Uusia tulee vain lisää! Hyvä juttu
Onnea!
Devil Päivitin tietosi jo aikaisemmin, katsopas se minun lista etusivulla toisena
Kiitos kaikki, kun nostitte minut taas tuolta itsesäälin pohjamudista! Nyt on taas olo ihan hyvä ja töissä kun taas on, niin ei sitä niin kerkiä aatellakaan. Siskokin soitteli eilen, mutta olin töissä. En siis kerennyt juttelemaan oloista ym mielessä olevista asioista. Mutta on se kyllä ihanaa, että on joku jolle voi jutella tästä raskaudesta ja joka vieläpä tietää jotain omasta kokemuksestaan. Mulle taitaa riittää tällä hetkellä siis tuo sisko, jolle kerroin ekana. Omat vanhemmat saa tietää, jos/kun arvaavat kuitenkin ensi viikolla. Muuten sukulaiset ja kaverit saa tietää sitten np-ultran jälkeen, kun siltä tuntuu..
Voinen jo paljastaa, että ostin muuten viime viikolla jo yhden yökkäripotkarin tulevalle vauvalle :ashamed: Meinasin kyllä, etten kerro siitä vielä täälläkään, kun ei ole sitä ekaa ultraakaan ollut vielä, mutta aivan sama! Jos ei vauvaa nyt tule, niin onpahan sitten seuraavalle tai jommalle kummalle ystävien vauvalle, jotka syntyvät maaliskuussa.
Onko joku muu jo ostellut jotain vauvatarviketta? Jonkun muistan ostaneen jo vaunut ja jotain muuta?
Minä aion varmaan niihin seulontoihin osallistua. Itse ajattelen niin, että jos vielä rakenneultrassa tai mieluiten jo aikaisemmin ilmenisi selviä rakenteellisia poikkeamia, aika varmasti keskeyttäisin raskauden. En haluaisi tieten tahtoen saattaa maailmaan semmoista lasta, joka luultavammin ei tule selviämään kohdun ulkopuolella kovinkaan kauaa. Mutta ainahan sitä saa uhota! Mietitään sitä sitten kun on ajankohtaista.
Unista vielä. En ole nähnyt vielä yhtään unta raskaana olessa raskauteen liittyen. Aikaisemmin kyllä jos jonkinmoista.
-pansku- ja bubu 5+3