Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Mä kans ilmottaudun mukaan! Tein pari päivää sitten testin johon ilmestyi hailakka haamu. Äsken tein uuden testin, se oli jo selkeä positiivinen. Viikkoja ois nyt tasan 4+0.

Meillä on ennestään 1v2kk tyttö. :)

slalla / 21v / la 29.8 / 2. lapsi / TYKS
 
  • Tykkää
Reactions: adeliina_
Emilii1
Hei odottajat :)

Olen lueskellut viestejänne jo ainakin viikon ♡ plussan sain itse silloin (y):love:
Mulla olisi nyt suunnilleen viikkoja 6+4, saattaa vähän heittää suuntaan tai toiseen.

Mulla siis ennestään kaksi lapsosta, tyttö -06 & poika -08 ♡♡ (ikäerolla 1v4kk, eli aika peräkkäin)

Nyt on pari vuotta mietitty kolmatta tai jopa neljättä :p pientä perheeseemme.

Viime huhtikuussa oli varhainen keskenmeno/tuulimuna, se jäi arvoitukseksi.
Mutta jätti vähän lisäpelkoa tähän alkutaipaleelle...

Voi juku että jännittää.

Sain äitiysneuvolaan ajan uudenvuoden aatoksi. Siinä ei valitettavasti ole ultraa, joten en tiedä selviääkö sitten mitään kummempaa.

Liittyisin elokuusta joukkoon varovasti, vaikka la onkin hiukka epäselvä..

Emilii1 / 34 / la elokuun ~puoliväli / Hus

Haleja kaikille ja onnittelut plussasta
 
  • Tykkää
Reactions: adeliina_ ja Anmata
Onko kellään kokemusta tuosta Multivita raskaus omega3-valmisteesta? Möllerin omega-kapselit närästää, toivottavasti nämä ei aiheuta kalanmakuisia röyhtäyksiä.. Foolihappovarastoja menin apteekkiin täydentämään ja farmaseutti sai edellä mainitun lisäksi myytyä myös Minisun mama-monivitamiinin. Kyseli vielä tarvitsenko öljyjä ja voiteita raskausarpien varalle Totesin että hieman on turhanaikaista ja toisekseen arvissa löytyy jo entuudestaan.
Raskaus-omegaa en ole käyttänyt, mutta Möllerillä on sellainen Omega 3 Anti-reflux, jota käytän ja joka ei aiheuta ainakaan mulle närästystä :)
 
Varhaisultrasta: itse olen menossa 29.12. ja silloin on viikkoja kasassa 6+4. Kyseisen lääkäriaseman suositus on, että 3D-ultraan, jossa näkyvyys on vähän parempi, voi mennä 6+0 alkavalla viikolla.

Kiva, että FB-ryhmään pääsee vähän myöhemminkin :) Itse ajattelin liittyä sitten, jos varhaisultrassa kaikki näyttää olevan hyvin.
 
Emilii1
Varhaisultrasta: itse olen menossa 29.12. ja silloin on viikkoja kasassa 6+4. Kyseisen lääkäriaseman suositus on, että 3D-ultraan, jossa näkyvyys on vähän parempi, voi mennä 6+0 alkavalla viikolla.

Kiva, että FB-ryhmään pääsee vähän myöhemminkin :) Itse ajattelin liittyä sitten, jos varhaisultrassa kaikki näyttää olevan hyvin.

♡♡ paljonko teillä maksaa nämä ultrat..? ♡♡
 
♡♡ paljonko teillä maksaa nämä ultrat..? ♡♡
Halvin ultra, jonka olen löytänyt, maksaa n. 70 e, mutta se ei ole 3D. Hyvän näkyvyyden varmistamiseksi päätin nyt investoida 3D:hen ja sille tulee valitettavasti hintaa n. 140-160 e. :( Mielenrauhan takia haluan siellä kuitenkin käydä. Jos kaikki ei ole hyvin, haluan tietää sen niin pian kuin mahdollista ja toisaalta on helpottavaa, että keskenmenoriski putoaa n. 5 prosenttiin sen jälkeen, kun syke on löytynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Emilii1
Moikka,
josko minäkin uskaltaisin mukaan liittyä..
Viime viikolla muutama haamu ja positiivinen liuskatesti tehty ja tänään tein digin, raskaana 2-3. :love:
Meillä on ennestään kolme lasta 1/11,10/12 ja 8/14. Suht pienillä ikäeroilla siis mennään, mutta niin ollaan toivottukkin. :)
Ihan mieletön fiilis, joskin vielä epätodellinen, että meille on neljäs muru tulossa. Toivottavasti kaikki menee hyvin, niikuin edellisissäkin raskauksissa.:love:
Varhaisultrassa ollaan käyty vain ekasta ja tuskin mennään nytkään. Ei vaan millään jaksaisi odottaa np-ultraan. ;) Eka neuvola on 14.1.16
Laskettuaika on laskureiden mukaan 23.8., mut katotaan millä neuvolassa mennään kun edellisessäkin raskaudessa neuvolan la heitti viikolla omiin laskuihin. :)

Ninnu83 / 32v / la 23.8. / 4.lapsi / hus
 
Minä hyppään myös matkaan :) Jänniä aikoja elellään, ensimmäinen plussa koskaan raskaustestiin 1.5 viikkoa sitten. Lokakuussa päätettiin miehen kanssa että mitä varten odottaa, kävin nappaan ehkäisykapselin pois ja ekojen luomumenkkojen jälkeen tärppäs! Nyt siis laskureiden mukaan mentäis 5+ mutta tiedä häntä. Eka neuvola 30.12., vathaisultraan ei meinattu sijoittaa. Ihana joululahja saatiin :love:

Pahoinvointia ei ole juuri vielä, mutta nälkä lisääntynyt, nännit TOSI kipeet ja homejuustot haisee älypahalta :LOL:

Ensimmäinen olen ystäväpiiristä kun odotan, niin mukava saada juttuseuraa.. :)

mimosa91 / 24v / la 16.8. / 1. lapsi / HUS(?)
 
