~elokuun epelit 2012~

NYT ON UUDET LISÄTTY LISTAAN!!! TOIVOTTAVASTI MENI OIKEIN!!

Välillä kyllä on rankalta tuntunut mutta harvoin kuiteskin.Meillä esikoinen oli koliikkivauva joka huusi ekat 3kk öisin sellaset 3h putkeen ja se oli ainut keino millä hän pysy suht rauhallisena kun kateli häntä pitkin asuntoa.Toinen sitten taas oksenteli kaikki rintamaidot joten yöt oli risaisia sen takia kun tyttö vaati ruokaa ihan kokoajan ennen kuin siirryttiin korviketta antamaan niin saatiin mekin nukuttua.Kolmas oli sitten taas helppo kun vaan söi ja nukkui ilman mitään ongelmia ja nelonen nukkui yöt alusta asti heräämättä tankkaamaan öisin ja vitonen söi kyllä öisin mutta se sujui hyvin helposti kun hän nukku mun kainalossa niin hän ite tarttu kiinni ja alkoi syömään ja nukahti sit siihen :D

Juu noita juhlia piisaa..nyt sunnuntaina on taas juhlat vaikka just päästiin yli kuopuksen 2v synttäreistä.Meillä kyllä pidetään noille neljälle yhet yhteisjuhlatkin mutta täytyy tytöille pitää sit ihan omana synttäripäivänä juhlat myös koska he haluu kutsuu koulu ja tarhakavereitaan :)

Heh,ehkä vähän aikasta miettiä että kuinkahan nopeeta tää sit syntyy että ehinköhän ees sairaalaan asti kun 2 viimeistä on kestäneet alle tunnin niin nopeutuukoha tää sit viel paljonki tosta edellisestä :O
 
Pipsapippurille paljon tsemppiä! Toivottavasti vuoto rauhoittuu pian eikä olisi mitään vakavampaa!:hug:

taaperox5 Mä nostan kanssa sulle hattua kun olet pärjännyt hyvin monen noin pienen kanssa. En tiedä olisko itsestä ollut moiseen. Vaikka kyllhän sitä itsekin saa lapsilta paljon ja heistä on varmasti paljon seuraa toisilleen. Mulla ja veljelläni on ikäeroa 7v ja olen kyllä ehdottomasti pienen ikäeron kannalla!

Salamanteri Mäkin huomasin sössineeni oman käyttäjänimeni: SmurffIIIna, oikeik kolmella i:llä. =) Ihmettelin et miksi en pääse kirjautumaan sisään ja pian se sit selvisi. Ehkä se on joku uusien kirjoittelijoiden kirous. =)

Omaan vointiin ei kuulu kummempaa. Uusia oireita ei ole vielä ilmaantunu, menkkamaiset kivutkin on hävinneet mut samanlaista oli esikoista odottaessa. Tänään tuli käytyä vähän jouluostoksilla ja salaa jo katselin niitä ihania 50-56cm vaatteita. Tuli sellainen olo ettei malttaisi millään odottaa elokuuhun asti.

Täällä oli jotain puhetta tuplarattaista. Itsekin olen miettinyt sellaisia kun esikoinen vauvan syntyessä 1v9kk. Millaiset mahtaisi olla hyvät? Onko kokemuksia? Peräkkäin istuttavat olis varmaan näpprämmät esim. kaupassa mut entä muuten?

Onko teidän pikkuisilla muuten jo "nimet"? Meidän masuasukki on saanut nimekseen"Takku". :)

Smurffiiina ja Takku 4+3
 
Me käytiin jo ostamassa tuplarattaat. Gracon, kun ollaan oltu tyytyväisiä siihen merkkiin. On käytetyt ja peräkkäin istuttavat. Taakse saa näköjään kivasti joko turvakaukalon tai sitten vaan kantokopan:) Menevät tosi helposti kasaan, mutta joudutaan silti vaihtamaan varmaan farkku-malliseen autoon.

Meidän masuasukki on saanut nimekseen Papu, kun ne yleensä niin kovasti papua muistuttaa ekassa ultrassa.

Meillä herättii alko aamu kivasti kun esikoinen istu lattialla syömässä koirankakkaa, kun meillä on ihan pieni pentu, joka pissaa paperille, muttei näköjään kakkaa.. Yyyh.. No näihin ällöttävyyksiin pitää vaan tottua ja niille pitää osata nauraa.

