Marde Meillä kärähti kans np ja veriseula, kävin istukkanäytteessä ja kromosomit normaalit, mutta vielä kaihertaa ajatus takaraivossa että rakenneultrassa voi jotain näkyä (tai olla näkymättä). Toisaalta hyvin tuntuu kaveri pärjäävän, potkiskellutkin tuossa jo pari päivää ihan tunnistettavasti iltaisin. Istukka kun on edessä, niin en oletakaan, että jatkuvasti jotain tuntisin.
Minäkin kävin ma hätälääkärissä, kun su iltana itsekseni menin huolissani ronkkimaan alapäätä ja tuntui, että kohdunsuu on sormenpäälle auki. Olin jäänyt edellisen neuvolan jälkeen miettimään, kun oli puhe menkka- ja selkäkivuista (tosin jälkimmäiset SI-nivelestä johtuvia), että kunhan ei vaan supistelis. Sisätutkimusta kun ei oltu kuukauteen tehty, niin pakkohan sitä oli muka mielenrauhaa hakea. Lääkäriin kun pääsin 45min varotusajalla, lääkäri toitotti heti ovella oireet kerrottuani "EN USKO!!" Totesikin sitten paikkojen olevan kiinni, mutta jotenkin en nyt itse usko täysin tuota lekuria, kun eihän sinne normaalisti pitäisi sormenpään mennä. Kuukuppeillut olen noin vuoden päivät ennen plussaa, ja kyllä paikkani oletan tuntevani! Levossa olen tämänkin viikon selän takia, kipuilua kohdun seudulla on vielä lisäksi.
Tänään meinasin käydä kokeilemassa/katsomassa tukivyötä BabyStylessä muun vauvatarvikkeen ohella, josko siitä jotain iloa olisi kun tuo mahakin turpoaa illalla ihan mahottomaksi. Tuntuu, että pitäis jo hankintoja tehä, vaunuja, kaukaloita ja pinnasänkyjä olen netistä jo tiiraillut. Oliko kellään tietämystä Akjaxin Big Star -vaunuista? Houkutteleva hinta (Lauran lastentarvikkeessa 355) ja toimittaisivat vielä kätevästi kympillä lähimpään matkahuoltoon (jossa sattumoisin olen töissä). Kaukaloista vaikuttaa, että päädyn Vauva-lehden tilaajalahjana Brio Primoon, johon jalustan saa 70. Tilataan kaverin kanssa lehdet ristiin, kun kumpikin odottaa
Vaunuilla ei nyt niin kiire ole, meinattiin kuitenkin käydä Lapsimessuilla huhtikuun lopulla, jos ei mene komplikaatioiden takia "hiihtoloma" -suunnitelmat uusiksi.
Onpas taas omanapailtu kerrakseen! Anteeksi!
Miumau ja poitsu 18+0 POKS!