Oooh! Täällähän on kohta toistakymmentä vauvan saanutta jo!!
Onnittelut jokaiselle!! :heart:
Voimia kaikille, jotka taistelee vähien unien kanssa! Mä saan nukuttua yllättävän hyvin, muutaman kerran joudun vessassa käymään, mutta saan kohtalaisesti unen päästä kiinni. Ja mulla on mahdollisuus päikkäreihin tarvittaessa, kun mies on lomalla.. Ja onhan tuo reilut 4v jo niin iso, että saan levättyä vaikka sohvalla, kun katsoo lastenohjelmia ja itekin rauhottuu..
Kaukalo meillä on esikoisen
Isofix jalustallinen Recaro, en muista onko tarkempaa nimeä. Meinasin sen tänään ottaa kotiin vanhemmilta säilytyksestä ja testata miten mahtuu meidän nykyiseen autoon! Varmaan huonosti! Voi olla repsikan paikalla aika vähän tilaa!!
Synnytys jännittää täälläkin pikku hiljaa. Tahtoisin vaan saada tällä kertaa vauvan syntymän jälkeen rinnan päälle. Esikoisestahan hänet kiidätettiin pois ilman että kukaan osas edes kertoa onko tyttö vai poika ja toisen sain viereeni, mutten elävänä.. (Oli kyllä jo siis tiedossa)
Yritän kuitenkin luottaa siihen, että kaikki menee hyvin, että luonto hoitaa asian niinkuin on tarkotus!
Jossain vaiheessa luin myös, että oli tullut
hyviä paino-arvioita! Ainakin
Korallille! Ihanaa!! :heart:
Mulla ei oo mitään tuntemuksia! Alotin lauantaina reippaan lenkkeilyn ja senkin lopputuloksena on kipeytynyt jalkapöytä, ettei meinaa pystyä astumaan! No, oma vika kun noin 15km kolmessa päivässä kävelin sandaaleilla enkä tajunnut laittaa lenkkareita.. Huomenna olis neuvola taas ja jos ja kun kaikki hyvin ni mies lähtee nyt sitte Jyväskylän suurajoihin torstaina ja tulee sunnuntaina takas! No, eihän sunnuntaina ole "vasta" kun rv 39+3!
Meinasin tänään vanhemmiltani hakea verenpainemittarin, esikoisen synnytyspäivänä kun oli verenpaineet kovasti koholla! Voi sitten miehelle soitella, että lähdeppäs kotiapäin ajelemaan, jos paineet pompsahtaa!
Hyvin on kaveri laskeutunu, saa paremmin nukuttua kylellään, mutta ei oo kuitenkaan mitään pallo jalkojen välissä tunnetta! Viime pe oli neuvola ja pää heilui silloin enää todella vähän kuulemma, että ihan pelipaikoilla kaveri on! Paineet lievästi nousussa, toissa kerralla oli 117/70 ja viime kerralla 120/74, normaalisti jotain 104-107/60 jotain.. Hb oli "vaan" 120 vaikka rautaa oon syöny nyt joka päivä, ei muuta kun täytyy jatkaa! Sf-mitta oli 32cm, 2cm kasvanu, vaikka vauva laskeutunu.. Edelleenkään mulla ei oo mikään kiire synnyttämään, ajatus on lähinnä, että ens viikolla vois aikasintaan sitten syntyä, kun mieskin turvallisesti kotona eikä mitään "ohjelmaa"..
Ja mä niin vannotin, etten osta ennen vauva syntymää mitään "ylimääräsiä" vaatteita, kun esikoisen unisex-vaatteetkin on vielä tallella! No en voinut vastustaa kiusausta, ja ostin kokoa 50 setin pipo, body, housut ja nepparitakki! :ashamed:
Meidän vessaremppa venyy nyt LA:n jälkeiseen viikonloppuun, tai siis putkimies ehtii vasta silloin hommiin! Ei kai se haittaa muuten mitään, mutta kun vessan kamat on makkarissa ja sinne pitää nyt raivata tila jostain pinnasängylle ym. No ei maailman loppu, pitää yrittää ottaa rennosti!!
Nyt pitää lähteä puuron keittoon!!
Lisää vauva-uutisia odotellessa!! :heart:
*muoks* kirjotusvirheitä ja sf-mitan lisäys..
Tiitu ja Leijonanpentu rv 38+5