Edellisestä raskaudesta/synnytyksestä : Raskaus meni tosi hyvin, lukuunottamatta loppupuolen närästystä, joka oli ihan tajutonta, ainoa oksennus raskauden aikana tuli sen takia. Raskaus meni yli ja käynnistettiin 42+0 ja syntyi sitten päivää myöhemmin 9h koko synnytys. Vaikka repeilikin paikat niin kokemus oli aivan ihana ja toivon, että seuraavakin kerta on. Ainoastaan huono fiilis jäi käynnistämisestä, jolloin jouduin makaamaan sairaalassa, eikä niihin polttoihin saanut muuta kuin panadollia. Polttoja siis 2 min välein 24h sairaalassa, ja ne eivät auttaneet kuin 1cm avautumaan, jolloin puhkaistiin kalvot ja sitten homma lähtikin luistamaan kivasti. Käytössä oli ilokaasu ja epiduraali:)

Pipsapippuri toivottavasti kaikki hyvin, mutta vuoto on monesti myös normaalia kai. Anoppi ei tiennyt 3 kuukauteen olevansa edes raskaana esikoisen kanssa, kun tuli kuulemma 3 päivää kestäneet "menkat" :p
 
Taaperox5: Kiitos hienosta listasta! Tuo on NIIN söpö =)

Tänään olisi pikkujoulut. Onneksi ovat toisella paikkakunnalla ja täytyy mennä autolla niin on hyvä tekosyy olla mitään naista väkevämpää ottamatta.

Pipsapippuri :hug: Itselläni vuosi viime raskaudessa ruskeaa ja välillä veristäkin vuotoa 3 viikkoa. Syyksi paljastui sitten että istukka oli hieman irronnut ja sen taakse oli tullut hematooma joka vuoteli hiljalleen pois. Paniikistani huolimatta, hyvin kaikki sujui ja vuoto loppui aikanaan. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Ja se päivitysasia: Mirkku76/ 35 v./SatKs/LA 24.7.12/3.lapsi
 
Huomentaaaa! :)
Meillä esikoisen kanssa herätty jo kuuden aikaan,
aamupesut hoidettu ja aamupalat syöty. Nyt neiti maalaa vesiväreillä tossa
lattialla. :) Tänään olis neidinkanssa ihanat joulushoppailut edessä!
Miten muilla joululahjaostokset?

Miten Pipsapippuri? Onko uutta tietoa mistä vuto johtuu?
Haleja!

Jenny90: Oij ihanaa, te ootte ostanu jo rattaat! Mäki haluaisin, miehen mielestä vaan ihan liian aikasta vielä. Mä oon kanssa miettiny noita peräkkäin istuttavia. Vois olla aika kätevät. :)

Oikein superhyvää viikonloppua jokaiselle! :heart:
 
Klo 10-11 on äitiysneuvolan neuvontapuhelinaika joten sitä odotellessa... Eilen oli tosi voimakkaita menkkamaisia kramppeja ja vuoto on kyllä niin runsasta että mietin olisko mulla ollut kyse ns. kemiallisesta raskaudesta...
 
Klo 10-11 on äitiysneuvolan neuvontapuhelinaika joten sitä odotellessa... Eilen oli tosi voimakkaita menkkamaisia kramppeja ja vuoto on kyllä niin runsasta että mietin olisko mulla ollut kyse ns. kemiallisesta raskaudesta...
Voi nyt kun vaan kaikki olis hyvin :hug:

Mulla oli yöllä kovasti masu kipeä tosta kohdun alueelta ja mahassa sellanen tunne että menkat alkaa (niin siis tänäänhän se päivä on, kun piti alkaa) ja emätin tuntuu sellaselta painavalta :D, mutta koitan nyt rauhoitella itseäni sillä, että samalla tavoin viimeksi kiristeli mahaa, muttei ne menkat ikinä tullu. Eikä tuu nytkään, nih! :cool:


Alkuperäinen kirjoittaja salmanteri:
Onko jollain näyttänyt positiivista 4 päivää ennen kuukautisia?
No ite tein ton cb:n digin päiväpissasta 2 päivää ennen, eikä se kauaa siinä pöhissy kun tulos tuli jo näkyviin, ei siis tarvinnu jännää testiaikaa :p Luulisin siis että jos sen aamupissasta tekee -4, niin kyllä se tuloksen antaa.
Tiesin kyllä jo oireista varmaan 6 päivää sitte olevani raskaana.


Me ei olla vielä mietitty työstönimeä (tai on mietitty, muttei päätetty). Pääsis nyt ensin tonne 4+kerhoon ja katellaan sitte.

Oletteko muuten huomanneet itsessänne sellasta "kokonaisvaltaista" rauhallisuutta, mikä ei ole normaalia? On kuulemma jonku noista hormoneista aikaansaannoksia, mutta mä olen taas huomannu etten oikeesti jaksa ressaa mistään ylimääräsestä, mikä lienee erittäin tervetullutta.

Jenny, :LOL: siis tää ei ole tosiaan sit vahingoniloa tms vaan muistan oman nuoruuden seikkailut koiranpaskassa ja KYLLÄ niille pitää vaan nauraa!

Taaperox5, kiitos hienosta pinosta, mulle voisi vielä päivittää 32v ja PS
 
Salmanteri! mulla näytti CB.n testi raskauden 4 päivää ennen kuukautisten alkua! Oli niin tajuttomasti oireita ja oksennellut ja muuta niin oli pakko testata jo siinä vaiheessa:) nyt taas on oireet vähän hävinnyt,mitä nyt vihloo välillä tosi pahasti :/ vähän kyllä tosiaan pelottaa että onko kaikki kunnossa :/ täytyy vaan toivoa parasta <3 Hattis ja pupu 4+5
 
Keskussairaalasta neuvottiin joko menemään terveyskeskukseen tai sitten ei mitään. Sanoivat myös että raskaustesti on järkevää tehdä vasta 2 viikkoa oletetun kuukautisten alkamispäivän jälkeen koska ennen sitä on niiden kemiallisten raskauksien osuus kuitenkin kohtalaisen suuri. Että näin tällä kertaa.
 
Itse kutsun masukkia bubuksi :D Mies sanoo liskoksi... aika kiva.. :D Minä kutsun kaikkia mussukoitani bubuksi täällä kotonakin. Koiraa ja isäntää :heart: Voi buubuu sentään! :LOL: Kaikkea sitä...

Mulla on käynyt aika onnekkaasti että siskon esikoinen alkaa olla ens keväänä jo 2vuotias, joten sieltä liikenee nuita vauvaromppeita. Ainakin saadaan varmasti autoon telakka ja turvakaukalo, vaunut ja rattaat ois kans, mutta niitä varmaan vielä käyttävät. Miehenkin siskolla on pian 2vuotias lapsi, eikä heillä ole enää käyttöä vaunuillekaan, joten sieltä saadaan luultavasti ne jos ne vain mulle passaa, koska olen aika persjalkainen eli säätövaraa tulisi olla reilusti! Sitä oon kyllä aatellu että ostais vain suosiolla omat uudet vaunut kun aikomus olis kuitenkin kolmelle lapselle niitä sitten käyttää, niin samapa se sitten. Siskon vaunut on kans mielestäni aika hankalat mulle.. Olen jo päättänyt että meille ei ainakaan hoitopöytää tule, koska se vie turhaa tilaa kun vaipat voi vaihtaa vaikka sängylläkin.. Tai pesukoneen päällä. Tosin siihenkin olisi hyvä vaihtoehto ikeasta ostaa semmoinen kokoon taitettava hoitotaso. Menisi sitten pienempäänkin tilaan eikä tarvi olla välttämättä aina siinä esillä.. Vaatteita sitten kans riittää, paitsi miehen sisko taisi juuri lahjoittaa vaatteita omalle ystävälleen. Mutta sekin vauva on ilmeisesti jo vuoden tienoilla kun tämä veikka syntyy, joten sieltä tytön vaatteita. Siskolta pojan. :D Pitkä jaarittelu tuli!

-pansku- ja bubu 4+4
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja siitä tyyneydestä, josta Callisto puheli. Joo ei ole enää tietoakaan! Myrskyää ja hurjasti! Koko ajan tulee jotakin mikä saa veren kiehumaan, olen niin herkkä hormoonivaihteluille. Olen huomannut saman aina ennen menkkoja ja kun söin e-pillereitä... Ne ei sopinu mulle sitten alkuunkaan! Mutta tuossa ennen plussaa, melkein viikon verran olin jotenkin kumman seesteisessä tilassa :O Ihan itsekin ihmettelin ja aika mukavaa se oli! Olen normaalistikin siis tosi räjähdysherkkä, varsinkin tuon meidän murkkuikäisen koiran kanssa.. Kyllä sen tyyneyden olisi suonut jatkuvan vielä pitkää! Ainakin loputtomiin :D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta mammat, tulin tuolta kesäkuisista tänne käväsemään :wave:

