Tervetuloa taas uusille ja kovasti onnea plussista :heart:
Monella ollutkin kivikkoisempi tie takana, vaikea edes kuvitella mitä olette joutuneet jaksamaan :hug: Erityistsempit teille, että kaikki sujuisi tällä kertaa hyvin loppuun asti, Santtu81, Annubella, Pikkunen <3, Sanle ja ElinaMaria :heart:
Meillä on lähipiirissä ollut myös pari tapausta, jossa vauva menetetty jo myöhäisillä viikoilla, joten jotenkin sitä itsekin kummasti osaa olla realisti tämän raskauden suhteen, vaikka ensi kertaa asialla ollaankin. Koko ajan ajattelee, että no nyt nämä kivut tarkoittaa keskenmenoa ja pienikin valkovuotoliru tuntuu kunnon veriloraukselta
Koitan kuitenkin keskittyä nauttimaan tästä raskaudesta
Olen jopa ajatellut, että jos tämä päättyy keskenmenoon, oli tarkoitus piristää minun raskasta syksyä. Joten
Kinkula, aika samanlaiset fiilikset täällä. Ja sama myöskin tuo, että vaikka raskaus tuli yllätyksenä, niin nyt siitä ei olisi valmis mistään hinnasta luopumaan. :heart:
Jouluvalmistelut Täällä noi tuparit ja muut menot on vieneet liikenevät voimat sikäli, ettei jouluvalmisteluja pahemmin ole vielä tehty. Joulupallot ja sisävalot laitoin yhteen maljakkoon ja ulos sain jouluvalot laitettua (lue: pistin poikaystävän laittamaan
) tuparipäivänä. Eipä mulla vielä kyllä hirveesti oo mitään joulukoristeita, mitä olis laittanutkaan eikä vielä lapsia joulua odottamassa. Tämä on ensimmäinen joulu omassa kodissa kun en ole opiskelija ja joulut on aina vietetty vanhempien luona, joten eipä kotona koskaan mitään ihmeempiä ole laiteltu. Olen innokas leipomaan ja joululeipomuksiin yleensä olen keskittynyt, mutta nyt en ole sitäkään jaksanut. Normaalisti olen kauhea makeahiiri, mutta nyt maistuu enemmän suolainen joten senkään takia ei ole hirveesti tehty mieli leipoa.
Ruokahalu ei ole ainakaan kasvanut. Nälkä kyllä on useammin, mutta kovin paljoa ei pysty syömään. Ja tosiaan suolaista tekee enemmän mieli kuin makeaa, mikä on ihan päinvastaista kuin yleensä.
ekaa odottamassa Meillä mies reagoi ihan samalla tavalla, ei millään uskonut että testi näyttää oikein ja sitten kun selitin että kyllä se kaksi viivaa raskautta näyttää rupes epäilemään että jekutan sitä jotenkin
Niin että kenenköhän pissaa mä oisin siihen tikkuun käyttänyt
Omaa napaa. Täällä ehkä hiukan enemmän ilmaantunut nyt oireita ja olo alkaa olla jotenkin raskaana oleva jo
Väsymys on todella kova! Nukuin itsenäisyyspäivän vastaisena yönä 12 tunnin yöunet TODELLA sikeästi ja vasta klo 11 heräsin. Silti simahdin ihan täysin linnanjuhlia katsellessa jo kahdeksan aikaan ja ysiltä oli pakko lähteä nukkumaan. Jälkkäritkin jäi syömättä, kun oltiin kavereilla syömässä. Samoin on hiukan etovaa oloa tullut, ei kuitenkaan mitään oksennusta/yökkimistä lähellekään vielä. Samoin koko ajan on tehnyt enemmän suolaista mieli kuin normaalisti, mutta nyt ajatus makeasta on alkanut tuntua suorastaan kuvottavalta.
Vanella 6+0 :heart: