~elokuun epelit 2012~

Eilen plussasin, raskausviikkoja +5, ymmärtääkseni 5+6 tai +7.... tai miten nää nyt menee :D laskettu aika kiekon mukaan 7.8.2012<3 huomenna varmaan sitten soittelen äitiysneuvolaan, vai minne sitä kuuluu soittaa? :p

Vaikka onkin ihan toivottu vauva niin kyllä kädet tärisi kun piti miehelle kertoa. Mies vaan selitteli jonkun jauhelihan viimeisestä käyttöpäivästä ja päässä jyskytti että nyt kerrot! Lopulta vaan lykkäsin testin sen käteen ja sanoin hyvää joulua. Mies ei uskonut vaan tenttas että tää on varmaan joku pilailupuodin testi? kävi monta kertaa lukemassa testiä ja testin käyttöohjetta. Noh, nyt se jo suunnittelee kuka pyydetään kummiksi ja miten kertoo vanhemmilleen. Itse vähän toppuuttelen kun on niin alussa vasta :)

Onnea kaikille muillekkin plussanneille! <3
 
Ekaa odottamassa Sulla on la 3pvä ennen mua niin olettaisin että sulla on tänään 5+0 kun mulla itellä on 4+4. (mikäli kierto on suurinpiirtein 28pvä) Mut joo siis viikkojen päivät menee aina kuutoseen asti ja sit alkaa uus viikko, eli 4+5, 4+6 ja 5+0
 
-pansku- ottaisitko sinä pinon päivitykset kun olet etusivun toinen kirjoittaja? Löytyisi lista sitten etusivulta.

Mulla itselläni on tämän kuun lopuun kuumeilupuolen listan päivitys niin en toista viitsi ottaa viereen (ja silloin pitäisi uusi pinokin pistää pystyyn). Jos otat tämän pinon niin tammikuulle voisi tehdä uuden ja siihen toinen päivittäjä...

S 4+4
 
Sanle, meillä sama la kun viikot on näköjään samat :D

Ekaa odottamassa Kuten Sanle kertoi, sinulla on tänään 5+0, huomenna 5+1, torstaina 5+2 jne.. viikot viahtuu sinulla aina tiistaina, eli ensi viikon tiistaina on 6+0, seuraavana 7+0 jne. Kyllä näihin äkkiä pääsee sisään :)

Niin ja Tervetuloa kaikille uusille!!
 
Tervetuloa taas uusille! :wave:

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti!
Meillä aloitettiin kans aamu nostamalla lippu salkoon, tällanen tällä kertaa;
:LOL:

Hurrrjasti on viivat vahvistuneet, joten ainakin tuntuu hormonit nousevan tasasesti. Täällä mennään myöskin vielä melko oireettomana, mitä nyt pieniä nippailuja välillä ja tissit aristaa päivä päivältä enemmän, mutta toistaseks ihan tyytyväinen ettei vielä ole sen suurempia oloja.

Mä meen muuten Santtu81 ja Sanle teidän kanssa samoilla päivillä, piti oikeen kahteen kertaan laskea, tänään 4+4 :heart:
Äkkiä tää aika tuntuu menevän, justhan vasta tikuttelin oviksen...

terkuin, Callisto
 
Kinkula, meen eka yhteinen (toinen laps kuitenkin molemmilla) on syntynyt 4.8.2010, tyttö. Nyt ootellaan siis sille sisarusta ja laskeskelinn et la olis aika liki tytön 2v synttäreitä. Niin ja SatKS olis synnärinä
 
Viimeksi muokattu:
Hei, täällä ilmoittautuu ekakertalainen untuvikko, plussasin viime viikolla... Nyt olisi menossa 5+4 ja jännittää hurjasti, mutta on sitä odotettukin! :p La on 3.8... On aika oireeton olo, ei pahoinvointia, kahvi menee ja kaikki muukin, hö : / ainoastaan hampaita pestessä kuvottaa ja väsy on kova... Viimeiset 2 viikkoa palelin vaikka kämpässä on 21 astetta ja pieniä vihlaisuja tuntuu välillä... Tämä on tosiaan ensimmäiseni ja olo on sen mukainen, pihalla kuin lumiukko! :| Neuvolaan yritin eilen soitella, mutta kaikkihan ne oli viettämässä pitkää viikonloppua, uusi yritys siis huomenna... =)

Tiedot olis sitten LA 3.8~28~ensimmäinen~SS ei vielä tiedossa mutta joku pääkaupunkiseudun
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille

Jos mahdollista haluaisin liittyä tähän ketjuun odottamaan kanssanne vaikka laskettu aika todennäköisesti on heinäkuun puolella. Heinäkuulta on kuitenkin jo toinen ketju menossa ja olisi kivempi tulla tänne puolelle, varsinkin kun LA ei ole vielä edes varmistunut. Tekayn laskurin mukaan se olisi 29.7. mutta varmuuden saamme vasta ensimmäisessä ultrassa johon aiomme varata ajan ensi viikoksi. Nyt perjantaina on jo neuvola, katsotaan mitä siellä sanotaan.

Oireista Mulla ei ole onneksi pahoinvointia, ainoastaan pienoista menkkatyylistä nippailua ja vihlontaa ajoittain munasarjoissa, ajoittain alavatsalla. Väsymys ja unettomuus myös yhdistettynä.

29.7. - 32v. - ensimmäinen lapsi - KOS

T. Ruska79 ehkä 6+2
 
Viimeksi muokattu:
Hei.... hän hiippailee mukaan! Tänään plussattu selkeä plussa!