Ajattelin nyt laittaa tänne linkin minkä kautta voitte liittyä buzzadoreiksi
Eli itse olen ollu siellä jo esikoisen odotusajoista ja päässyt mukaan moneen kampanjaan.
Tässä on ideana se että he aina hakevat tiettyyn kohderyhmään kuuluvia henkilöitä tällähetkellä varsinkin raskaana olevia ja pienten lasten (1.1.2011-31.12.2011) äitejä sekä teinejä (1994-1997)
Valituille lähetetään jotain tuotteita kotiin joita saa testata ILMAISEKSI ja niitä pitää jakaa myös kavereille ja ainoa asia mitä pitää tehdä on raportoida kampanjan jälkeen omat ja kaverien mielipiteet.

Itse olen päässyt mm. seuraaviin kampanjoihin: vauvanhedelmäsoseet ja lasten "smoothie"juomat, pepsodent white now, pakastepizzat yms.

Nykyään heillä on mahdollisuus myös päästä osallistumaan maksullisiin kampanjoihin jos itse haluaa. Itse en ole näihin osallistunut.
Eli jos te kuulutte kohderyhmään niin he lähettävät teille spostia ja saatte itse päättää osallistutteko vai ette

Tämä ei siis velvoita teitä mihinkään, teillä on vaan mahdollisuus päästä ensimmäisten joukossa kokeilemaan kaikkia kivoja juttuja :)

Jos kiinnostuitte niin liittykää tämän linkin kautta niin minä saan siitä värväämispisteitä ;)

Startpage | Buzzador

ninanina + pompula 13+3 :heart:
 
Pipsapippuri: Todella ikävää kohtelua olet saanut! Mä suosittelisin sitä verikoetta ni näkis ne hcg-arvot vai mitä ne nyt oli. Todella iso:hug:

Jenny90: Apua mikä herätys teillä :) Meillekin olis tulossa tammikuun ekalla viikolla cavalierin pentu. Jännittää, että miten tää mamma kestää nuo pissat ja kakkimiset kun olen aikamoinen siisteysintoilija :) Isäntä on aina halunnut koiran. Nyt ajateltiin, et olis hyvä hetki kouluttaa kun kesään asti aikaa...

Oma olo edelleen oireeton..toivottavasti kaikki olis hyvin. En kylläkään muista että esikoisestakaan olisin hirmuisasti oireillu..

Ainiin..unohdin allekirjoittaa :)

Annubella ja onni-ilona 4+6 - 6+0
 
Viimeksi muokattu:
Mulla alkoi eilen illalla menkkamaiset vatsakivut ja tänä aamuna tuntuikin oikein kunnolla.Vuotokin alkoi ja tein testin mikä ei näyttänyt enää muuta kuin hailakan hailakan viivanpaikan :(

Suruisa mieli, mutta tällaista sattuu.
Toivon teille tarrasukkia kovasti mukaan!
 
Ensimmäiseksi Pikkupampulalle :hug:

Toivottavasti Pipsapippurinkin tilanteeseen tulisi pian selvyyttä! Niin ikävää elää epätietoisuudessa :/

Meillä oli tänään tytön 6kk neuvola ja saatiin molemmat influenssarokotukset. Terkka olis antanut sen mulle muutenkin, mutta sanoin että on ihan oikea syykin. Kylläpä oli ihmeissään kun kerroin olevani raskaana. Yhtä tai jollei vielä yllättyneenpi oli äitiysneuvolan terkka, jolle kerroin ettei mitään papa nyt otetakaan vaan varataan ensikäynnille aika. Sovittiin että käyn eka jouluviikolla lääkärin tarkastuksessa (jossa ultra) ja sen jälkeen neuvolaan. Annubellalle tiedoksi että meidänkin terkka laski tuon lasketun ajan kuukautisten mukaan, joten mullakin olis nyt jo 6+0 (la. 27.7), että vaihdetaan sitten ultrassa tarvittaessa. Mut mun kuukautiskierto synnytyksen jälkeen on ollut 34-35, joten varmasti se on vasta viikon myöhempään. Ja noi aikaisemmatkin typykät ovat tulleet 8 ja 5 päivää yli lasketun. Että kyllä se vauveli elokuussa syntyy. :)

