Jonskuuh, ihana reaktio lapsellasi!
Noi vähän vanhemmat lapset on niin ihania kans ku ne on niin tosissaan aina noitten mahtavien kommenttiensa kans!
Onnea kaikille taas kerran ultrakuulumisista! Ihanaa että noita iloisia uutisia satelee
Taidetaan olla jo turvallisilla viikoilla useat,vielä tsemppiä kaikille "alkuviikoilla" oleville! Vaikka nyt oliskin jo täällä 13. viikkoa joillakin menossa niin eihän sitä koskaan tiedä, mutta jotenkin itsellä on semmoinen olo ton ultran jälkeen että JES :heart: Sitä oli niin vaikea uskoa todeksi aikaisemmin että siellä masussa joku asustaa!
Taas on hiton hyvä mieli täällä, eilenkin jaksoin joku 5h lukea anatomiaa enkä saanut kun murto-osan koealueesta käsiteltyä,mutta tuntuu että tahtoa riittää!
Mut taas illalla mä raivosin miehelle jostain turhasta ja tuohduin jostain elokuvastakin niin paljon että meinas itku tulla :ashamed: Käy välillä miestä niin sääliks! Onneks se on useimmiten nyt ollu tosi kärsivällinen, ei oo lähteny mukaan mun kiukutteluun paitsi ehkä jos hänellä on totaalisesti menny hermo mun oikkuihin...
Onkohan ihan normaalia että mulla on välillä tosi aggressiivinen ja semmonen raivo olo? Siis itteäki oikeen pelottaa, toivon niin paljon että nää tunteet tasaantuis! Oon muutenki tosi temperamenttinen mutta tää oikeesti jo pelottaa mua ku välillä tekis mieli läpsäyttää miestä oikeen kunnolla :O Yritän hillitä hermoni mutta on se välillä uskomattoman vaikeeta!
Vanella tuosta parisuhteesta oot puhunu... Mulla on ihan samoja ajatuksia! Siis me riidellään kans tosi railakkaasti,ollaan aina riidelty koska molemmat ollaan niin itsepäisiä,mies onneks hallitsee hermonsa paremmin mun kanssa... Mutta riidat syntyy ihan turhista jutuista! Ja just noi kommunikaatiotaidot on molemmilta vähän hukassa. Toki meillä voi johtua siitäkin että ollaan oltu suht vähän aikaa yhdessä. Mutta siis kyllä me ne nopeesti aina sovitaan ja sitte kaikki on taas tosi hyvin, kauheeta draamaa tää varsinki nyt hormoonihuuruissa!
Toivon vaan niin että me jaksetaan toisiamme myös huonompina aikoina ja muistetaan kaikki hyvät jutut silloin! Samaa toivon myös teille ja kaikille muillekin täällä!
Huh kun oli taas lukeminen teidän viesteissä.
Rupesin tossa äsken miettimään että oisin ihan hukassa ilman tätä palstaa, jotenki sitä ois niin "yksin" siis sillä tavalla että täällä voi purkaa ihan kaikkea puolueettomille ihanille ihmisille ja saa vertaistukea ja yhteisiä iloja ja suruja...
Vaikka on paljon sellaisia ihmisiä kenelle juttelen mutta ei se oo sama asia kun eivät ole samassa tilanteessa! Kiitos teille kaikille ihanille,täällä on aina niin kiva fiilis :heart:
Minea ja maha-asukki 12+3