+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Onnea plussista ja pahoittelut tädeistä.

Meillä on mennyt parhaita kiertopäiviä ihan harakoille mun vuorotyön takia, harmittaa. En kyllä ole mitään ovisoireita huomannutkaan, en ole kyllä koskaan ollut niistä mitenkään tietoinen. Tänään taitaa olla kp 18/30.

Mutta nyt nukkumaan, niin jaksaa taas mennä seuraavaksi yöksi töihin.
 
onnittelut uusille plussanneille. Täällä tulee tekstiä niin ettei ehdi pysytellä mukana kun ei millään joka päivä ehdi lukemaan.

Itsellä alkaa ovis olla kohta varmaan käsillä. Jonkun laskurin mukaan se olisi tiistaina mutta tänään on jo kiertopäivä 13 joten luultavasti ovis on ennen tiistaita. Eilen oli peittojen heilauttelua ja tarkoitus on nyt sitten hyödyntää tää ovis jokatoinen päivä taktiikalla tonne kp 20 saakka. En mä lähde mitään ihmeitä toivomaan kyllä tästäkään kierrosta jotenkin on vaan sellainen olo ettei mitenkään voi tärpätä.
 
ei sais olla näin hätähousu.. tein testin siis tänään aamupissasta ja ihanko olisin testiajan sisällä nähnyt haamuista haamun.. Mies näki myös.. mutta nyt kun kävin myöhemmin sitä vilkaisemassa ni ei näkynyt enää mitään..
No uutta testiä parin päivän päästä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dyyni:
Häh!? Miks ihmeessä tohon "alavatsan pinkeyttä" perään tuli vinkkaava hymiö, vaikka siinä pitäisi olla yksinkertaisesti sulku?! En laittanut siihen mitään muita erikoismerkkejä, joten miten se vois sen väärin ymmärtää?!
Jostain syystä palsta tulkitsee ä + ) = ä ; ) jos sulkua ennen ei ole lyönyt välilyöntiä.

ä)
 
Anteeksi, kun en eilen kommentoinut mitään. On taas ollu niin kiire viikonloppu.

nereida: Onnittelut plussasta! :flower: Sieltähän se sit tuli niinku kuulukin. =)

Macy Grey: Mä oon kyl tykänny, kun päivityslistat on viestien välissä. Ei tarvi kelailla, kun haluaa kattoo jotain tietoja. Mä en oo kyl ehkä kaikista näppärin käyttäjä. ;)

 
Mitenkähän aikaisin vois testata kun ollaan lähdössä etelään ens viikolla, lauantaina pitäisi menkat alkaa oon lukenu jostain et dpo 10 pitäisi näkyä? Muita oireita ei ole ollut paitsi menkkamaiset kivut alavatsalla reilusti oviksen jälkeen?
Onnea plussanneille :flower: pahoittelut tädin yllättämille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja saraji:
Mitenkähän aikaisin vois testata kun ollaan lähdössä etelään ens viikolla, lauantaina pitäisi menkat alkaa oon lukenu jostain et dpo 10 pitäisi näkyä? Muita oireita ei ole ollut paitsi menkkamaiset kivut alavatsalla reilusti oviksen jälkeen?
Onnea plussanneille :flower: pahoittelut tädin yllättämille..
Hei! :) Mulla on kans juuri sama kiertopäivä menossa kun sinulla nyt. Eli kp23/28,oon tosi malttamaton näissä testausasioissa :whistle: ovisplussan sain 30.7,miten sinulla saraji? Voi olla että sorrun jo huomennenna aamulla tesmaamaan vaikka negaa se kuiten näyttää.mutta kun ei malta :ashamed: Monilla tosiaan näkyy jo Dpo10,herkällä testillä. En kyllä osaa edes laskea mikä dpo mulla on menossa...? Tsemppiä testaukseen :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja saraji:
bluebaby mulla kans oli ovis 30.07 tekis mieli jo testailla... :p jospa kuitenkin maltan tiistai aamuun, matkalle pakko ottaa digitaalinen clearblue mukaan... :D
ovisplussa tosiaan tuli mullakin tuolloin pe 30.7,mutta toivon että itse ovis oli vasta lauantaina tai sunnuntaina. Ei päästy miehen kanssa hommiin vasta kun sunnuntaina iltapäivästä :/ silloin kyllä oltiin kahdesti mutta ei siitä apua ole jos munasolu ehti kuolla... :( ja sitä edellinen kerta oli ma 26.7,tätä reissutyön ihanuutta...hyväll tuurilla munasolu tosiaan oli hengissä vielä sunnuntaina. Mutta niin... :saint:
 
En voi uskoa tätä!!!! :D Mutta ei epäselvyyttä testin tulkinassa. Aivan selvä plussa apteekin raskaustestillä! :) Ei tämä nyt mene jakeluun, huh huh! Testasin illalla ku tissit on pikkuisen jomotellu eikä yleensä ikinä... Aattelin et aika aikasta on, mut emme malttaneet odottaa! Niin se mies vaan ties.. ;)

Ja onnea nereida! :flower:

macy gray :( hitsin täti ku löysi teille! Toivottavasti saatte pian apua!

saraji mul on tullu haamut dpo10 ja dpo11 herkillä testeillä joskus aikoinaan. Ja nyt sitte apteekin omalla dpo12.
 
Yksi taustailija täällä hieman ujosti tervehtii kanssa sisariaan :wave: :D

Päivät liikkuvat hitaasti, ajatukset karkailevat. Odottaa jotain suurta, ihmettä. Haluaa uskoa, mutta pelkää pettyvänsä. Tekee kaikkensa, auttaako se kuitenkaan. Käpertyy itseensä, kuin suojellakseen arvokkainta aarrettaan. Lopulta jää vain toivo, mutta toivo on vahvin, toivoa on aina.

Suoraan tämän hetkisiä ajatuksiani, jokunen voi samaistuakin :) Täällä mennään kp 33/28-31. Jaksan odottaa tovin vielä. Toivottavasti :D Huomenna voin olla erimieltä. Tutut mahakrampit ovat pysyneet poissa, tilalla tissikipu. Huomasin kun kurottelin yläkaappeihin ja pyyhin pölyjä. Eipä muuta raportoitavaa.

Huomenna pitkän kesäloman jälkeen paluu arkeen, koulun penkille vie tie ja äidin pieni jatkaa hoidossa. Pakko kömpiä uinumaan, jotta jaksaa :)
 
Mariel85 > Onnea ja tarrasukkia! :flower:

bluebaby > Tervetuloa mukaan! =) Lisään sinut listalle seuraavaan päivitykseen.

adora > Kiva, että tulit kertomaan kuulumisia! =) Plussaonea ja tarrasukkia! bd

Menkat ovat jo lopuillaan (tai ainakin vuoto on hiipunut tihkuksi) eikä kipuja ole tarvinnut lääkitä kertaakaan. Turvotus on hieman laskenut, mutta hikoilu jatkaa ennallaan. Hikoilen kuin pieni eläin. Olo on kaikkea muuta kuin raikas, koska suihkun jälkeen hiostus pysyy poissa korkeintaan 5 minuuttia. :headwall: En viitsisi ottaa peitoksi märkää pyyhettä, mutta kohta ei ole vaihtoehtoja.

Tämä päivä on mennyt vieraan kanssa sekä marjoja poimiessa. Nyt väsyttää kovasti ja pitäisi muutenkin mennä nukkumaan. Listan päivitys jää huomiselle, mutta ehkä siihen tulee sitten vähemmän virheitäkin. :D Hyvää yötä! :wave:
 
Täällähän käy mieletön plussapuhuri, myrsky puhaltanu kunnon plussarintaman tänne. Hienoa! ONNEA VAIN KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!

Kumpa se vielä jaksais viikon päästäkin puhallella, meitä on useempi samoilla kiertopäivillä jännäämässä..Saraji, Diipeli ja bluebaby, ainakin. Mulla vaan oletettavasti oli ovis vasta su-ma -akselilla..

Tänne ei muuten kummosta, karppaaminen meni hyvin viime viikon, painoa lähti -1,6kg ja ei ainakaa vielä ollu pompannut ku eilen tuli hiilapommina kakkua yms. Mutta onneksi tyydyin pieniin määriin ja ONNEKSI herkkuja ei jäänyt juhlista kaappiin notkumaan.


Yaden, kyllähän siinä hailukka viiva näyttää olevan, varovaiset onnittelut sinullekin!

Hyvää alkavaa viikko!
 
Mariel85 onnittelut plussasta :heart:

Nereida onnea plussasta :heart:

bluebaby tervetuloa joukkoon :flower:

adoralle kovasti plussatuulia :heart:

Yaden varovaiset onnittelut, plussalta se näytti myös minusta :heart:

Olipas taas yöllä melkonen ukkosmyräkkä, mutta onneksi se ei meillä riehunut niin pahasti mitä tuola etelässä. Saapa nähdä saako tänään mitään tehtyä ku näytti lupaavan tälle päivällekki ukkoskuuroja, en tykkää sitten yhtään.

ON: ei kuulu mitään erityisempää, ovis pitäis olla ke-pe aikoihin. Nyt ois sitten menossa kp 9/24-27 aika nopiaa nyt menny tuo aika verrattuna edelliseen kiertoon.

Jahas se pitäis alkaa tekee yksi ompeluhomma valmiiksi ja sen jälkeen pestä ikkunoita sekä laittaa verhot.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja kovasti plussatuulia :flower: :heart:
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :) Täällä on plussia ropissut aamunaikana, ONNEA ONNNEA :flower: :flower: Itsehän tein sen perinteisen negan,tuossa aamulla... :kieh: Mutta eipä näillä kiertopäivillä taida edes vielä näkyä vaikka oliskin tärpännyt. Kumma juttu kun nyt tässä kierrossa terolutit käytössä niin ei ole tissit yhtään kipeät,olen kerran aiemmin niitä kokeillut ja silloin oli tosi kipeänä :eek: Mistäköhän vois johtua....? jos tekis uuden testin vaikka keskivikkona tai torstaina. Monta on tosiaan meitä jännittäjiä joilla on samat kp:t,kiva. Plussatuulia kaikille :flower: :flower: :heart:
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