Smurffiiina Mun äiti ehdotti tänään että vauva vois olla pikku-Martta ja mä sille lämpenin! Uskoisin että miehestäkin se on hauska. (Ajatus pojasta kahden tytön jälkeen tuntuu kaukaiselta ;) )

Callisto Hetkittäin tunnen olevani hyvin tyyni ja asiat eivät paljon stressaa. Mutta toisaalta pinna meinaa kiristyä välillä, etenkin tuolle esikoiselle joka on taasen hieman koetellut äidinrakkautta. Mutta jospa epäusko olisi taasen häivytetty. Ainokaisen lapsen ominaisuus oli suuri menetys, vaikka pikkusiskosta tyttö kovasti pitääkin!

Ansukka 5+0
 
Pikkupampulalle iso :hug:
Kkm:n kokeneenakaan en löydä sanoja tähän.

Toivottavasti Pipsapippurilla myös kaikesta huolimatta asiat hyvin ja pääset tervariin verikokeisiin.
Ihmeellisiä neuvoja antavat! (nää ohjeistavat ihmiset taitaa olla niitä jotka on saaneet omat lapsensa 30-40 vuotta sitte tai eivät ole koskaan kokeneet km:a)


Avatkaa jos joku tiedätte noista kemiallisista enemmän, mutta mä olen ymmärtänyt, että silloin on kyse sellasesta hedelmöittyneestä muniksesta, joka ei edes kiinnity? Eli mä oon käsittänny et ei tällasesta edes voi mitään kunnon positiivia testejä saada? Eihän kroppa ala tuottaa istukkahormonia kunnolla muuten, eli ajatellaan nyt esimerkiks niin että testaat joka päivä ja aina viiva vahvistuu, mä ainakin voisin kuvitella että silloin siellä hormonitasot nousee normaalisti, eli kiinni on.
Mut siis korjatkaa joku, olen ihan hämilläni koko kemiallisesta :$
 
Smurffiina Joo, oon ollu niin sekaisin ja jännittyneenä, kun oon kirjautunut. Aloittanu oikeen lupaavasti tän palstailun.. Hahhaa.:p

Hattarapupu ja Callisto
No kivakivakiva.. :) Pitää heti huomenna tai viimeistään sunnuntaina testailla. Vaikka siis ehkä tänäänkin jo vois.. Oon ollut jättiväsynyt ja tänään sain aikaiseksi täydellisen riidan mieheni kanssa. (ilman syytä tietenkin. Tai oli mulla mun mielestä hyvät syyt!! )

Oisko mitään hyviä ristiäislahja ideoita? Sunnuntaina ois veljen tytön ristiäiset.

Jenny90 HAHAHAAHAAAH. Nauran, koska heräsin tänään siihen, kun poika tuli sanomaan, et kakkaa matolla. koira oli miinoittanut koko olkkarin maton. ARGH. Se on taas jo vanha koira. No mut joo, tiedän vaan totisesti tuon homman.. :D

Pikkupampula :hug:
 
Pikkupampula Voimia :hug:

Pipsapippuri :hug: Toivottavasti kaikki olisi hyvin! On kyllä varmasti hirmu stressaavaa vaan odotella ja katsoa, miten tilanne kehittyy. Tuo tähystys ja näytepalojen otto kyllä varmasti voisi aiheuttaa vuotoa, jos sitä toimenpiteen jälkeenkin oli ja nyt kun kohtu kasvaa. Mutta jos vuoto on runsasta ja on kipuja, niin vaikea kuvitella, että se niin paljoa voisi vaikuttaa? Minustakin voisi olla hyvä katsoa onko raskaushormonin määrä viikkoihin nähden oikealla tasolla. Inhottavasti kyllä sinulle sanottu :| Tsemppiä!

Mirkku76 Miten sulla nyt jo neuvola oli? Ite oon eka kertaa asialla ja siinä käsityksessä, että vasta joskus viikon 8 tms. paikkeilla/myöhemmin olis eka neuvola? Itse en oo vielä neuvolaan edes soittanu ja kysyny, että koska on eka aika. Suunnitelmissa on kyllä ollu soittaa, mutta ensin pitäis odottaa perussairauttani hoitavan lääkärin soittoa, jotta tietäisin vaikuttaako sairaus raskauden seurantaan.

