Aika hieno juttu, kun meistä ei yksikään syntynyt ennen elokuuta!
En olis uskonu, kun onhan meitäkin tässä jokunen keskustelija mukana! Mutta tosi hyvä juttu!
Jos vaikka sitte kaikki syntyis tässä kuussa, nii olis ihan kiva! :saint:
titityy oi, kamala miten pelottavia aikoja ootte eläny! :/ Hyvä kuitenkin, että sait apua! Ja aika hyvän kokonen kaveri teille on tulossa!
Toivottavasti asiat selkenee, ja synnytys menis hyvin, vaikka noin paljon nyt noita ongelmatekijöitä onkin. Koita jaksaa! :hug: :heart:
Patience eikun sovitaan niin, että kun meillä on tiistaina koksiin se tutustumiskäynti, niin sä oot jo silloin synnyttämässä ja sanot niille lääkäreille siellä, että tahot meidän ryhmän katsomaan sun synnytystä!
Mä en oo ees jaksanu meripäiviä lähtä katsastamaan, ootan tätä tattoota enemmin
..Oho ja nythän on jo sunnuntai, eli meripäivät tänään ohi ja tattoo alkoi tänään! Kauheen nopeesti menee aika!
Sartsa varmaan on vaan sitä kuuluisaa loppuraskauden väsymystä. Sun pitäiskin nyt vaan koittaa levätä, niin jaksat sitte Pähkinän ponnistaa ulos, kun se jo
kohta tulee
Joo, mäkin luin tosta alapääkuva systeemistä, joskus sitä käy miettimään, että mikä ihme meitä ihmisiä oikein vaivaa?!
Rinsessapa musta on kyllä edelleen niin outoa, miks sulla noin hemmetin pitkä väli hempan mittaamisessa!
Ihan käsittämätöntä!
Lumiponi totta turiset, ihanaa kun vähän viileempää!
Tosta synnytysasennosta. Paras on varmaan se minkä äiti valitsee
Ite oon meinannu, että jos ehkä saattaisin jakkaraa haluta kokeilla, mutta ihan perinteisellä puol-istuvalla täällä varmaan mennään
Jos vaikka alkuun koittais jakkaralla olla, ja siitä sitte siirtyis tohon sängylle... No saas nähä mitä mieltä oon sitte ku on tosi kyseessä
Puudutuksia en oo silleen sen enempää miettiny, kun että epiduraalin aika satavarmasti haluan ja ilokaasuakin varmaan
Sitte muut menee miten menee
Onnittelut poksumisesta!
Täällä myös tänään poksahdetaan eli,
Minni ja Mini 36+0! :heart: :heart: :heart: :heart: