Nti: Onnea täysiaikaisuudesta!
Uimakiellosta vielä, mulle antoi lääkäri selitykseksi, että jos paikat ovat jo hieman auki pääsee pöpöt helpommin kohtuun, eikä voi tietää jos sikiökalvossa on vaikka pienen pieni reikä. On kuulemma vauvalle hengenvaarallista jos tulee kohtutulehdus.. Mulla on ollut kahden synnytyksen jälkeen kun on jäänyt istukasta palasia ja on muuten niin kivuliasta, että olin varma että synnytän uudelleen
Siobhan: Haluaisin ehdottomasti synnyttää alateitse, kun edellisestä tehtiin hätäsektio ja parantuminen kesti ikuisuuden. Muutenkin jäi siitä kamalat muistot
Olen kyllä ihan positiivisin mielin, että saisin synnyttää alateitse kun vauva on kuitenkin aika pieni ja kaksi olen jo alateitse synnyttänyt helposti ja nopeasti
ja paranin niistä tosi nopeasti. Magneettikuvan jälkeen saan sitten lopullisen vastauksen..Toivotaan parasta
ja siitä kääntymisestä muuten vielä, mulla on kohdussa joku strangi tai juoste, mikä on keskellä kohtua(lääkäri selitti, että vähän niinkuin naru mikä on kireällä) ja se estää vauvan liikkumista ja ilmeisesti sitten myös kääntymistä. Se voi kuulemma myös vaikuttaa vauvan kokoon, kun kohtu ei pääse kasvamaan normaalisti jos strangi on kovin kireä. Nää on mulle ihan uusia juttuja kun on ekaa kertaa tollanen, mutta ei kuulemma tarvii olla huolissaan. Ehkä vauva voi silti vielä yllättää kaikki ja tehdä samoin kun sulla, et kääntyy vielä just ennen h-hetkeä
Ihanaa kun kuulee muilta tällasia tarinoita, luo uskoa mukavasti! :hug:
Pujaja: Kiitos kun kerroit oman kokemuksesi, oon jo huomattavasti paremmalla mielellä menossa synnyttämään
ehköhän mäkin siitä selvii jos muutkin..
Oon vaan miettiny sitä, et voiko vauvalle käydä siinä jotain vai miksi lääkärit jauhaa mulle jatkuvasti sektiosta ja on jo moneen kertaan kysynyt, että koska varataan aika sektioon. Mun ehdottoman toiveen takia, ne nyt suostui kuitenkin miettimään alatie-synnytystä.
Karvatonkoira: Paljon tsemppiä synnytykseen!!! Uutisia odotellessa..
Katoin just, et poika siis tarvis seuraavaks pinoon syntyä
Ja
Huikkikselle vielä onnittelut kun oot päässy noin pitkälle!
Hyvä me
Ei saatu sit ainakaan pieniä keskosia uudestaan, oon niin onnellinen kun ei tarvii kestää enää toista kertaa sitä vauvan pitkää sairaala-aikaa!
Ja eikun syömään!
Happy ja Nestori 37+2