Rauhallisuus Ei oo kyllä täällä tosiaan mitään sellasta näköpiirissä :D Oon sellanen, että kodin ulkopuolella suht rauhallinen mutta kotona kiihdyn kyllä nollasta sataan sekunnissa. Ja niin se on nytkin, ennemmin oon vielä normaalia äkkipikaisempi ollut. En sitten tiedä meneekö raskauden pikkiin vai pelkän väsymyksen.

Raskauden salailu Onko muilla ehtinyt olla jo raskauden aikana pikkujouluja ym. (alkoholillisia) tilanteita, jossa on pitänyt kehitellä tekosyitä juomattomuudelle? Mä olen reilun viikon tiennyt raskaudesta ja tässä on ehtinyt olla jo yksi tyttöjen ilta, firman pikkujoulut, firman edustustilaisuus kuouviinipuheineen ja viini-illallisineen. Nyt meillä on omat tuparit huomenna ja itsenäisyyspäivänä taas illallinen viineineen tiedossa, kyllä saa tekosyitä olla keksimässä ;) Ajateltiin kyllä, että kavereille joiden luo ollaan menossa syömään itsenäisyyspäivänä vois kyllä jo kertoa, en usko että salailu välttämättä menee tossa tilanteessa läpi. Poikaystävä kovin jo haluaisi näille kavereille kertoa. Itse jotenkin pelkään, että jos raskaudesta kerron, tulee sitten keskenmeno..

Täällä melkoinen perjantaiväsy työviikon jälkeen ja vielä kun olen illan valmistellut huomisia tupareita niin on kyllä ihan veto pois :whistle: Mitenköhän sitä huomenna mahtaa jaksaa valvoa myöhään ja pysyä vielä baarissakin vauhdissa? Nyt vois kyllä vähän rentoutua ja katsoa boksilta greyn anatomiaa :)

Vanella 5+2
 
Moikka kaikki ja kiitos myötäelämisestä.. Taisi olla ihan kemiallinen raskaus tämä ja siksei Davidin liuskat raskautta missään vaiheessa löytäneetkään koska hormoniarvot eivät nousseet riittävästi. Kemiallisen raskauden tunnusmerkkejä ovat normaalia jopa kovemmat menkkakivut, parin päivän myöhästyminen kuukautisissa ja normaalia runsaampi vuoto. Harmi koska mies tuntui iloitsevan tästä vähintään yhtä paljon kuin minä - no kai nyt kun vihdoin saa plussan raskaustestiin!
Mitä opin - no sen etten ainakaan enää haihattele ennenkuin on kuukautiset viikon myöhässä. Sen jälkeen vasta rupean testailemaan. Tätä vuotoa on siis niin runsaasti kyllä että ihan tavan menkat on kyseessä. En käynyt edes verikokeissa siksi.

Mutta olen onnellinen teidän kaikkien puolesta, nauttikaa masuistanne!
 
PÄIVITÄN LISTAA SEURAAVAN KERRAN SUNNUNTAI ILTANA!!!

Täällä on päivä mennyt siivouksen merkeissä ja kakkua tehden joka koristellaan sit huomen aamulla ennen ku lähetää sirkukseen :) Pääsee sit suoraan sitä herkuttelee kun sieltä kotiudutaan!!!
 
Santtu81: Aivan mahtavaa! Taisit tämän kaiketi aavistaa...Nyt vaan sinne myös paljon toiveita, että saataisiin molemmat nämä tapaukset pitää pysyvästi:heart:

Itsellä edelleen oireeton olo...kyllä jo hieman ahdistaa. Onko täällä muita kenellä ei oireita kummemmin ole? Iltaisin hieman saattaa etoa ja sitten palelu..mutta siinäpä ne...

Annubella ja "onni-ilona" 5+0 - 6+1
 
Tosi harmi juttu Pipsapippuri ja Pikkupampula. Jaksamista teille.

Yhdet juhlat olleet joissa viinitarjoilu mut oli hyvä tekosyy olla ottamatta kun sanoi että on autolla. Työpaikan pikkujouluihin en halua edes mennä, koska en keksi sellaista selitystä miks olisin juomatta alkoholipitoisia juomia... joten helpompi olla menemättä.

Kiva että uusia odottajia ilmaantuu mukaan =)

Nyt pojan kanssa touhuilemaan, heräilee just unilta.
 

Yhteistyössä