Hei taas! Polttareista selvittiin hengissä ja hauskaa oli, vaikka koville otti valvominen aamuneljään. Tai siis sillon yöllä se oli ihan ok, mutta seuraava päivä meni kyllä melkoisen paljon punaiselle ristille, onneksi oli sunnuntai! Mun alkottomuuteen ei kiinnitetty huomiota, kun olin ensinnäkin luvannut kuskailla muita ja sit iltaa istuessa mulla oli mukana pari tölkkiä alkoholitonta siideriä. Baarissa yksi polttariporukasta hokasi että "sinä et muuten juo viinaa", kun kaverini tilasi mulle alkoholittoman drinksun ja tiettyhän se näyttää erilaiselta. Ei uskonut mun tipatonta tammikuuta, kun se on kuulemma alkoholistien selitys, mutta sanoin että mulla se on ollut jo ainakin kolme vuotta selityksenä - eli olen viettänyt tipatonta ennenkin (enkä todellakaan käytä alkoa muutenkaan kovin paljon!). No, mutta en tiiä muistiko ko. henkilö enää seuraavana päivänä koko tapahtumaa
AnuMK ja Paukku, ikävä että teidän pahoinvointi on noin rajua. En tiiä miten itse jaksaisin, joten tsemppiä vaan kovasti teille... Mulla on rannekkeet aamusta iltaan käytössä ja ne auttaa, mutta jos joskus unhoittuukin laittaa päälle, niin tuntuu että sillon on helposti huterampi olo, vaikkei vielä olekaan tarvinnut oksentaa.
Papuliini, mullakin on aina välillä vähän nippailuja ja vihlomista, mutta silleen nopeesti ja ohimenevästi, niin en ole niistä osannut olla huolissani.
Selia, hitsi nyt alkoi kiinnostaa toi doppleri. Oli se vaan niin hienoa kuulla neuvolassa ne pikkuisen sydänäänet <3
Päivittelen vielä tätä listaa minäkin synnytyssairaalan osalta ja sitten pakko hiipiä sohvalle vähän pötköttämään, jo toisen kerran tänään...
Amorphis la 10.8. lapset -03 ja -05, 34v
Unelmoija la 12.8
Petra la 21.8., 31v, KYS (Kuopio)
Neppu la 21.8., 27v, mies 29v. tyttö 2v
Selia la 23.8. yksi lapsi -08, 28v.
kirsikka la 24.8. kaksi lasta, poika -06 ja tyttö -07, 30v.
Hamma la 24.8., tytär -06, 31 v.
AnuMK la 27.8, poika synt 3/09, 32v,KAKS (kajaanin keskussairaala)
papuliini la 28-29.8.
Paukku la 28.8. yksi lapsi -08, 30v
Petra rv 11+3