Jospa tässä kuussa tulisi sitten vähintään 9 plussaa, niin saataisiin heti uusi ennätys. :D

dyyni > Tervetuloa! :flower: Lisäsin sinut listalle. :) Eikö sulla ole menkat vielä alkaneet vai unohditko vain mainita kiertopäivät? Plussailuonnea!

tatskattu > Onnea isommasta kodista! :flower: Me asuttiin myös pienessä kaksiossa tullessani raskaaksi, mutta onneksi päästiin muuttamaan hieman tilavampaan ennen lapsen syntymää. Nyt meillä on kolmio, mutta yksi huone lisää ei olisi lainkaan pahitteeksi. Tähän on kuitenkin tyytyminen vielä, koska isommissa vuokra-asunnoissa on kohtuuttoman suuret vuokrat eikä asuntosäästöt ole kertyneet riittävästi. Eipä tule sitten varastoitua turhaa niin paljon, kun säilytystilat on rajalliset. :D

Minnäi > Tsemppiä vähähiilihydraattisen noudattamiseen! =) Itse olen kokenut ruokavalion aika helpoksi noudattaa, jos vain omaa riittävästi itsekuria. Ohjeet on selkeät ja mahan saa syödä täyteen, joten sopeutuminen käy nopeasti. Itselläni on taas painon putoaminen pysähdyksissä ja turvottaa kamalasti. En viitsisi ketoosia kokeilla, mutta jotain täytyy keksiä aineenvaihdunnan tehostamiseksi. Olo on onneksi sentään parempi kuin eilen, joten parampaan suuntaan ollaan menossa. :)

Omaan napaan ei kuulu juurikaan uutta. Lämpö pysyttelee 37 tuntumassa eli ei ole enää noussut. Hiostaa kamalasti, vaikka täällä ei ole edes kuuma eikä mielestäni ukkostakaan ilmassa. Alaselkä on hieman kipeä ja alavatsalla nippailee. Myös repäisykipuja on välillä tuntunut. Kovasti tekisi mieli alkaa testailemaan, mutta parempi antaa testien olla vielä kaapissa odottamassa. Ainakin dpo14 asti olisi hyvä malttaa, koska luteaalivaiheeni on normaalia hieman pitempi. Toivottavasti kiinnittyminen on käynnissä ja pikkuinen onnistuisi viimein tarraamaan kunnolla. Vaikka olen ottanut kuumeilun kesän aikana aika rennosti, niin luulen menkkojen satuttavan melkoisesti, jos tämäkin kierto siihen päättyy. :|
 

Yhteistyössä