Osanotot kaikille menetyksen kohdanneille! Toivottavasti näitä uutisia ei enää lisää tulisi...
Täälläkään ei mitään pahoja oloja.. Kahdessa ensimmäisessä raskaudessa ei ollut lainkaan, nyt tässä kolmannessa on pari kertaa ällöttänyt jotkut hajut ja muutamana aamuna ollut sen verran kummallinen olo, ettei ole voinut kuvitellakaan syövänsä mitään. Aioat oireet edelleen rintojen arkuus ja iltaturvotus.
Tuo iltaturvotus on muuten ihan järkyttävän suurta! En muista et edellisistä ois ollu tällasta, mut oikeesti mun maha on iltaisin niin iso, ettei sitä enää millään peittelis! Jouluruuat on maistuneet vähän liiankin hyvin, et sekin osaltaan selittää tätä isoa mahaa... Toivottavasti tästä ei ny mikään järkyttävän suuri tule =)
Täällä edelleen odotellaan ensimmäistä neuvolakäyntiä, joka on siis vasta 3.1. Np-ultraan menen vasta 26.1, silloin viikkoja 12+6, eli aika viimetingassa pääsee sinne. Haluttais vaan nähdä pieni jo nyt, et onhan varmasti kaikki kunnossa...
Onko täällä muita "iltatähden" odottajia? Meillä siis edelliseen tulee ikäeroa 8,5 vuotta, eli aikalailla iltatähti olo tässä nyt on. Esikoinen on piirun vajaa 10v sit elokuussa. Mietin tässä kovasti, että jaksaako samalla tavalla kuin silloin, onko itse kasvanut vuosien saatossa jotenkin erilaiseksi äitiksi, vai meneeköhän kaikki samalla tavalla... Toisaalta itse on vielä niin nuori, et monet tässä iässä vasta esikoistaan odottavat... Ihme pähkäilyjä sitä mielessään käy
Mietin täällä myös sitä, kun molemmat edelliset on olleet ns. helppoja lapsia, eli nukkuneet täysiä öitä n.1kk ikäisenä, ei koliikkeja, eikä korvakierteitä tms. Ei taida kolmatta kertaa käydä samanlainen "tuuri"...
Mulla tekis mieli julistaa koko maailmalle "mä oon RASKAANA!!!!!" Järki sanoo, et ei vielä, mut ois niiin ihanaa jo kertoa... Vielä ei tiedä muut kuin mun 3 kaveria. Uutta vuotta mennään juhlistamaan mun veljen mökille, heille pitää varmaan silloin paljastaa.. ei taida muuten mennä läpi selitykset, miksei kuohuva maistu
Muille ajateltiin kertoa sitten ultrakuvan myötä, eli aikaisintaan 26.1
Saapas nähdä, kuinka paljon tulee tälle palstalle kirjoiteltua.. Yritän kovasti =) Tuo fb palsta tuntuu kuitenkin jotenkin "kotoisammalta", ehkä vähäisemmän jäsenmäärän, ehkä salaisen ryhmän vuoksi...
Perhe Alias oli peli, joka saatiin jouluna lahjaksi, sitä on pelattu nyt sata kertaa ja TAAS pitää mennä
Ihmemamma 8+3