Minä hyppään myös matkaan :) Jänniä aikoja elellään, ensimmäinen plussa koskaan raskaustestiin 1.5 viikkoa sitten. Lokakuussa päätettiin miehen kanssa että mitä varten odottaa, kävin nappaan ehkäisykapselin pois ja ekojen luomumenkkojen jälkeen tärppäs! Nyt siis laskureiden mukaan mentäis 5+ mutta tiedä häntä. Eka neuvola 30.12., vathaisultraan ei meinattu sijoittaa. Ihana joululahja saatiin :love:

Pahoinvointia ei ole juuri vielä, mutta nälkä lisääntynyt, nännit TOSI kipeet ja homejuustot haisee älypahalta :LOL:

Ensimmäinen olen ystäväpiiristä kun odotan, niin mukava saada juttuseuraa.. :)

mimosa91 / 24v / la 16.8. / 1. lapsi / HUS(?)
Ihanaa Mimosa tervetuloa! Tuu kans meidän faceryhmäämn :)
 
Moikka! Mäkin voisin nyt tulla mukaan, tein positiivisen testin 12.12. ja sen jälkeen tehty varmistustestejä jo varmaan viisi! Laskettu aika on todennäköisesti 24.8. Saattaa olla myös viikon aiemmin. Mä oon siis 25v, 1v8kk ikäsen tyttösen äiti, ja nyt toinen ihana tulossa. Kovasti tätä toista jo toivottiinkin! Mä voisin liittyä myös semmosiin fb-ryhmiin, jos ne siis on salasia, vielä ei koko kaveripiirille tee mieli julistaa asiaa, vaikka aika monelle oonki jo menny kertomaa!
adeliina_/25v/toinen lapsi/PHKS
 
  • Tykkää
Reactions: slalla
Pakko vielä vähän lisäillä, oon menossa 11.11. varhaisultraa, täällä edullisin on 55e+toimistomaksu, se on niin edullinen että sain hyvin perusteltua miehelle. ;) En malttais millää odottaa!:LOL:
Onneks tässä on joulu ja uusvuos välissä, jospa aika kuluis ees vähän nopeemmin! Mistä tulikin mieleen, ihanaa aatonaattoa kaikille! :love:
 
Heipsan!
Nyt uskaltautuu jo mukaan tännekkin.
Selkeä, mutta haalea plussa testiin eilen
Laskurin mukaan tänään siis 4+1. LA laskurin mukaan 30.8, mutta se voi vielä muuttua.

Vauva on ollut tervetullut jo reilun vuoden ja nyt joululahjaksi päätti ilmoittaa tulostaan

Ensimmäistä siis odotellaan kovin malttamattomana.
Perheeseen kuuluu avopuoliso, sekä koira.

elovaavi16 / 22v / 1. lapsi / HUS

Faceryhmä kiinnostais kans, sitä varmaan helpommin tulee käytettyä ja seurattua
 
  • Tykkää
Reactions: slalla ja adeliina_
Ihanaa tervetuloa uusille, ryhmä on salainen facessa et sinne vaan :) mulla varhaisultraan vieläkin jonku kaks viikkoa! Enkä vieläkään tiedä sitä laskettua jotain 25-30.8. Varmaan :) selviää ultrassa 5.1. Vitsi ku ei malttaisi millään odottaa sinne.... Hinta oli 70-90e hinnastossa ilmoitettuna paremmin en tiedä.
 
Hei, minäkin liityn tänne teidän muiden pariin. Positiivisen testin tein reilu viikko sitten ja maanantaina pääsin ultraan kunnallisella puolella raskauden keston määrittämiseen. Sieltä löytyikin ihan minimini ja aluksi näyttikin ihan siltä ettei siellä ketään ole. Pieni syke löytyi kuitenkin ja pituuden perusteella annettiin arvio 6+1. Ultraaja sanoi kuitenkin että mitta on vielä niin epätarkka että laskettu aika määritetään vasta seuraavassa ultrassa. Vielä on aika epätodellinen olo kaikesta ja yritän olla innostumatta liikaa, jotenkin on sellainen olo että jokin tässä vielä menee pieleen.
mia ja mini/30v/3.lapsi/jorvi
 
  • Tykkää
Reactions: Emilii1
Hei kaikille ja ihanaa joulua!

Me saatiin tänään mieluinen joululahja, nimittäin 2 viivaa testiin! Ollaan tosi onnellisia, toisaalta vähän kauhistuttaakin, sillä meillä on 2 pientä lasta ja arki tällä hetkellä on aika hektistä. Mutta kyllähän nuo ehtivät toki vähän kasvaa.
 

Yhteistyössä