huomenta !
Tänne on tullut taas vaikka mitä, katsotaan muistanko vastata kaikkeen !
Eilen oli tosiaan esikon synttärit, hienosti meni, kaikilla oli kivaa, ja poika sai hienoja paketteja, ja oli koko illan kumisetänsä lumoissa
Ummetukseen olen käyttänyt ihan levolacia, toimii, eikä maistukkaan niin kamalalta kun sekoittaa sitä mehun sekaan. Tai aamukahvin. ( jos sitä pystyy juomaan)
Miehen menoista: Mun mies on bändissä rumpali, joten bändiharkat vie siltä pari-iltaa viikossa, sitten ehkä kerran kkdessa on bändi-iltoja, ja sitten tietty keikat, ja nyt tulossa oleva musavideon premier ilta (missä tietty taas juodaan..) Miehen työpäivät on aina väh. sen 12h koska työmatkaan menee 3h päivässä, joten arkisin ei tuntia, paria, (jos sitäkään) enempää nähdä. Viikonloput se yleensä käy pojan kanssa laskemassa mäkea tms. Yhteistä kaksinkeskistä aikaa meillä on tooodella harvoin, koska ei poikaa oikeein hoitoon saada vietyä, kun ei kummallakaan tosiaan ole autoa. Eikä sitä tässä elämäntilanteessa olekkaan rahaa tehdä yhtään mitään. juuri ja juuri riittää rahat ruokaan.
Riidellään aina silloin tällöin, yleensä miehen alkoholin käytöstä. En voi sille mitään että en tykkään yhtään siitä että se ottaa. Viime viikonloppunakin tuli kaamee riita siitä kun se joi 5 tölkkiä. Mä syytin kyllä hormoneita ! Noh, mekin ollaan oltu melkein 8vuotta yhdessä, niin pieni riitely tuntuu vaan puhdistavan ilmaa nykyisin.
Vaunuista olette kanssa puhuneet, me löydettiin vaunut eskoista odottaessa kirpparilta. maksoi 50e, oli joku tuttu merkkikin mutta en muista nyt millään.. kumminkin siinä oli tosiaan se kaukalo vauvalle, ja sitten sai vaihdettua rattaat rungon päälle, kun lapsi kasvaa. ja hoitolaukkukin oli mukana. Sama vaunuhässäkkä menee kyllä nyt sitten uudellekkin tulokkaalle, on ihan mainio peli ! Yhteensä meiltä meni varmaan pari sataa, silloin aikoinaan vauvan tavaroihin. Ostettiin niin paljon käytettyna, ja osa saatiinkin. Pinnasänkykin on sama missä itse aikoinaan vauvana nukuin. uusi maalipinta vain, niin hyvin toimii
Täällä alkaa olo pikkuhiljaa helpottaa, mutta päänsärky ei katoa sitten millään. Keskiviikkonen ulta jännittää ihan hurjasti, mutta kun kaikille on niin hyviä uutisia tullut (onnea niistä!!) niin se levottoman mieltä pikkasen rauhoittaa
Oletteko yhtään muuten miettineet kummi-asiaa? Monta kummia, ja ketä? vaikka aikaistahan se saattaa vielä olla, mutta kivahan näitä on miettiä
Nyt mä alan syömään eilistä voileipäkakkua, ja keitän kaffet !
Onnea kaikille tuleviin ultriin !!
-pauliina ja pallo 11+4-