Neppu, sitä odotellessa, että mäkin saan tän pläskiturbo-mahan pois ja vauvamahan tilalle... :/. Yyh ällöä, kun on tämmönen toisinaan löllö ja toisinaan kivikova etureppu matkassa ;D.
Mullakin on koko ajan nälkä ja syön edelleen ihan hiiren annoksia sokereiden heilahtelun pelossa ja sitten pitää taas syödä useemmin. Onneks ens viikolla on lääkärinla, niin voin vähän kysellä tästä syömäpolitiikasta lisää. Tuttua kauraa pitäisi mukamas olla, mutta taas pingotan ihan hulluna. Pah.
Ja 4D-ultrasta mullakin on ihan sama ajatus kun sulla Neppu, et ne kuvat näyttää pelottaivlta. Hassua taikauskoa, mut musta sitä vauvaa ei ihan noin tarkasti tartteis nähdä, ellei oo joku lääketieteellinen peruste, siis syytä epäillä esim jotain kehityshäiriötä. Noh, katsotaan vaan, niin nä oon ensimmäisenä muutaman viikon päästä menossa ultrattavaksi

. Että tuu Amorphis hehkuttaa sit, kun oot käyny

)).
Hamma ja Amorphis, toivottavasti teidän päänsäryt helpottaa jo.. *hali*
Unelmoija, kyselit siitä BodyShopin kaakaovoista..tosin papuliinilta, mut mä kommentoin silti

. Taisin jo jossain aikaisemmassa vaiheessa kirjoittaa siitä ajatukseni, mutta tässäpä uudelleen. Siis on kaiketi olemassa ihan tutkittua tietoa siitä, ettei ne rasvaukset auta raskausarpien syntymiseen, kun se on vaan kiinni ihon elastisuudesta. Tuo kaakaovoi tuntuu kuitenkin olevan tosi suosittu tähän tarkoituksen ja siihen ne tuntuvat sitä BodyShopissakin tarjoavan, tottahan toki, jotta on yksi kohderyhmä lisää, kenet aivopestä kaupantekoon

. Mun mielestä kannattaa siis käyttää, jos sillä omaa mieltä parantaa ja voi sit sanoa tehneensä kaikkensa, jos tulee pahoja arpia. Mä kuulun niihin onnekkaisiin, joka ei saanut esikoisesta ainuttakaan arpea ja toivon, että tämän toinen menee samaa rataa. Mun on ihan turha niitä rasvoja ostaa, kun en jaksa/muista rasvata kuitenkaan :/...
Unemloija, mikä se digital fertility monitor muuten on? Tai siis miten sitä käytetään? Meillä muuten tärppäsi ekasta CB ovistikkukierrosta tämä raskaus

.
Pahamyy, tervetuloa joukkoon! Miten sun viimeisin ultra meni? Kirjoitit, että se oli 25. päivä. Toivottavasti kaikki on tosi hyvin

.
Papuliini, kiitos tuosta näpynhoitovinkistä. Taidan käydä tänään apteekissa tutkailemassa tuo SebaMed-tuotteet, josko olisivat mulle sopivia.
).( Ei herkkäsilmäisille seuraava teksti

.
Mulla on ihan kauhee ummetus päällä

. Ei viittis vielä turvautua apteekin ummetuslääkkeisiin, mut mitä hittoa mä teen?!? Ei paljon luumut auta, eikä kuidut ja oikeesti 1-2 tyhjennystä viikossa riittää tälle suolistolle :O! Meen kohtaa ostaa jonkun peräruiskepussin tai jotain

. Tuntuu, et on kurkkua myöten täynnä sitä itteensä aina viimeisinä päivinä... *huoh*
Hermo on ollut ihan törkeen kireellä ja pinna on lyhyt kun mikä. Varsinkin miehelle ja lapsen kiukulle. Oikein pitää mennä välillä oven taakse jäähylle, ettei ala karjua kotona suutuspäissään. Onks kellään muulla vastaavaa?
Mites hei muuten teidän halukkuus noihin petipuuhiin? Mulla on ollut aika kadoksissa koko alkuraskauden, mut nyt onneks alkaa jo huvittamaan taas. Melkein jo alkanut sääliksi käydä miestä

.
Selia rv 14+5