Jenny, olet hoitanut pinoa upeasti. Mun puolesta ainakin on hienoa, jos vaan jaksat päivitellä pinoja jatkossakin!
Marsulainen, voimia kovasti epävarmaan tilanteeseen. Toivottavasti kuulutte siihen suurempaan osaan, joilla niskaturvotuksesta huolimatta kaikki on hyvin.
Mulla paino on noussu noin pari kiloa, mutta se johtuu paljolti siitä, että viime vuonna ennen raskautumista onnistuin pudottamaan painoa n.8kg vähentämällä hiilihydraatteja. Raskaaksi tultua ei sit oikeen muu maistunut ku just hiilihydraatit ja kyllä huomas, että heti turpos!
Se on kyllä ollu hyvä, että on ollu tallessa vielä niitä isomman koon vaatteita... ei ruvennu housutkaan heti puristamaan. Ostin tosin yhet mamma-housut jo ja ne on tosi ihanat päällä.
Mulle annettiin influenssa-rokote heti ekalla käynnillä ja kehotettiin, että miehen pitäs hakea se kans (ja mies kävi jopa ottamassa sen). Muksut oli jo saanu aikasemmin. En tiiä oliko siitä sit mitää hyötyä. Ainkakin viimeset 2 viikkoa ollaan oltu nuhassa, yskässä ja vähän kuumeessakin.
Mä oon aivan onnesta soikeena, kun me varattiin just lennot Suomeen. Kuukauden päästä tullaan kolmeksi viikkoa palelemaan sinne. Aattelin, että helpompi lentää nyt kun sit alkukesästä ison mahan kanssa... vaikka kevät-alkukesä oliskin ollut ihanaa ja kaunista aikaa Suomessa. Saa nähdä kuinka selviää yli 15h lennosta. Tai onhan siinä onneks yks välilasku, mut yli 10h lentoa putkeen kuitenkin. Muksuille pitää keksiä varmuuden vuoksi kauheesti tekemistä ja toivoa, että nukkuvat ison osan lennosta.
Onko muilla muuten jo liitoskipuja? Mulla oikea nivunen kipeytyy tosi kamalaksi, jos esim. käyn pienellä kävelyllä lasten kanssa ja työnnän rattaita. Loppupäivästä hyvä kun kestää astua sillä jalalla. Häpyliitos mulla kipeyty jo pari viikkoa sitten, kun se aikoinaan revähti ekassa synnytyksessä. Vaikeuttaa siis nukkumista kyljellään. Kyllä näitä vaivoja raskaana sit riittääkin!
Ihanaa viikkoa kaikille!
Sulo-Sylvia 13+1 (muistaakseni)