Onnittelut uusille plussanneille taas
Santtu ja eloveena :hug: hus pois vuodot!
Nepo Mulla ehkä vähän samat fiilikset ton kenkenmenopelon väistymisen suhteen. Pari ekaa viikkoa plussatestin jälkeen aikalailla koko ajan odottelin, että koska vuoto alkaa tms. Jotenkin kun tuo pari viikkoa on mennyt ja on tullut selkeitä raskausoireita, on nyt sellainen olo, että eiköhän kaikki ole kunnossa. Tietää ainakin, että raskaushormonin määrä on kasvanut, kun raskausoireet lisääntyvät ja kohdunulkoinenkaan tuskin on, koska kohtu on selkeästi jo kasvanut. Tuulimuna tietty vielä jäisi jäljelle
Kertominen ihan hirveästi haluttaisi kertoa kaikille! Meillä on ollut kaveriporukalla parit illanistujaiset tän parin viikon aikana kun olen raskaudesta tiennyt ja meillä on porukassa ensimmäinen raskaus menossa kaverillani ja kaikki ovat siitä ihan innoissaan ja raskaudesta on puhuttu paljon. Kauheen vaikee olla siinä vieressä hiljaa. Olen kertonut yhdelle työkaverilleni sekä naapurin kaveripariskunnalle kerrottiin. Varhaisultrassa jos kaikki on hyvin kerrotaan varmaan äidilleni ja miehen vanhemmille sekä kaveriparille, jonka kanssa lähdemme joulun jälkeen reissuun. Muille sitten vasta np-ultran jälkeen. Se tulee pian reissun jälkeen onneksi, ja sitten varmaan alkaa raskaus jo näkyäkin.
Sikiöseulonnat Ajatus tuntuu vielä kaukaiselta, mutta eiköhän osallistuta. Oon luonteeltani sellainen, että haluan mahdollisimman paljon tietoa, jota sitten voin pyöritellä ja miettiä päätöksiä.
Hankintoja Ei oo käyny oikein mielessäkään ostaa vielä mitään! Eikä oo mitään valmiina kun esikoinen tulossa. Mut kavereilla kyllä on pieniä lapsia, joten voi olla että jotain saadaan vanhoja sitä kautta.
Omaa napaa. Kauhee väsymys! Menin eilen puol ysi nukkuu ja silti ei meinaa aamulla päästä vielä työpaikallakaan hereille. Tänään myös tuli yökkäykset aamulääkkeitä ottaessa joten pientä pahoinvointia on ilmassa
Hajut myös öklöttää..
Varhaisultraan varasin ajan ensi viikolla 7+0, ihan mielenrauhan takia haluan käydä katsomassa ennen reissua, että on kaikki kunnossa. Tai että jos ei ole niin voi hoitaa pois päiväjärjestyksestä ennen reissua. Ja lisäks halutaan vanhemmillemme kertoa jouluna
Ihan älyttömän kallista touhuahan tuo täällä tampereella ainakin on. Soitin neljään paikkaan ja kaikissa hinnat yli 150e! Ihan tajutonta, vois jäädä välistä ilman reissua! Poikaystävä kyllä totes, että oon ostanu jonku 7 raskaustestia, että ei sekään ihan ilmaista ole
Vanella 6+2