Otin oikeudekseni päivittää listaa, toivottavasti on ok. Pahamyy ja Silja, poistakaa omat tietonne, jos ette toivo olevanne listassa

.
Ja siis Silja tervetuloa

!
Nää palstat on tosiaan ihana vertaistuki, kun harvemmin on ainakaan kovin montaa läheistä ihmistä ihmistä samassa kohtaa. Toisaalta voi ollakin helpompi kysellä kaikenmaailman vaivoista melko anonyyminä

. Mulle jäi esikoisen palstailusta käteeni ihana muutaman naisen porukka, jonka kanssa olemme tutustuneet vähän paremmin suljetulla palstalla. Sitä toivoisin toki tältäkin porukalta sitten jossain vaiheessa, kun kaikilla on nyytit kainalossa

.
Pitkällä syömisvälillä et vauvallesi hallaa tee, kun vauva ottaa kyllä tarvitsemasna energian sinusta joka tapauksessa

. Ole huoleti vain. Jos sulla on vielä esim. kohtu taaksepäin kallistunut, niin kestää hetken kauemmin, ennen kuin maha alkaa näkyä ja toki esikoista odottaessa maha tuleekin usein myöhemmin esiin. Ja mitä niihin oireisiin tulee, niin mulla on ihan samat kun sulla. Kauhee nälkä koko ajan ja jano

! Eikä siis muuta. Mut käy ihmeessä neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet, jos huolettaa. Se ei ole hyväksi vauvalle, jos sulla on kauhee stressi päällä.
Unelmoija, meillä on rakenneultra vasta 15.4., eli aikaa on vielä... Onneks on se doppleri

! Tosin liikkeitäkin oon jo kuulostellut kovasti, mutta vielä en oo mitään ihan varmaa tuntenut.
Mä en ollutkaan törmännyt tuohon fertility monitoriin, koska jos olisin, nin varmaan olis ollut jo kokeilussa. Mä oon just sellanen, et haksahdan kaikkeen enemmän ja vähemmän hömppään

.
Kiitti Hamma tosta Levolac-vinkistä (ja toki muistakin). Se vois sitten olla sitten hyvä pitempiaikaiseenkin käyttöön. Pitää kysyä huomenna vielä lääkäriltä ohjeita, kun meen neuvolassa käymään.
Petra, maitohappobakteerit lähti täällä justiinsa käyttöön

!
Papuliini, kyllä se sun masu vielä siitä söpöksi vauvamahaksi muuttuu

. Mulla alkaa pikkuhiljaa näyttämään vauvamahalta ja nyt on jo muutama tuttu tullut kysymään, et onko meille toinen tulossa. Ihan kiva

. Hitsi, pitäi saada seksivaihe itselleenkin päälle, kun se olis hyvää hyötyliikuntaakin ;D.
Tuun huomenna kertoo neuvolalääkärikuulumiset

.
Selia rv 15+1