Ihanaa, onnea
Sanle! :heart: Tosi mahtava ylläri!
KapuH Mulla on kanssa KOKOAJAN nälkä! Vaikka syö mahan ihan täyteen niin silti tuntuu että olis nälkä. Eilen illalla vedin tuhdin iltapalan ennenkun menin sänkyyn ja siitä varmaan puoli tuntia niin piti nousta uudelle iltapalalle.
Ja tänään päivällä kun tein jauhelihasoppaa niin tarkoituksena oli että sitä syödään huomennakin mutta ei taida huomiselle jäädä mitään. Oon vetäny sitä nyt tähän mennessä 6 lautasellista ja myöhemmin meinasin vielä vähän lisää ottaa.
HUHHUH. Ihme kyllä painoa ei ole tullut (vielä) lisää. Ja mulla kanssa toi jano on tullu kuvioihin, kokoajan saa olla juomassa.
Finnejä myös täällä naamassa ihan riittävästi.
Onneksi suht pieniä ja saa ihan hyvin peitettyä.
Me ei nyt sitten kerrottukaan jouluna kummankaan vanhemmille, vaikka niin oltiin vähän suunniteltu. Mä sittenkin haluan olla ihan hissukseen asiasta vielä moonta viikkoa. Ei sitten tarvi sukulaisten niin kauaa ootella vauvan syntymää.
Jos saan pidettyä turpani kiinni, niin toisaalta olis kiva antaa kaikkien huomata vasta mahan kasvusta.
Me käytiin tossa vähän aikaasitte 8km vaunulenkillä tuolla hirveässä tuulessa, lopussa alkoi tulla luntakin aika kivasti.
Mutta kyllä toi lenkkeily kannattaa! Se auttaa tosi hyvin stressiin ja v*tutukseen. Eikä oo yhtään niin väsynyt ja saamaton olo kokoajan.
Hyvä fiilis..
Jonsu123 minkäs ikäinen poitsu sulla olikaan? Meillä tollanen 1v8kk tyttö ja sillä on vähän tota samaa väkivaltaisuutta. Meillä yks kissa ja se saa kyllä aika rajua kohtelua neidiltä välillä. Kyllähän toi likka (yleensä) tottelee kun komentaa, hetken jaksaa olla kiltisti ja sitten taas aloittaa.
Taitaa olla ohi menevä vaihe (toivottavasti!).