Onnea taasen ultrakuulumisista!
Scarlett Kiva kuulla, että toivoa on päästä näistä riidoista eroon.
MineaVälillä tuntuu, että nää on meilläkin vielä tämmösiä alkuvaiheen riitoja. Mut toisaalta ollaan oltu kuitenkin jo 4,5 vuotta yhdessä ja riidat alkoi aikalailla kun muutettiin yhteen 2,5 vuotta sitten. Edistystä kyl tapahtuu, mut tosi hitaasti
Hiusten värjäys ihan normaalisti raidoitan 3kk välein raskaanakin ollessa. Tosiaan noin harva väli ja raidoituksessa kun väriä ei mene päänahkaan niin en ressaile
Jos joku panikoi hiusten värjäystä, niin raitoja laittaessa väri ei tosiaan joudu kosketuksiin ihon kanssa. Eiköhän tässä jokapäiväisessä elämässä joudu niin paljon kosketuksiin kaikenmaailman kemikaalien kanssa, että toi hiusten värjäys on yks kärpäsenkakka ruuan lisäaineiden, meikkien, lääkkeiden ym. rinnalla. Yhdessä vaiheessa kiinnostuin tosi paljon luomuruuasta, lisäaineettomuudesta ym ja ihanne varmasti olis jos koittais elää mahdollisimman puhtaasti. Se vaan tuppaa jonkun verran vaatimaan aikaa/vaivaa ja mun stressiluonteella ei sellasta lisästressiä kannata ottaa ellei elämä muuten ois tosi rentoa.
Penni Mulla alkoi univaikeudet jo lähes viikkoa ennen plussaa. Näin jälkikäteen ajateltuna se olikin melkein ainoa raskausoire siinä vaiheessa
Oli hankala nukahtaa illalla ja ekaa kertaa elämässäni heräilin aamulla ennen kellon soittoa (neljän-viiden maissa). Ja mulla ei tosiaan IKINÄ oo mitään tollasta ongelmaa aiemmin ollut! Ongelma on ratkaistu sillä, että mies nukkuu eri huoneessa. Miehen raskas hengitys häiritsee mua, mutta ilman häiriötä pystyn onneks nukkumaan hyvin.
väsymys musta tuntuu, että ois hieman helpottanut. 13. viikolla kai monilla jo alkaa helpottaan, neuvolan täti sanoi, että 15. viikkoon mennessä pitäis helpottaa. Olin aivan kuollut marras-joulukuussa, johtui raskauden ohella varmasti monista muistakin tekijöistä. Ja vielä lomalta palatessa olin heti uudelleen väsynyt, vaikka pari viikkoa sai köllötellä auringossa. Mut nyt tää viikko on ollut jotenkin paljon virkeämpi olo jo. Ihanaa, kun joka päivä on hiukan valoisampaa ja iltapäivällä varsinkin jo huomaa, että pimeä tulee myöhemmin.
Vanella ja pikkuinen 13+1