Sartsa ihana kun teillä mieskin alkaa jo pikkuhiljaa ymmärtää ajan loppumisen
Hyvähän se on töitä tehdä nyt kun vielä voi, just kun kerta vissiin voi tehdä tolleen altapois niitä!
PALJON,PALJON ONNEA 39 VIIKOSTA!!! :hug: :heart: Ei olis alussa voinu aatella, että joskus tulee sekin päivä, kun voi sanoa, että laskettuun on enää viikko! :heart: :heart: Tuus kertomaan muuten sitten sen neuvolan jälkeen, et mitkä ne suut oikein on
En tajunnu itekkään mitään tosta nimittäin
Ai, hitsi
marakatti jotenkin muistin, että 3 päivä, mutta nähtävästi olikin kuudes
No jokatapauksessa se on TÄLLÄ VIIKOLLA!!
Sullekin onnea poksumisesta!
:heart: Mihin aikaan sulla on se aika perjantaina? Että voidaan sitten juhlia täällä keskenään, vaikka et ite paikalla silloin ookkaan
Rinsessapa mulla oli ihan samallaisia suppailuja toissa viikon sunnuntaina, sen jälkeen ei ookkaan sitten tullut! :/ Ja nekin loppu sit heti kun asentoa vaihdoin, mut mulle oli yllätys et harkkasupistuksetkin voi tulla tolleen säännöllisinä
Luulin, että ne vaan tulee silleen niinkun tähänkin mennessä, yks silloin, toinen tällöin..
Patience jännittää jo sun puolesta huominen! Tsempitykset täältäkin! :hug:
Esposa en oikein tohon ä-pakkauksessa nukuttamiseen osaa juuta tai jaata sanoa, kun ei oo kokemusta sen suhteen keneltäkään tutulta edes kuulunut
Mutta näin kun aattelen, nii eikös se peitto ole siihen ihan mielettömän iso?
Miten se edes mahtuu sinne?
Siitä pakkauksessa tulleesta froteeliinasta en tiedä, mutta yleensähän jos niitä käyttää, niin pitää olla niiin, ettei se muovi oo vauvan päänkohdalla, että saa vapaasti sitten hengitettyä, kun ne ei vissiin oikein hengitä. En kyllä sitte oikeesti tiedä ton pakkauksen omasta, jos se vaikka on sellanen mikä hengittää??? Mutta ainakin jos ottaa varman päälle, niin jos sen kääntäis silleen, että on vaikka puolivälistä sitä laatikkoa?
Rintapumpussa oottellisin ensin sen verran, et vauva syntyy, että sitte näkee et tarviiko ite sitä. Jos maitoa ei tuukkaan paljoa, niin sithän se olis turha, jos taas tulee ihan mielettömästi ja jatkuvasti pitäis pumppailla, nii sitte varmaan se sähkönen olis parempi? Tai onhan se parempi varmaan muutenkin, mutta kalliimpi myös
Mitä meinaat vauvan pyyhkeillä? Peppupyyhkeitä vai? Eikös ihan normaalit käsipyyhkeet käy? Ja kylpypyyhkeenä se pakkauksesta tullut huppupyyhe?
titityy uskon, että aika käy pitkäksi!
Toivottavasti käynnistettäis jo ens viikolla, kuitenkin aika rankkaa henkisestikin sulle nyt toi, kun mistään ei oikein tiedä! Täällä pidetään peukkuja sen ens viikon suhteen! :hug:
Mulle tuli eilen joku hirveä ahdistuskohtaus, että oompa lihava! :ashamed: Tuntuu, että tota roskaruokaa on tullu kitattua vähän liiankin kanssa, ja nyt kun painokin on jo yli 70, nii jotenki hirvittää! Vaikka kuinka oon aatellu, että sillä ei oo mitään väliä, niin jotenkin on nyt tosi huono omatunto kun tälleen oon päässy lihomaan!
Kuitenki ekassa neuvolassa paino alkoi vitosella.. Stressaan kyllä vissiin turhasta, koska ei ne neuvolassa oo ainakaan mitään negatiivista painosta sanonu, mutta silti....... :ashamed: :ashamed:
Käytiin sitten eilen vetäsemässä miehenkanssa pieni pyörälenkki, oli kyllä kivaa
Vaikka ihan hissukseen mentiin, nii tuli parempi mieli
Sitten käytiin Tupsunkanssa lenkillä ja pelattiin vielä pihalla krokettia, se oli tosi hauskaa kun viimeksi pelannut varmaan ala-asteikäsenä
Tupsu jahtaili palloja ihan hullunaan
Nyt pitäis mennä tekemään ruokaa, ja sitten sinne koksiin tutustumaan ja siitä vähän kauppaan katsomaan jos Minille vielä jotakin hommais
Minni ja Mini 36+2 :heart: