Taas pika pika kirjoitukset kun vasta kotiuduttu työpäivän jäljiltä huoh :/ Siili tosta synnytysasennosta.. en muistaakseni miettinyt asentoa etukäteen kun siinä ne menee sitten omalla painollaan h hetkellä Itse synnytin selällään ja muuta en ois voinu ajatellakkaan, synnytys oli nopea mut olin silti aaaaivan puhki rajuista supistuksista joten hetkenkin pystyssä olo oli rankkaa! Joten jos siis oisin kyykyssä pusertanu niin siinä ois kyl saanu olla suomen vahvin mies muo roikottamassa Viimeks kans päätin et mitään epiduraalia en ota ja sillä suunnitelmalla mennään nytkin.. Mulla muuten kans toi sama juttu et ihan ääritapauksissa otan särkylääkkeitä. En kans tiedä mistä johtuu, koska hyvin tiedän et turvallisiahan noi ovat ohjeen mukaisesti käytettynä mut silti.. sama homma lapsen lääkityksessä. Ei tosin lapsen tarvi kivuissa kärvistellä, mut sitä en käsitä kun vauvoille lykätään suppoja 3kk putkeen joka ilta kun se kiukkuaa ja vedotaan siihen et tekee hampaita ja sit tosiaan ne hampaat tulee vasta 4kk päästä!
Sartsa Mä ostin kans jo muutama viikko sitten kahet mammahousut kokoa s ja hyvin pysyvät päällä.. tavallisia housuja en oo enää pystyny käyttämään! Tosin onhan tota mahaakin jo ihan kivasti!
Ois kiva kun noita neuvoloita ois vaikka parin viikon välein Millään ei jaksa odottaa sitä seuraavaa kertaa! Meillä seuraava neuvola 9.3.. ja rakenneultraa odotan kans ku kuuta nousevaa Mut äkkiä tämä aika tuntuu menevän ku vastahan mä plussasin ja nyt "jo" 16. raskausviikko pärähti käyntiin!! :heart:
Onnea kaikille iloisista uutisista, niitä lisää!! :heart: :heart:
Yöunille valmistautumaan vihdoin viimein!
Piltti ja P2 15+0
Sartsa Mä ostin kans jo muutama viikko sitten kahet mammahousut kokoa s ja hyvin pysyvät päällä.. tavallisia housuja en oo enää pystyny käyttämään! Tosin onhan tota mahaakin jo ihan kivasti!
Ois kiva kun noita neuvoloita ois vaikka parin viikon välein Millään ei jaksa odottaa sitä seuraavaa kertaa! Meillä seuraava neuvola 9.3.. ja rakenneultraa odotan kans ku kuuta nousevaa Mut äkkiä tämä aika tuntuu menevän ku vastahan mä plussasin ja nyt "jo" 16. raskausviikko pärähti käyntiin!! :heart:
Onnea kaikille iloisista uutisista, niitä lisää!! :heart: :heart:
Yöunille valmistautumaan vihdoin viimein!
Piltti ja P2 15+0