Eli toinen lapsi tulossa, taustalla myös geneettisiä keskeytyksiä kaksin kappalein. Nyt sitten sormet ja varpaat ristissä ollaan että tällä kertaa geeniloton prosentit olis meidän puolella. <3

LA 14.8. ......... ElinaMaria 28v......toinen lapsi.......phks

Pitkä matka olis vielä mut tästä se lähtee. :)

EM 4+1
 
  • Tykkää
Reactions: Callisto
Ompas tullut taas uusia! Onnea plussanneille ja tervetuloa mukaan! :heart:

Mäpäs tilasinkin äsken vauvalle pinnasängyn, reunapehmusteet ja pussilakanasetin! :D Hyvähän se on alkaa ajoissa tekemään hankintoja, niin on sitten kaikki varmasti valmiina kun vauva tulee.

Meinasin tossa pari päivää sitte tänne kirjotella että mulla ei oo mitään normaalista poikkeavaa väsymystä ollut, mutta tänään se tais iskeä oikeen kunnolla päälle. Mies heräs esikoisen kanssa aamulla ja mä vetelin sikeitä 11 asti! (Todella harvinaista mulle). Ja tossa neljän aikaan nukahin telkkaria katsoessa ja heräsin puol 6.
Ja nyt taas väsyttää niin paljon että pakko lähee nukkumaan. Öitä kaikille! :)

Ainiin upea plussa Callisto! :heart:
 
Mä sain tosiaan vasta eilen tietää, oon tehny moooonta testiä mut tässä viimeisin Aijaa.com - 9176515.jpg .Digitesti näytti myös raskaana 1-2.Pakko kai uskoo:D Viikkoja on varmaan aika tasan neljä...mut varhaisultraan tungen tsekkaamaan et miten on.Alkushokista kun päästiin-tai mies on siinä vielä osittain- oon ihan innoissani.Lapsille tulee kahden vuoden kieppeillä ikäeroa, eli ihan kiva.. Vähän on etova olo,huimaa ja tissit aristelee.Kipasin heti tänään hakee multitabseja, innokasko?
 
Onks täällä muita tämmösiä hätäilijöitä et panikoi keskenmenoa kokoajan..? Rasittavaa. Tiiän etten sille mitään voi, yritän vaan elää suht normaalisti ja syödä terveellisesti jne...Pelottaa vaan niin et tekis mieli hiipiä paikasta toiseen. Vaikkei tän vauvan ollu tarkotus ihan nyt tulla ja oon tienny vasta suurinpiirtein sekunnin, niin oon siltin jo mieltäny sen mun lapseksi, vaikka se onkin jonkun seesamsiemenen kokoinen!
 
Kyllä minuakin pelottaa, mutta en ehkä sentäs panikoi... Minulla takana 1 kohdunulkoinen ja 2 keskenmenoa, ja sen jälkeen 1,5v tuloksetonta yritystä... Jälkikäteen harmittelin sitä, etten osannut olla onnellinen niistä päivistä, mitä silloin raskaana sain. Joten päivä kerrallaan, iloitsen joka päivästä ja toivon että päästään loppuun asti. En halua elää tätä raskautta peläten koko ajan kaikkea mahdollista. Yritän toki olla mahd. varovainen, syödä terveellisesti jne.

Meille kuuluu kunnallinen varhaisultra (kohdunulkoisen jälkeen, ja lapsettomuushoitojenkin takia), en oo vielä varannu sitä, mutta se on joskus rv7 tienoilla.

Täällä ei oo muita raskausoireita vielä kuin että rinnat on tosi arat, ja pissattaa ihan koko ajan. Raskaustestejä oon tehny nyt joka päivä, on vaan niin ihana vihdoinkin nähdä ne kaksi viivaa tietäen, että se tarkottaa sitä, että meidän pikkunen siellä kasvaa

Pikkunen 3+5
 
Tänään käymään neuvolassa, jotta saavat ne verikokeet tehtyä (neuvolahan laskee että meen jo viikolla 10) sen takia jo näin aikaisin niille verikokeille niin ja ens viikolla sitten olis eka neuvola. Nt-ultrassa sitten selviää et millä viikoilla mennään, siis kunhan sinne asti päästään.

Mitään ihmeempiä tuntemuksia ei ole. Rinnat vähän vaikuttavat raskaalta (lieneekö mielikuvitus syynä) sekä pieni väsymys vaivaa.
 
Kyllä minua vähän taitaa jänskättää sinne 12 viikolle asti, niin se vaan menee, kun tää on eka ja oireita on niin vähän, että oonkohan edes raskaana... :eek: mutta päivä kerrallaan ja varhaisultraan on aika varattuna 19.12, sit ainakin osittain helpottaa :heart:
 
Mä en osaa keskenmenoa pelätä, menee sit jos menee. Mä pelkään ihan muita juttuja... mutta mä ois niin mahtavaa saada ne vaaleanpunaiset lasit silmille, mitkä oli ensimmäisessä raskaudessa. Että ei tietäis sitä kaikkea minkä tietää ja ei olis kokenut sitä kaikkea mitä on kokenut.

Niin että koitetaan parhaamme mukaan nauttia tästä. Tai minä ainakin koitan parhaani mukaan. Tämä raskaana oleminen on niin ainutkertaista, niin hieno kokemus ettei kannata sitä pilata liiallisella murehtimisella. :) :heart:

Olo on hyvin raskaanaoleva. ;) Ei vielä pahaa oloa mutta pientä etomista havaittavissa jos ei syö kunnolla... tissit vähän raskaammat, alavatsassa viiltelee aina aika ajoin. Pissattaa. Siinä ne toistaiseksi. :)

-EM
 

Yhteistyössä