Pari viikkoa tullut oltua reissussa niin en ole päässyt kirjotteleen. No kuulumisianne olen käynyt aina välillä lukemassa mutten ole ehtinyt kommentoimaan. Nytkin tässä ihan pikaiseen vaan kun kohta pitäs alkaa lapselle laittaan iltapalaa..
Lämpimät onnittelut äippä-86 ja Milana :flower:
Näin me elokuiset alamme hiljalleen jakautua.
Luulen kyllä että itse synnytän sitten lähempänä laskettua aikaa tai yli. Esikoinen syntyi 3 päivää yli lasketun ajan.
Tänään kävin lääkärissä ja tää nyt olikin näillä näkymin VIIMEINEN lääkärikäynti. Oonki nyt käyny toukokuun puolelta 2 viikon välein lekurilla supistelujen takia. Nyt ei tilanne ollut muuttunut 2 viikon aikana, kohdunkaulaa jäljellä 1,5 cm ja ulkosuu sormelle auki.
Tuntuu kyllä että nyt on viime aikoina supistelut jopa vähentyneet mutta toisaalta olen saanut paljon lepäillä. Saas nähä miten käy taas kun aletaan esikoisen kans oleen kaksistaan kotona ja joutuu välillä nosteleen ja muutenkin touhuileen täällä..
Pitäs tässä joku päivä alkaa katteleen läpi vauvan vaatteita ja pestä niitä. Ja muutenki tehdä loputkin hankinnat kun ei niitä ihan viime tippaan haluais jättää. Isompaa osteltavaa ei ole mut rintarepun ehkä ostan (kantoliina mulla on mut en osannut sitä käyttää esikoisella, nyt kiinnostais opetella) ja loput hankinnat on sitä pientä krääsää..
Tuntuu et haluis nyt piakkoin saada kaiken valmiiksi kun eihän silti koskaan tiedä vaikka tää päättäiski syntyä aiemmin.
Pakasteeseen haluisin kans tehdä ruokia valmiiksi helpottamaan arkea sitten vauvan syntymän jälkeen sekä leipoa että on tarjoiltavaa vieraille..
Nyt tosiaan mentävä puuron keittoon!
Lillielli 35