Heippa ja
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :flower:
Ihanaa on ollut lukea, että kaikilla asiat niin kivasti masussa.
Mul on vähän ollut taukoa kirjoittelusta kun viime viikonloppuna suutuin niin kovin äijälle, että lähdin sukulaisen luo Heinolaan viilentämään vähän päätä muutamaksi päiväksi.
Mielessä kävi jo yksinhuoltajuus ja muut jollei hommaan tule tolkkua.
Ei toi mun ukkeli paljoa juo, mutta sellanen määrittelemätön kaupungilla luuhaaminen ottaa mua päähän, varsinkin jos ilmoittaa neljältä, ettei tule kotiin yöksi ja aamulla tulee nukkumaan ja taas seuraavan yönä kömpii himaan puol viis ja on omien sanojen mukaan ollut "töissä". Mäkään kun en saa nukuttua ennen kun se tulee kotiin. Nyt sit valvoin ja mietin sängyssä yöt ja väsyneenä sit hormoonimyrsky kasvoi mun päässä aika suuriin mittasuhteisiin. Nyt asioista puhuttu ja jutut sovittu.
oksentelusta
Mul oli tällä viikolla KOLME päivää jollon en oksentanut, aivan mahtavaa. Tosin tänään taas kun innostuneena ladoin kunnon aamiaista napaan niin pitihän sinne vessaan taas syöksyä. Ollaan tänään kierrelty sänkykauppoja ja jouduin ottamaan "pienet" päikkärit siihen päälle. Eli nukuin tos nelisen tuntia.
Toisinaan päivisin on hyvä ja reipas olo, mutta jos yhtään reippailee tai juoksee kaupoilla niin energia ei tunnu riittävän siihen, että valvois koko päivän. Tosin huomattavasti olo on parantunut jos vertaa kuukauden takaiseen oksennusrumbaan.
Hankinnat
Sain rakkaalta sukulaistytöltä syys- ja talvihaalarin vauvalle. Liikuttavan söpöjä. Sukulasityttö sai kans heinä/elokuun taitteessa esikoisensa, joten samoja haalareita käytti hänen vauvansa ekana syksynä ja talvena.
Sit löytyi tällänen linkki jossa edullisia mutta kuulemma laadukkaita vaunuja, joita voi itse tuunata sopivan värisiksi. Tuolta varmaan meidän ipanalle tulee rattaat. Niillä on toimipiste Porissa, että siellä saa käydä myös katsomassa kamoja ja vaunujen tarkkoja värejä. Toimitus aika noilla rattailla on kolmeviikkoa eli hyvissä ajoin niiden kans täytyy olla liikkeellä.
Lauran Lastentarvike - Laadukkaita lastentarvikkeita edullisesti! VERKKOKAUPPAMME ON AUKI 24/7!! Palvelemme Teitä siis viikon jokaisena päivänä. Jos Teillä on kysyttävää tuotteistamme niin otattehan yhteyttä: [email]info@lauranlastentarvike.fi[/email] tai 040507160
Ihan tutustumisen arvoinen sivusto.
Mun pitää varmaan hankkia se doppleri kans, jotta saan mielenrauhan, kun välillä iskee niitä epäilyksen oloja. Tosin yhtänä iltana olin tuntevinani jotain outoa möyrimistä ihan alavatsalla kun kyljeltään makoilin sängyllä.
Sukupuolesta
En jaksaisi yhtään odottaa, että selviää. Tekis kovasti mieli jo ostella vaatteita, mut ensin kyl halua tietää tuleeko tyttö vai poika. Nimiäkin ollaan hieman mietitty.
Kävin siellä fysipoterapiassa ja sieltä sain hyviä vinkkejä lihasten kunnossa pidolle, tosin täytyy nyt vaan alkaa joku päivä tosissaan jumppailemaan, niin opeista on jotain hyötyäkin.
Mukavaa viikonloppu kaikille! Mä lähen nyt kauppaan ja alan sämpylöiden paistoon.
Maygory ja pikkunen 13+5
Taas tuli kirjotettua pieni eepos, anteeksi siitä.