maanantai 9.8.2010



KUUMEILEVAT
marika 83...............kp46/35-45.............................1. lapsi......yk6
miimi10..................kp38/33....................................1. lapsi.....yk2
Liina87...................kp37/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
BloodyEnd..............kp32/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
dyyni......................kp30/28....................................3.lapsi......yk1
Minnäi....................kp24/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp24/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
bluebaby...............kp24/28....................................1. lapsi
Manzu....................kp22/34-37...............................3.lapsi......yk8
wilkat.....................kp22/35...................................3. lapsi.....yk9
Diipeli.....................kp22/29...................................2. lapsi......yk1
NoBlood.................kp22/25-28...............................1. lapsi
valtsukka...............kp21/38~
Vuokko84...............kp19/30....................................2.lapsi......yk1
TUUtikiks................kp18/28.........................29v.....2. lapsi......yk3
NeliApina................kp16/27.........................32v......4. lapsi....yk4
Hiipu1.....................kp15/27-29.................................................yk2
Viulu.......................kp14/28-30................................4.lapsi........yk2
Auneli....................kp14/28-30.....................27v.....2. lapsi.......yk1
tatskattu................kp13/29-31.....................24v.....2.lapsi.......yk2
MyDream................kp11/28.....................................1.lapsi.......yk8
äiti x4.....................kp9/24-27....................32v.......5.lapsi......yk2
macy gray..............kp4/19-47(32-34)...........30v....2. lapsi.....yk10
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi
inspire....................................................................1. lapsi
HelinäKeiju10
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny
Nallekarkki
iloksi



PIINAILIJAT
Yaden..............dpo13
saraji...............dpo10
bluebaby..........dpo9
Minnäi..............dpo7
Diipeli...............dpo6
NeliApina..........dpo3
TUUtikiks..........dpo3



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07. ....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07. ....kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
tombatar...............12.07. ....kp25/25.................................yk10
Jinda.....................12.07. .....kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07. ....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1
Allie81...................30.7. ......kp38/35-38.............3.lapsi.......yk3

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. ........kp23/28..................3.lapsi......yk4
nereida..................4.8. ........kp32/29-30............2.lapsi......yk2
Mariel85.................8.8. ........kp36/?....................2. lapsi....yk3



HAAMUILIJAT
Yaden...................9.8. ......kp27/30....................2.lapsi......yk1
 
Yaden > Haamulta näyttää miunkin mielestäni. :) Varovaiset onnittelut vauvaliiman kera! :flower: Siirsin sinut haamuilijoihin ja viivan vahvistuessa siten plussanneisiin. :)

bluebaby > Lisäsin sinut kuumeilijoihin ja piinailijoihin. Sulla on minun laskujeni mukaan dpo 8 tai 9 ja päätin merkata tuon dpo9. Ovis tapahtuu ovisplussasta seuraavan parin vuorokauden aikana, joten aikaisintaan seuraava päivä on dpo0 ja sen jälkeiset sitten niitä laskettavia päiviä. :) Tuon merkitsemäni lukeman mukaan olisit ovuloinut plussan jälkeisenä päivänä, mutta on se saattanut tapahtua vasta seuraavanakin. Mikäli sulla ei oireiden perusteella ole varmuutta tarkemmasta ajankohdasta, niin listalla voidaan pitää joku noin arvio. Ei se niin tarkkaa ole, mutta kiva seurailla kenellä on jännät paikat. :)

dyyni > Kyllä minä testasin ja mainitsinkin siitä täällä. Joskus asioita jää huomaamatta vaikka ajatuksella lukisikin. :) Nega siis tuli. Mulla on nykyisin aika niukat menkat, kun ekan päivän tai parin aikana on runsaimmillaan nipin napin normaali vuoto ja sitten hiipuu vähäiseksi. Kuppia tarvitsee kolmantena vuorokautena tyhjentää vain kerran ja neljäntenä pärjää jo pikkusiteellä. Nyt on kp4 ja siirryin kupista pikkusiteeseen jo eilen eli varsinaisia vuotopäiviä oli vain kaksi. Saattaa vielä tihkutella kaksi tai kolmekin päivää, mutta melkein voisi sanoa menkkojen jo loppuneen. Sehän tässä ongelmallista vaikuttaakin olevan, kun limakalvo ei ole tarpeeksi vahva ja alkio jää kiinnittymättä. :( Nyt jos luteaalivaihekin jää lyhyeksi, niin ilman apua en raskautumaan onnistu. :/
 
macy gray selitit tossa viestissä ton oviksen ajankohdan ni sitten mun dpo mahtaa olla vähemmän ku 7 koska testasin vahvat ovisplussat kp 14illalla ja kp15 aamulla. Eli oisko mulla kp16 vasta ollu dpo0 eikä dpo1? :whistle: eihän se tosiaan niin tarkkaa ole mutta kummiski :D

Ainiin, ja oikein paljon onnea plussanneille!!! :flower: :flower: :flower: Täältä toivottavasti tullaan perästä muutaman päivän päästä :saint:
 

Yhteistyössä