Minni en osaa kans sanoa onko normaalia, ettet ole vielä tuntenut hikkaa, mutta mietin samaa, kuin Sartsa että jos oletkin luullut sitä vaan potkuiksi. Kun se tosiaan tuntuu samalta, kuin potkut/nyrkit, mutta tulee niin tiheästi ja kestää aika pitkään (ainakin meillä ) että sen erottaa siitä hikaksi. Mulla tuntunut jo tosi pitkään. Melkein joka päivä tulee hikka, viimeksi viime yönä. Olen miettinyt, että eihän sitä pidä yrittää mitenkään lopettaa? Kun olen ymmärtänyt, että se kehittää samalla vauvan keuhkoja? Itse olen aina vaan antanut hikkailla niin kauan kuin hikattaa. Enkä tiedä auttaisiko siihen edes mikään. Itsellä se tuntuu alavatsalla. Niin ja mullakin tosiaan oli ne liitoskivut ainoastaan vasemmalla puolella, ihan kuten sulla! Viime yönä taas kylkeä kääntäessä tuntu, mutta ei onneksi enää kävellessä. Se oli inhottavan tuntusta silloin kun se vaivasi enemmänkin.
Täytyykin tänään Sartsa olla taas kuulolla, jos se sun juttus tulis nyt vihdoin tänään ulos
Elkku 34+5
Täytyykin tänään Sartsa olla taas kuulolla, jos se sun juttus tulis nyt vihdoin tänään ulos
Elkku 34+5