Raskaus-omegaa en ole käyttänyt, mutta Möllerillä on sellainen Omega 3 Anti-reflux, jota käytän ja joka ei aiheuta ainakaan mulle närästystäOnko kellään kokemusta tuosta Multivita raskaus omega3-valmisteesta? Möllerin omega-kapselit närästää, toivottavasti nämä ei aiheuta kalanmakuisia röyhtäyksiä.. Foolihappovarastoja menin apteekkiin täydentämään ja farmaseutti sai edellä mainitun lisäksi myytyä myös Minisun mama-monivitamiinin. Kyseli vielä tarvitsenko öljyjä ja voiteita raskausarpien varalle Totesin että hieman on turhanaikaista ja toisekseen arvissa löytyy jo entuudestaan.
Sisäkautta on tehty varhaisultrat. Tässä raskaudessa tosin ultra vielä edessä, mutta viimeksi näinKysymys teille jotka ootte käynyt varhaisajan ultrassa. Onko ultraus tehty sisäkautta vai mahan päältä?
Varhaisultrasta: itse olen menossa 29.12. ja silloin on viikkoja kasassa 6+4. Kyseisen lääkäriaseman suositus on, että 3D-ultraan, jossa näkyvyys on vähän parempi, voi mennä 6+0 alkavalla viikolla.
Kiva, että FB-ryhmään pääsee vähän myöhemminkin Itse ajattelin liittyä sitten, jos varhaisultrassa kaikki näyttää olevan hyvin.
Halvin ultra, jonka olen löytänyt, maksaa n. 70 e, mutta se ei ole 3D. Hyvän näkyvyyden varmistamiseksi päätin nyt investoida 3D:hen ja sille tulee valitettavasti hintaa n. 140-160 e. Mielenrauhan takia haluan siellä kuitenkin käydä. Jos kaikki ei ole hyvin, haluan tietää sen niin pian kuin mahdollista ja toisaalta on helpottavaa, että keskenmenoriski putoaa n. 5 prosenttiin sen jälkeen, kun syke on löytynyt.♡♡ paljonko teillä maksaa nämä ultrat..? ♡♡
Ihanaa Mimosa tervetuloa! Tuu kans meidän faceryhmäämnMinä hyppään myös matkaan Jänniä aikoja elellään, ensimmäinen plussa koskaan raskaustestiin 1.5 viikkoa sitten. Lokakuussa päätettiin miehen kanssa että mitä varten odottaa, kävin nappaan ehkäisykapselin pois ja ekojen luomumenkkojen jälkeen tärppäs! Nyt siis laskureiden mukaan mentäis 5+ mutta tiedä häntä. Eka neuvola 30.12., vathaisultraan ei meinattu sijoittaa. Ihana joululahja saatiin
Pahoinvointia ei ole juuri vielä, mutta nälkä lisääntynyt, nännit TOSI kipeet ja homejuustot haisee älypahalta
Ensimmäinen olen ystäväpiiristä kun odotan, niin mukava saada juttuseuraa..
mimosa91 / 24v / la 16.8. / 1. lapsi / HUS(?)